Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - dnsdj

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Szkripter kellene [ Fontos ]
« Dátum: 2010. március 09. - 19:30:36 »
Hello.. most abban a gubancban vagyok hogy énsem tudom miaaz O.o egy olyan scripterre lenne most szükségem aki nagyjábol érti a dolgát mert ebbe még nekem is beletört a bicskám.. mondjuk így.. Egy Scriptet kellene átnézni .. nem olyan nagy.. és azt egy pöppet átalakitani.. most publikálni nem szeretném .. csak aki ugy érzi télleg képes lenne megcsinálni mert fontos lenne..

2
Leírások/Útmutatók / [TuT] Dinamikus Idojárás
« Dátum: 2010. március 07. - 16:43:20 »
Tutorial - Dinamikus Idojárás - By dnS\'
 


Bevezeto
Sziasztok.. most egy véletlenszeru idojárást fogunk készíteni...

Kezdjük is..



1. Lépés


Elöször elkell döntenünk hogy FilterScriptbe avagy Játékmódba szeretnénk csinálni..

Ha Játékmódba akkor az ún. \'main\' Függvény felett kell forwardolnunk!


Ha Viszont filterscriptben akkor az OnFilterScriptInit Felett..


Én Most FilterScript Példára írom nektek..




#include <a_samp> // Beolvastatjuk az alap függvénykonyvtárat
// És ez alá mehet is..
forward AutoW();
// On FsInit
public OnFilterScriptInit()
{
      return 1;
}

 


Ha ez Megvan Jöhet a következo Lépés...


2. Lépés


Ha idáig megvan akkor jöhet.. a forwardolt rész létrehozása..
 

#include <a_samp> // Beolvastatjuk az alap függvénykonyvtárat
// És ez alá mehet is..
forward AutoW();
// On FsInit
public OnFilterScriptInit()
{
      return 1;
}
public AutoW()
{
}

 


3. Lépés
Létrehozzuk a változót és azt véletlenszeruvé tesszük
 

#include <a_samp> // Beolvastatjuk az alap függvénykonyvtárat
// És ez alá mehet is..
forward AutoW();
// On FsInit
public OnFilterScriptInit()
{
      return 1;
}
public AutoWr()
{
      new RW = random(16);
}

 


4. Lépés


Beállítjuk az idot a véletlenszeru változóra
 

#include <a_samp> // Beolvastatjuk az alap függvénykonyvtárat
// És ez alá mehet is..
forward AutoW();
// On FsInit
public OnFilterScriptInit()
{
      return 1;
}
public AutoWr()
{
      new RW = random(16);
      SetWeather(RW);
}

 


5. Lépés


Elindítjuk az idozítot!
 

#include <a_samp> // Beolvastatjuk az alap függvénykonyvtárat
// És ez alá mehet is..
forward AutoW();
// On FsInit
public OnFilterScriptInit()
{
      AutoW();
      SetTimer(\"AutoW\", 400000, 1);
      return 1;
}
public AutoW()
{
      new RW = random(16);
      SetWeather(RW);
}

 


Remélem értheto volt a tutorial.. és hasznát veszitek...

Az idojárás ebben az adott Scriptben 0 és 16 közötti értéket ad!



Tutorial By: dnS\'

3
Szkript kérések / Y Obj..
« Dátum: 2010. március 02. - 18:38:19 »
Hi all.. ujra elekzdtem az Y Objects használatát.. és az a problémám .. h pl vizre épitett valamire akkor kb 4 másodpercre rá tölti be a helyet.. ehhez volt forumon régen egy object loadingos tut.. ezt valaki letudná irni megint nekem?:S

4
Szkript kérések / SetPlayerTeleport
« Dátum: 2010. március 01. - 16:46:52 »
Sziasztok.. nem épp szkriptet hanem inkább egy kisseb függvényt szeretnék kérni.. Ami igy nézne ki..
 
SetPlayerTeleport(playerid,X,Y,Z,teleneve);

 
Ez Foglalja magába azt is hogy kiirja közös chatbe hogy [%s elteleportált ide: \'ami a fgv.ben volt \'teleneve\'] És hogy ha az illetö járüben ül akkor a jármüvét is odatelézze és rakja is bele..
valaki légyszi csinálja meg :S Fontos lenne.. köszi .. elöre is
Példa:  SetPlayerTeleport(playerid,0.0,0.0,0.0, Sajt);
dnS Elteleportált ide: Sajt
Ha Nem tévedek valahogy igy kell
 

stock SetPlayerTeleport(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, teleneve)
{
if( IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
            new sajt[128], jname[24];
    new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
             GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname));
    SetVehiclePos(vehid, Float:x, Float:y, Float:z);
            SetVehicleZAngle(vehid,0.0);
            format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve);
            SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt);
    } else {
            new sajt[128], jname[24];
            GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname));
            format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve);
            SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt);
    SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
    }
return PlayerPlaySound(playerid, 1085, x, y, z);
}

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MaP]Little~Drift[MaP]
« Dátum: 2010. február 28. - 09:49:49 »
Sziasztok... ezt a Mapot... eredetileg az [F[ S ]D] Clannak készítettem körülbelül 1,5 hete.. de mivel megszünt egyéb okok miatt ezért publikálom a mapot.. remélem tetszik majd..
Elhelyezkedés: BlueBerry
Teleport Koordináta: X: 324.1817 Y: -354.4181 Z: 8.9219
Munka Ido: Három és Fél Óra
Objectek Száma: Passz..
Screen:
Azért linkekben postolom mert különben nagy lenne
Érdemes mindet megnézni..
http://kephost.com/images/ifl8fgexm6y7079zn7nf.png
http://kephost.com/images/dodal7xaydddswmtlvwz.png
http://kephost.com/images/35vwfgjmkea9l987cxzw.png
http://kephost.com/images/l9sdyzw7sfetgn4ichsg.png
http://kephost.com/images/c2aji6cjihs93af6ib3p.png
http://kephost.com/images/xj7t8sbs0jx5n0lanec8.png
http://kephost.com/images/zf85qed2uovm1gyr42q5.png
http://kephost.com/images/lg3a9j5g4c2ej0ch68ce.png
http://kephost.com/images/12grzmapmmczqgpgdl4w.png
http://kephost.com/images/5xpi8609aj1fcv6zmnxv.png
http://kephost.com/images/xsgpy0ezct9fdupurhs1.png
http://kephost.com/images/we8uldne9d7ui2eqyq8v.png
http://kephost.com/images/hpc9e9262zv32kf06jm5.png
http://kephost.com/images/3yo53kexzbuvh3ll6a43.png
http://kephost.com/images/2ww4o65cet1c0rcygjsv.png
http://kephost.com/images/juf74fy3ir8r854ai3qz.png
http://kephost.com/images/1s4tchepwo4fj3jgzwkc.png
Letöltés:
 
CreateObject(979, 202.2444152832, -316.71798706055, 1.478991150856, 0.000000, 358.01501464844, 179.64007568359); //
CreateObject(979, 211.14033508301, -319.36880493164, 1.4737631082535, 0.000000, 0.000000, 150.62998962402); //
CreateObject(979, 216.9923248291, -325.56008911133, 2.2804517745972, 0.000000, 7.9400024414063, 118.82499694824); //
CreateObject(982, 224.57572937012, -340.39678955078, 4.2073216438293, 5.9549865722656, 1.9849853515625, 206.48001098633); //
CreateObject(981, 242.78439331055, -359.05950927734, 7.3200778961182, 0.000000, 0.000000, 332.20999145508); //
CreateObject(981, 182.3660736084, -313.86978149414, 0.5723705291748, 0.000000, 0.000000, 1.9849853515625); //
CreateObject(978, 193.18690490723, -327.76760864258, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 69.924987792969); //
CreateObject(978, 189.9741973877, -317.65859985352, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 204.58499145508); //
CreateObject(978, 180.83671569824, -326.22769165039, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 268.28500366211); //
CreateObject(978, 189.40434265137, -334.7412109375, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 54.764770507813); //
CreateObject(978, 182.4720916748, -340.49945068359, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 27.790008544922); //
CreateObject(978, 176.38798522949, -331.07406616211, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 179.4150390625); //
CreateObject(978, 184.17367553711, -320.33901977539, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 222.44999694824); //
CreateObject(978, 174.11891174316, -343.46939086914, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 9.9249877929688); //
CreateObject(978, 167.97473144531, -331.15335083008, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 179.46002197266); //
CreateObject(978, 164.92037963867, -344.42446899414, 1.1683450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 156.3179473877, -341.46572875977, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 322.10498046875); //
CreateObject(978, 151.15516662598, -334.86682128906, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 292.14999389648); //
CreateObject(978, 149.37152099609, -326.76467895508, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 274.23999023438); //
CreateObject(1237, 162.49203491211, -329.92816162109, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 161.2216796875, -328.63177490234, 0.57812404632568, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 160.58920288086, -326.42846679688, 0.57812595367432, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 160.43942260742, -324.16717529297, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 160.45861816406, -321.61312866211, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 160.77963256836, -318.34664916992, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 161.03036499023, -315.67578125, 0.57237148284912, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 162.76393127441, -313.95419311523, 0.5723705291748, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(973, 151.44337463379, -302.82315063477, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 236.30000305176); //
CreateObject(973, 149.45225524902, -311.10461425781, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 271.22009277344); //
CreateObject(978, 149.24937438965, -317.87878417969, 1.1683450937271, 0.000000, 0.000000, 267.20501708984); //
CreateObject(978, 151.70318603516, -302.97915649414, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 235.13000488281); //
CreateObject(978, 174.26448059082, -299.07467651367, 1.1683450937271, 0.000000, 0.000000, 284.20999145508); //
CreateObject(978, 170.4462890625, -290.62985229492, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 306.26998901367); //
CreateObject(978, 164.79391479492, -284.25042724609, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 316.32998657227); //
CreateObject(978, 162.45764160156, -280.77877807617, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 179.46002197266); //
CreateObject(978, 153.80815124512, -288.18710327148, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 341.86499023438); //
CreateObject(978, 153.57176208496, -278.3010559082, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 151.53500366211); //
CreateObject(978, 148.54898071289, -276.41720581055, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 179.46002197266); //
CreateObject(978, 144.91317749023, -286.26272583008, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 141.41305541992, -272.80819702148, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 300.45001220703); //
CreateObject(978, 136.60011291504, -283.96490478516, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 326.25500488281); //
CreateObject(978, 131.18272399902, -277.2060546875, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 290.0299987793); //
CreateObject(978, 128.7613067627, -269.34408569336, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 282.22497558594); //
CreateObject(978, 140.32595825195, -264.20907592773, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 256.42004394531); //
CreateObject(978, 129.36114501953, -260.86227416992, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 246.35998535156); //
CreateObject(978, 144.16244506836, -258.06762695313, 1.4183450937271, 0.000000, 357.83499145508, 49.850036621094); //
CreateObject(978, 144.85609436035, -250.83638000488, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 302.07501220703); //
CreateObject(978, 138.34375, -245.38293457031, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 340.15014648438); //
CreateObject(978, 127.16081237793, -254.00561523438, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 328.23986816406); //
CreateObject(978, 119.04763031006, -250.69860839844, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 350.07501220703); //
CreateObject(978, 125.93301391602, -239.93493652344, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 148.77998352051); //
CreateObject(978, 110.08924102783, -247.52447509766, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 331.94000244141); //
CreateObject(978, 106.27555847168, -240.95967102051, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 265.03997802734); //
CreateObject(978, 123.65380096436, -237.93771362305, 1.2689790725708, 0.000000, 0.000000, 180.53997802734); //
CreateObject(978, 118.82811737061, -233.15110778809, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 88.73486328125); //
CreateObject(978, 104.28977966309, -233.50085449219, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 302.07501220703); //
CreateObject(978, 114.92895507813, -226.3914642334, 1.4683448076248, 0.000000, 0.000000, 153.38500976563); //
CreateObject(978, 100.87268066406, -234.42811584473, 1.4183450937271, 0.000000, 1.9849853515625, 73.804992675781); //
CreateObject(978, 106.54588317871, -222.62437438965, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 157.44500732422); //
CreateObject(978, 97.451782226563, -221.14848327637, 1.4248869419098, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 91.28564453125, -225.65042114258, 1.4237098693848, 0.000000, 0.000000, 75.790008544922); //
CreateObject(978, 90.497100830078, -235.00227355957, 1.1683450937271, 0.000000, 0.000000, 277.26513671875); //
CreateObject(978, 88.635810852051, -257.357421875, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 77.909973144531); //
CreateObject(978, 84.422325134277, -247.63650512695, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 35.955017089844); //
CreateObject(978, 78.653427124023, -254.61085510254, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 244.46520996094); //
CreateObject(978, 77.500671386719, -263.88452148438, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 280.05999755859); //
CreateObject(978, 82.739860534668, -270.37814331055, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 340.05999755859); //
CreateObject(978, 91.971527099609, -262.43206787109, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 92.091117858887, -272.10229492188, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 100.48436737061, -269.40530395508, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 36.044982910156); //
CreateObject(978, 107.39278411865, -263.46484375, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 45.924987792969); //
CreateObject(978, 109.97688293457, -259.71566772461, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 55.850006103516); //
CreateObject(978, 115.37726593018, -267.64495849609, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 264.31506347656); //
CreateObject(978, 112.81298828125, -275.79800415039, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 240.58520507813); //
CreateObject(978, 127.39169311523, -275.64810180664, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 65.864990234375); //
CreateObject(978, 124.83071136475, -284.42251586914, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 81.790008544922); //
CreateObject(978, 117.10627746582, -294.42767333984, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 91.760009765625); //
CreateObject(978, 117.15702056885, -302.77261352539, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 89.730010986328); //
CreateObject(978, 117.15097808838, -312.06719970703, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 89.684997558594); //
CreateObject(978, 117.09522247314, -320.2239074707, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 89.595001220703); //
CreateObject(978, 117.79058074951, -327.87982177734, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 99.744995117188); //
CreateObject(978, 123.09638977051, -333.1926574707, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 356.0299987793); //
CreateObject(978, 129.75672912598, -333.7458190918, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 109.58937072754, -334.34585571289, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 91.400024414063); //
CreateObject(978, 109.75039672852, -340.72695922852, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 91.760009765625); //
CreateObject(7893, 145.47853088379, -333.56185913086, 1.1387405395508, 0.000000, 0.000000, 88.824890136719); //
CreateObject(978, 139.60687255859, -326.25247192383, 1.1683450937271, 0.000000, 0.000000, 157.35504150391); //
CreateObject(978, 140.10656738281, -340.54232788086, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 26.029998779297); //
CreateObject(978, 130.95025634766, -343.30938720703, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 5.9549865722656); //
CreateObject(978, 122.42106628418, -343.80346679688, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 114.33206176758, -343.86026000977, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 115.01815032959, -285.5217590332, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 114.7200012207); //
CreateObject(978, 100.54567718506, -277.21975708008, 1.4757080078125, 0.000000, 0.000000, 194.39001464844); //
CreateObject(978, 108.9282989502, -278.77600097656, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 147.38500976563); //
CreateObject(978, 91.80549621582, -278.43627929688, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 177.42999267578); //
CreateObject(978, 82.958488464355, -280.41793823242, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 208.50999450684); //
CreateObject(978, 90.227439880371, -293.56909179688, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 65.341674804688, -292.37799072266, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 72.59587097168, -281.99188232422, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 115.67001342773); //
CreateObject(978, 60.069213867188, -287.6298828125, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 276.13500976563); //
CreateObject(978, 59.339073181152, -281.49304199219, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 276.35998535156); //
CreateObject(978, 69.161796569824, -273.69625854492, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 112.55999755859); //
CreateObject(978, 62.988430023193, -267.89077758789, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 162.67497253418); //
CreateObject(978, 54.032085418701, -266.77941894531, 1.4769226312637, 0.000000, 0.000000, 183.42999267578); //
CreateObject(978, 47.820819854736, -271.93225097656, 1.639035820961, 0.000000, 0.000000, 251.32513427734); //
CreateObject(978, 56.87370300293, -288.46508789063, 1.5322853326797, 0.000000, 0.000000, 51.790008544922); //
CreateObject(978, 48.987819671631, -292.3450012207, 1.6543613672256, 0.000000, 0.000000, 1.9849853515625); //
CreateObject(978, 40.168895721436, -291.42028808594, 1.5971714258194, 0.000000, 0.000000, 341.91000366211); //
CreateObject(978, 35.180198669434, -284.83581542969, 1.6749836206436, 0.000000, 0.000000, 278.20999145508); //
CreateObject(978, 34.796821594238, -276.0964050293, 1.4503389596939, 0.000000, 0.000000, 263.14501953125); //
CreateObject(978, 38.804412841797, -267.66967773438, 1.8664251565933, 0.000000, 0.000000, 229.35498046875); //
CreateObject(978, 45.751880645752, -260.96340942383, 1.6060987710953, 0.000000, 5.9549865722656, 216.4049987793); //
CreateObject(978, 59.571590423584, -263.88861083984, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 37.89501953125); //
CreateObject(978, 51.013866424561, -254.40679931641, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 245.19000244141); //
CreateObject(978, 63.435840606689, -256.18246459961, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 91.760009765625); //
CreateObject(978, 49.879222869873, -246.93525695801, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 308.38998413086); //
CreateObject(978, 60.393028259277, -247.88180541992, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 126.85498046875); //
CreateObject(978, 57.116245269775, -239.9338684082, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 99.700012207031); //
CreateObject(978, 47.563331604004, -238.61791992188, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 264.22500610352); //
CreateObject(978, 60.543342590332, -233.71035766602, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 22.149993896484); //
CreateObject(978, 67.06388092041, -235.68751525879, 1.1625906229019, 0.000000, 1.9849853515625, 302.25506591797); //
CreateObject(978, 50.281372070313, -229.88772583008, 1.4183450937271, 0.000000, 1.9849853515625, 241.26501464844); //
CreateObject(978, 56.494556427002, -223.94076538086, 1.4125906229019, 0.000000, 0.000000, 208.37498474121); //
CreateObject(978, 65.107223510742, -223.81256103516, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 150.8999786377); //
CreateObject(978, 71.737777709961, -229.35786437988, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 129.60998535156); //
CreateObject(978, 74.205741882324, -240.49517822266, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 346.10501098633); //
CreateObject(978, 82.237617492676, -238.85711669922, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 41.910003662109); //
CreateObject(978, 77.000343322754, -229.32357788086, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 236.57006835938); //
CreateObject(978, 86.059661865234, -233.36129760742, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 80.930023193359); //
CreateObject(978, 89.277244567871, -225.32856750488, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 55.580017089844); //
CreateObject(978, 79.912185668945, -224.8874206543, 1.4183450937271, 0.000000, 0.000000, 232.9599609375); //
CreateObject(978, 115.83538818359, -263.28305053711, 1.3646239042282, 0.000000, 0.000000, 231.38500976563); //
CreateObject(1422, 307.64065551758, -380.58636474609, 8.6888790130615, 0.000000, 0.000000, 246.44999694824); //
CreateObject(1422, 306.52041625977, -383.1457824707, 8.5591602325439, 0.000000, 0.000000, 248.21000671387); //
CreateObject(1422, 305.61657714844, -386.04098510742, 8.4407558441162, 0.000000, 0.000000, 77.820007324219); //
CreateObject(1422, 305.04644775391, -388.89559936523, 8.323878288269, 0.000000, 0.000000, 81.790008544922); //
CreateObject(1237, 308.97393798828, -378.47814941406, 8.4303531646729, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 304.97509765625, -392.02398681641, 7.9650707244873, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(978, 311.63958740234, -374.03167724609, 9.7122774124146, 0.000000, 0.000000, 57.880004882813); //
CreateObject(3472, 300.21505737305, -370.55920410156, 8.6266479492188, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 304.0124206543, -393.04162597656, 7.9130744934082, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 315.13299560547, -368.49295043945, 8.5815353393555, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 282.83743286133, -389.40182495117, 7.6868286132813, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 284.91415405273, -369.84097290039, 8.3643550872803, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 267.61227416992, -384.44183349609, 7.8411331176758, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 264.98315429688, -365.25286865234, 8.0735969543457, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 251.75608825684, -381.87930297852, 10.640968322754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 253.26258850098, -361.94689941406, 7.8577461242676, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 234.54891967773, -375.89608764648, 7.256721496582, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 239.94038391113, -356.46911621094, 7.0710639953613, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 219.37669372559, -364.5602722168, 4.9085960388184, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 209.59194946289, -353.9853515625, 2.9378490447998, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 206.58799743652, -349.20327758789, 2.3269863128662, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 227.52722167969, -344.87170410156, 4.6438694000244, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 220.78778076172, -331.93252563477, 2.5817718505859, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 208.40306091309, -317.1042175293, 0.57350921630859, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 195.75050354004, -325.08245849609, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 202.39312744141, -338.38952636719, 1.3641529083252, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 192.69256591797, -334.30471801758, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 183.51657104492, -317.79296875, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 180.41526794434, -342.99819946289, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 172.99729919434, -327.77001953125, 6.01833152771, 0.000000, 320.29998779297, 95.280029296875); //
CreateObject(3472, 164.98387145996, -346.53912353516, 0.64581298828125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 153.40179443359, -340.45251464844, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 147.30006408691, -327.96182250977, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 167.32095336914, -325.24542236328, 4.76833152771, 0.000000, 316.32998657227, 0.000000); //
CreateObject(3472, 150.21475219727, -300.54989624023, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 167.76957702637, -305.29119873047, 5.51833152771, 0.000000, 322.28500366211, 273.07006835938); //
CreateObject(3472, 176.04649353027, -293.23583984375, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 168.15194702148, -283.07595825195, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 150.57792663574, -289.0959777832, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 153.57165527344, -276.98876953125, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 129.0318145752, -280.53521728516, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 141.2582244873, -268.57019042969, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 149.86209106445, -253.88325500488, 0.57236862182617, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 141.4831237793, -245.21038818359, 0.57236862182617, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 131.36186218262, -256.654296875, 0.88548803329468, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 127.51208496094, -239.76954650879, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 105.88375854492, -245.43630981445, 3.5162563323975, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 104.08260345459, -234.95053100586, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 116.30612945557, -225.00131225586, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 88.511573791504, -235.75218200684, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 91.068481445313, -223.4750213623, 1.8854880332947, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 101.14563751221, -218.95707702637, 0.58412551879883, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 74.619064331055, -229.95933532715, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 60.78630065918, -221.68907165527, 0.5723705291748, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 50.521194458008, -226.33404541016, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 46.140106201172, -240.32626342773, 0.5960693359375, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 51.955280303955, -251.23709106445, 1.2243914604187, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 64.998611450195, -234.08674621582, 0.57236862182617, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 58.111686706543, -235.85235595703, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 81.539405822754, -221.94175720215, 1.5109544992447, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 59.103530883789, -243.55242919922, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 64.953834533691, -251.10455322266, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 79.292526245117, -243.48497009277, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 68.37232208252, -240.37503051758, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 48.678291320801, -257.59228515625, 0.65889358520508, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 76.586585998535, -259.01547241211, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 65.159233093262, -261.57382202148, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 68.960144042969, -269.68383789063, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 58.261032104492, -266.04959106445, 0.40329599380493, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 79.652816772461, -250.18420410156, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 49.689361572266, -267.40817260742, 0.75350046157837, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 37.858840942383, -265.92935180664, 1.0241661071777, 0.000000, 0.000000, 37.714996337891); //
CreateObject(3472, 33.845062255859, -272.03134155273, 1.1513786315918, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 59.401397705078, -290.85000610352, -5.171875, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 33.46556854248, -286.29663085938, -3.589072227478, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 82.058074951172, -273.28106689453, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 88.819580078125, -260.37951660156, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 99.063896179199, -274.22994995117, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 112.19226074219, -267.31988525391, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 109.18914031982, -278.57376098633, 1.8854880332947, 0.000000, 320.29998779297, 174.58497619629); //
CreateObject(3472, 116.95333099365, -290.18313598633, 0.13548803329468, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 117.11653137207, -307.0703125, -0.11451196670532, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 116.9635848999, -323.94430541992, 0.13548803329468, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 105.81369018555, -338.51940917969, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 117.41038513184, -344.04800415039, -0.86451196670532, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 125.66688537598, -333.58959960938, -1.1145119667053, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 135.49841308594, -343.31307983398, 1.5498872995377, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 147.52601623535, -334.71743774414, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 117.85917663574, -250.29614257813, -1.1145119667053, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(3472, 187.26651000977, -304.10443115234, 0.57236862182617, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(7388, 95.880859375, -253.02066040039, 0.578125, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(13667, 202.14794921875, -316.57052612305, 16.371883392334, 0.000000, 0.000000, 288.53997802734); //
CreateObject(13562, 134.9317779541, -289.14840698242, 10.582202911377, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(16778, 62.72664642334, -238.03025817871, -3.421875, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(16776, 31.925727844238, -255.88066101074, 11.973321914673, 0.000000, 0.000000, 356.0299987793); //
CreateObject(1237, 82.77783203125, -220.9542388916, 0.58397674560547, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.57723999023, -318.88330078125, 22.052040100098, 0.000000, 85.355010986328, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.47532653809, -318.94500732422, 20.753917694092, 0.000000, 89.864990234375, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.44416809082, -318.98257446289, 19.431831359863, 0.000000, 87.340026855469, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.36433410645, -319.02404785156, 18.135398864746, 0.000000, 83.730010986328, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.50505828857, -319.06832885742, 16.813817977905, 0.000000, 83.820007324219, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.3108291626, -317.92886352539, 22.065034866333, 0.000000, 88.900024414063, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.44158935547, -316.97634887695, 22.051584243774, 0.000000, 91.310028076172, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.36878967285, -317.99960327148, 19.499309539795, 0.000000, 91.670013427734, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.53185272217, -317.09164428711, 19.426050186157, 0.000000, 91.310028076172, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.64220428467, -311.17129516602, 21.871644973755, 0.000000, 93.295013427734, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.87295532227, -312.19390869141, 21.915119171143, 0.000000, 95.820007324219, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.6664276123, -313.27810668945, 21.279968261719, 0.000000, 99.790008544922, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.83806610107, -312.81475830078, 19.874221801758, 0.000000, 95.280029296875, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.12976837158, -312.01766967773, 18.813486099243, 0.000000, 87.340026855469, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.91564178467, -311.06707763672, 17.942337036133, 0.000000, 93.52001953125, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.85116577148, -312.03204345703, 17.02893447876, 0.000000, 91.310028076172, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.57479858398, -313.13607788086, 17.445827484131, 0.000000, 113.68499755859, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.32222747803, -307.68869018555, 21.976957321167, 0.000000, 93.744995117188, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.06246185303, -307.72869873047, 20.340957641602, 0.000000, 87.565002441406, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.31223297119, -307.73776245117, -2147483648, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.10964202881, -307.79370117188, 18.683078765869, 0.000000, 89.325012207031, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.13312530518, -307.82821655273, 17.087854385376, 0.000000, 93.295013427734, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.55647277832, -306.53503417969, 21.178110122681, 0.000000, 87.340026855469, 0.000000); //
CreateObject(1237, 111.6082611084, -306.69927978516, 17.888046264648, 0.000000, 87.340026855469, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.89495849609, -305.86697387695, 18.821762084961, 0.000000, 89.325012207031, 0.000000); //
CreateObject(1237, 110.90574645996, -305.62670898438, 19.698446273804, 0.000000, 78.950012207031, 0.000000); //

 
Remélem tetszik.. sziasztok

6
Beszélgetés / MSN Script
« Dátum: 2010. február 25. - 13:03:15 »
Hello.. egy olyan MSN Script kellene ami kiirja msn szöveges üzenetbe amit nézek Youtubeon.. vagy a Linkjét vagy a Címét! Remélem vanilyen.. ha vaalaki tud róla pls linkeljen

7
Beszélgetés / Warhosting
« Dátum: 2010. február 24. - 19:24:59 »
\"txd0zfobjw624qd2vety.png\"
 

Sziasztok...
 





Egy nem rég indult Hostingot szeretnék bemutatni..

 ami egy kíváló hosting.. mivel nagyon olcsón


de egyben laggmentes szervert kaphatsz..!



 





Bérelheto szerverek:

- Call Of Duty


- Call Of Duty 2


- Call Of Duty 4


- Call Of Duty 5


- Counter Strike Source


- Counter Strike 1.6


- San Andreas MultiPlayer




Árak:


Név:                                               Nettó:           Bruttó:


Call of Duty                                       100 Ft / slot   125 Ft / slot


Call of Duty 2                               100 Ft / slot   125 Ft / slot


Call of Duty 4                               100 Ft / slot   125 Ft / slot


Call of Duty 5                               160 Ft / slot   200 Ft / slot


Counter Strike 1.6                       120 Ft / slot   150 Ft / slot


Counter Strike Source                       140 Ft / slot   175 Ft / slot


San Andreas Multiplayer               16 Ft / slot   20 Ft / slot Példa: 50 Slot: 1000 Ft/GLM Szerver




Ügyfélszolgálat: 24/7 Online Rendelkezésre állás




Rendelkezésre álló Configosok...




Elérhetoség:
http://warhosting.hu    MSN: [email protected]


8
Beszélgetés / Kapd le az Asztalod..
« Dátum: 2010. február 04. - 15:56:59 »
Szerintem értheto a játék lényege :) De akinek nem elmondom.. szóval játék lényege hogy kapd le az asztalod.. nembaj ha többször postolsz.. megnézzük mi változott azóta.. :D Kezdem is :D
Itt az enyém :)
\"gsiji2pszsslppy5yh5.png\"

9
Segítségkérés / A.Chat
« Dátum: 2010. február 02. - 18:42:38 »
Sziasztok.. azt szeretném megoldani hogy aki pRang 1 felett van.. az a chatbe alapbol így írjon.. [Admin - %s]: %s
1. %s - Név
2. %s - Szöveg
Megprobálkoztam vele de kaptam 1 errort :S megmutatom légyszi javítsátok..
 
new janame[MAX_PLAYER_NAME];
new tar[256];
GetPlayerName(playerid, janame, sizeof(janame));
if(PlayerInfo[playerid][pRang] >= 1)    {
format(tar, sizeof(tar), \"[Admin - %s]: %s\", janame, text[])
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, tar);
}

 
Ezt Az OnPlayerText-be raktam.. :\\

10
Segítségkérés / Drog
« Dátum: 2010. január 29. - 10:46:10 »
Sziasztok elkezdtem egy.. drog rendszert csinálni csak van vele 1 probléma.. maga az egész script egyelöre annyibol áll hogy a dilerek beirják hogy /buy-drog akkor elöad egy dialogot hogy 3 drog összetevo pack közül válaszanak Rosz jó Legjobb.. ebbe van viz meg föld stb... aztán.. csináltam egy parancsot hogy /osszetev kiirja hogy mennyi összetevo van nálad.. de pl valaki vesz 5 darab sszeteöt egy másik player beirja hogy /osszetev akkor neki is 5-t ir.. ugyanez ha /make-drog -al megcsinálom a drogot /drogjaimnál a másik playernek is van :S
a teljes scriptet nem szeretném publicálni de 1-2 részt mutatnák..
globális névtérbe:
 
new hasis[MAX_PLAYERS] = 0;
new mari[MAX_PLAYERS] = 0;
new lsd[MX] = 0;
new speed[MX] = 0;
new extasy[MX] = 0;
new cocain[MX] = 0;
new crack[MX] = 0;
new anfetamin[MX] = 0;

 
összetevo Dialog responseban..
 
if(listitem == 0)   {
   if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000)   {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Megvásároltad a leg rosszabb Anyagokat...10000$ \");
   nemjo[playerid] += 5;
   viz[playerid] += 5;
   gagyi[playerid] += 5;
   GivePlayerMoney(playerid, -10000);
   } else {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs Rá Elegendo Pénzed\");}
   }

 
Drog készítosbe
 
if(listitem == 0)
{
   if(gagyi[playerid] >= 1)
      {
      if(nemjo[playerid] >= 1)
          {
              if(viz[playerid] >= 1)
              {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elkészítetted a Hasisodat... sikeresen beszedted és elraktad!\");
                 hasis[playerid] += 1 ;
                 viz[playerid] -=1;
                 nemjo[playerid] -=1;
                 gagyi[playerid] -=1;
         } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs Vized\");}
      } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs 1kg Rossz Földed!\"); }
   } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs 1db rossz magod sem!\"); }
   }
}

 
A Drogjaim parancs
 
dcmd_drogjaim(playerid, params[])
{
new drogok[256];
#pragma unused params
format(drogok, sizeof(drogok), \"<!> Hasis:[%d] Marihuana:[%d] Speed:[%d] Extasy:[%d] Crack:[%d] LSD:[%d] Anfetamin:[%d] Kokain:[%d] <!>\", hasis[playerid],mari[playerid],speed[playerid],extasy[playerid],crack[playerid],lsd[playerid],anfetamin[playerid],cocain[playerid]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, drogok);
return 1;
}

11
Off Telep / Rendor,katona skinpack
« Dátum: 2010. január 28. - 12:06:44 »
sziasztok egy vagány rendör vagy katona skinpackot kérnék hátha ismertek több oldalt néztem de amin volt az nem nagyon jött be :\\

12
Szkript kérések / [Idojárás]
« Dátum: 2010. január 24. - 09:15:44 »
Sziasztok.. abban kérném segitségeteket hogy hogyan tudnák megirni egy 20 percenként váltó idojárást csinálni..
Énis megtudnám csinálni de nekem valami nagyon 1szeru modszer kéne.. nem a sok forward meg ezek... nekemtélleg nagyon egyzerure lenne szükségem.. és nem 200 sorosra.. olyan kellene hogy Idoszakot és napszakot is váltsa..

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / [H|P|K]
« Dátum: 2010. január 09. - 14:21:23 »

Sziasztok...
Készítettem egy HPK Nevu Scriptet... mivel eléggé inaktiv vagyok és nemnagyon látogatom mostanába fórumot.. és ez eléggé kezdo szint... csak unatkoztam de lehet valaki hasznát veszi..
Leírás/Útmutató: A Script Source Fájljában található \'#define PING 1337\'-et ird át annyira amennyire szeretnéd hogy a szerver kirúgja a játékost!
Példa: Ha azt szeretnéd hogy 300-as Ping felett kirugja akkor \'#define PING 300\'-ra írd!
Használd arra amire akarod
Letöltés:
Forrás Fájl [Pastebin]: http://pastebin.com/m437d4a87
Forrás Fájl [solidFiles]: http://solidfiles.com/d/WxZg
Forrás Fájl [RapidShare]: http://rapidshare.com/files/332668902/hpk.pwn.html
Forrás Fájl [MegaUpload]: http://www.megaupload.com/?d=4I09FX8Z
Forrás Fájl [MediaFire]: http://www.mediafire.com/?ml2mmgt2azm
Forrás Fájl [bBen]: http://www.upload.bben.hu/download.php?file=ab66a7999c2165599beb74d7d761504a

14
Segítségkérés / Mik is ezek?
« Dátum: 2009. december 30. - 08:03:08 »
Sziasztok.. ma elkezdtem keresgélni.. wiki-n valami normális függvény után és találtam pár dolgot de nem jövök rá hogy mik is ezek ha valaki valamit tud hogy mire használjuk és h hogyan kérem jelezze Köszi ;)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerSurfingVehicleID
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallRemoteFunction

15
Média / [Fórum Party]
« Dátum: 2009. december 13. - 14:36:02 »
Sziasztok!
 


Tegnap Megrendeztük a SAMP Fórum Felhasználóinak Partyját..
Sajnos .. nem sok mindenki volt ott.. és sok mindenkit nem tudtunk elérni.. de aki ottvolt szerintem elég jól érezte magát :)
Készült egy pár csoportkép egyenlore csak 2 Képet töltök fel késöbb teszem fel többit is :)
Remélem nektek is tetszik!
A Képek:
 

\"QENFUEtvAwIDV1NJEAVQ\"
 

Az Elso Képen Sorba Szereplok Nevei:

Álló Sor: MiKe, KiSs, Deee_Speeler (D.S.), dnS\' , StaR, Sp33dy, GroX


Gugoló Sor: md12, Pöpec

 

\"QENFUEtvAwIDV1NJEwVQ\"
 

A Második Képen Sorba Szereplok Nevei:

Álló Sor: StaR, MiKe, KiSs, Zsadanyi_Daniel, Pöpec, Deee_Speeler (D.S)


Középen áll: dnS\'



Remélem Tetszetttek Sziasztok! Képek Még feltöltés alatt :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal