Szerző Téma: Y Obj..  (Megtekintve 1626 alkalommal)

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
Y Obj..
« Dátum: 2010. Március 02. - 18:38:19 »
0 Show voters
Hi all.. ujra elekzdtem az Y Objects használatát.. és az a problémám .. h pl vizre épitett valamire akkor kb 4 másodpercre rá tölti be a helyet.. ehhez volt forumon régen egy object loadingos tut.. ezt valaki letudná irni megint nekem?:S

Y Obj..
« Válasz #1 Dátum: 2010. Március 02. - 18:41:50 »
0 Show voters
Ne használj Y_Objectet. xStreamer vagy Incognito féle a jó

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
Y Obj..
« Válasz #2 Dátum: 2010. Március 02. - 18:46:35 »
0 Show voters
xStreamert most szedtem le szerveremröl.. ugyanezzel a problémával :S Incognitohoz meg nemtalálok konvertálót. :S Multi Object COnverterr meg nekem nem müködik :S pedig abba láttam h van :S

jana4

  • Vendég
Y Obj..
« Válasz #3 Dátum: 2010. Március 02. - 18:43:43 »
0 Show voters
Incognitohoz meg nemtalálok konvertálót.

 
lool

1,
http://convertffs.com/objects/ [YSI formátumba]

2, Ctrl+H elso rublikába beírod CreateObject másodikba CreateDynamicObject és OK majd Yes to All

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
Y Obj..
« Válasz #4 Dátum: 2010. Március 02. - 19:08:34 »
0 Show voters
Inco:
 
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);

 
Y:
 
CreateDynamicObject(model, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:RX = 0.0, Float:RY = 0.0, Float:RZ = 0.0);

Y Obj..
« Válasz #5 Dátum: 2010. Március 02. - 20:07:39 »
0 Show voters
Lényegtelen, csináld csak

Y Obj..
« Válasz #6 Dátum: 2010. Március 02. - 22:12:20 »
0 Show voters
Nem tudom, nekem a YSI 4500 object fölött is gyors
Legalább is ami nekem van most!
Mert egy régebbit is használtam, ami nagyon lassú volt!

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Y Obj..
« Válasz #7 Dátum: 2010. Március 03. - 12:04:24 »
0 Show voters
Használjátok a Streamer Plugint: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=127905.0
Gyors nekem gyorsan megy 10,000 objectel, szal neked 4500 al simán fog menni.
És ha nincs kedvetek konvertálgatnia a CreateObject ot  CreateDynamicObject ra akkor írjátok ezt bele a streamer.inc nek a legaljára:
 

#define CreateObject CreateDynamicObject
#define DestroyObject DestroyDynamicObject
#define MoveObject MoveDynamicObject
#define StopObject StopDynamicObject
#define SetObjectPos SetDynamicObjectPos
#define GetObjectPos GetDynamicObjectPos
#define SetObjectRot SetDynamicObjectRot
#define GetObjectRot GetDynamicObjectRot
#define IsValidObject IsValidDynamicObject

 
És így elég az akap funkciókat hagyni, csak a mód tetejére kell beszúrnia streamer  t XD
 
Idézetet írta: dnsdj date=1267553314\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"839\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Inco:
 
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);

 
Y:
 
CreateDynamicObject(model, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:RX = 0.0, Float:RY = 0.0, Float:RZ = 0.0);

 

Ezt mind a 2 ot lehet  CreateDynamicObject be használni, mert a Streamer Pluginba van több funkció, de annak alapból van adva 1 érték (remélem értitek :D)
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 03. - 12:07:58 írta kurta999 »

GroX

  • Vendég
Y Obj..
« Válasz #8 Dátum: 2010. Március 03. - 14:11:53 »
0 Show voters
Ha mégis tartani akarod a Y Objectet(de sztem incognitoé jobb):
 
public ObjectLoad(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Map ~b~Loading..\",3000,6);
SetTimerEx(\"ObjectLoadEnd\", 5000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
public ObjectLoadEnd(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Map ~b~Loaded!\",3000,6);
return 1;
}

 

forward ObjectLoad(playerid);
forward ObjectLoadEnd(playerid);

 
Ezt most saját kezüleg írtam (Bár Freddyéhez nagyon hasonlít), de éppen azért írtam újat mer a fórumról törölve lett.
Ha esetleg kihagytam valamit, akkor elnézést most értem haza  :-X

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Y Obj..
« Válasz #9 Dátum: 2010. Március 03. - 14:58:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: GroX date=1267621913\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"839\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha mégis tartani akarod a Y Objectet(de sztem incognitoé jobb):
 
public ObjectLoad(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Map ~b~Loading..\",3000,6);
SetTimerEx(\"ObjectLoadEnd\", 5000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
public ObjectLoadEnd(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Map ~b~Loaded!\",3000,6);
return 1;
}

 

forward ObjectLoad(playerid);
forward ObjectLoadEnd(playerid);

 
Ezt most saját kezüleg írtam (Bár Freddyéhez nagyon hasonlít), de éppen azért írtam újat mer a fórumról törölve lett.
Ha esetleg kihagytam valamit, akkor elnézést most értem haza  :-X
 
Nem hívod meg az ObjectLoad függvényt, így semelyik sem fog lefutni, amúgy jó.
ZeRo

GroX

  • Vendég
Y Obj..
« Válasz #10 Dátum: 2010. Március 03. - 16:05:49 »
0 Show voters
Jah igen.
De én most nemtudom h dns mien teleportokat használ.
De leírom:
Minden teleporthoz írd oda hogy: ObjectLoad(playerid);

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
Y Obj..
« Válasz #11 Dátum: 2010. Március 03. - 21:23:17 »
0 Show voters
mind1.. visszatérek xstreammere.. valamiért incoval baj van.. pár mapbol kihagy pár objectet.. reloadolom és akkor is :\\ mind1....   

Y Obj..
« Válasz #12 Dátum: 2010. Március 04. - 14:00:43 »
0 Show voters
az xStreamer nálam errorozott, ha túl sok object volt egy helyen.

[GRL]FREDDY[CL]

  • Vendég
Y Obj..
« Válasz #13 Dátum: 2010. Március 05. - 09:28:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: dnsdj date=1267647797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"839\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mind1.. visszatérek xstreammere.. valamiért incoval baj van.. pár mapbol kihagy pár objectet.. reloadolom és akkor is :\\ mind1....   
 
Használd a sima streamert, amit leírt kurta999 az elozo hozzászólásába.
 
Használata:
1. Töltsd le az oldalról a \"Server Plugin\"-t.
2. Helyezd el a szervered mappájába a letöltött fájlokat (a plugin mappába windows esetén .dll, linux esetén .so)
3. Ágyazd be a módod elejére a streamert. (#include <streamer>)
4. Menj fel a  http://convertffs.com/objects oldalra, és alakítsd át YSI object formátumba.
5. Tedd be a módodba a kapott objektumokat az OnGameModeInit() -hez.
6. Add hozzá a server cfg-hez ezt a sort:
 
plugins streamer

 


+ Object betölto

Hibalehetoségek:
-Nem tölti be a plugint.
Megoldás: plugin futtatásához rendelkezned kell Microsoft .NET-keretrendszer 3.5 -el, ha nincs meg, akkor innen letöltheted.
Ha hostos a szervered és nem lehet futtatni plugint rajta kérd meg a hostot, hogy tegyél fel a programot. (az fps-system-es szervereken fent van, mivel akkor még én kértem meg oket :D)
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 05. - 09:34:52 írta Freddie »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal