Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BigMan

Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / Zombie Mod
« Dátum: 2011. április 17. - 15:07:23 »
Nem tudná nekem elküldeni valaki az LS apocalypse mod-ot mert nem lehet letölteni sehonnan. elöre is kösz :shy:

2
RP/RPG kérések / Rpg Include help
« Dátum: 2011. április 14. - 07:05:04 »
RPG szerveremhez kéne egy morphinc.inc fájl mert hibát észlel Valaki nem tudja nekem elküldeni?! sürgös :shy:

3
Segítségkérés / Segítség
« Dátum: 2011. március 28. - 14:01:05 »
Segítséget szeretnék kérni mert meglett csinálva egy szerveren egy RP mód (nem én csináltam) és felmegyek regisztrálok és nem tom elvégezni az alap kérdéseket meg mindent mert kickel a szerver mert megy fel a pénzem. 1 milka fölé és nemtom hogy állitsam meg hogy ne mennyen fel a pénzem! PLS HELP! :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :( :( :( :( :(

4
Leírások/Útmutatók / Mapok berakása könnyedén
« Dátum: 2011. március 27. - 20:14:54 »
Letöltjük a MTA SA 1.0.4 programot. Miután letöltöttük megcsináltuk a mapot amit ide ment el.
például enyém
MTA San Andreas\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\bank
Ami nálam a bank mappa az a mentésnél megadott név lesz és a a mappába van a map.
Felmegyünk erre az oldalra: http://gtamap.delux-host.com/converter/
az IPL File Format helyett ez legyen.
PAWN Code for SA:MP
rá kattintuk a fájl kiválasztására
be megyünk a MTA San Andreas\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\bank -ba és a .map -ot megnyitjuk.
ami ebben az esetben nállam bank.map .
A bank.map -ra nekem ezt adta ki:
 
CreateObject(2942, 1457.5129394531, -1755.4324951172, 13.189774513245, 0, 0, 182);

 
Bemegyünk a pawno.exe -be és megnyitjuk a módunkat.
Rá megyünk a Távcsõ icon-ra a Save icon mellet.
és beírjuk ezt:
 
OnGameModeInit

 
nyomunk egy Enter-t és be jön ez
 
public OnGameModeInit()
{

 
Az amit kaptunk a CreateObject-et ez alá bemásoljuk így
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(2942, 1457.5129394531, -1755.4324951172, 13.189774513245, 0, 0, 182);

 
Ha már van bent jármû is akkor így kell kinézni-e mint az enyém:
 
public OnGameModeInit()
{
    AddStaticVehicle(587,2636.5454,1075.7722,10.5471,89.9507,53,1);
    AddStaticVehicle(421,2494.4766,1161.3470,10.7026,88.6754,13,13);
    AddStaticVehicle(421,2505.8115,1159.5010,10.7027,88.7028,13,13);
    AddStaticVehicle(411,2469.0322,1121.2296,10.5474,269.6577,64,64);
    AddStaticVehicle(487,2489.3103,1148.2917,22.2005,280.6579,0,8);
    AddStaticVehicle(521,2482.3806,1157.0259,10.3901,84.2931,36,0);
    AddStaticVehicle(521,2481.3020,1162.7523,10.3866,90.1838,36,0);
    AddStaticVehicle(420,2834.0220,1327.1682,10.5575,0.1140,6,1);
    AddStaticVehicle(420,2834.0403,1319.0128,10.5587,0.1447,6,1);
    AddStaticVehicle(420,2834.0593,1311.9634,10.5594,0.1730,6,1);
    AddStaticVehicle(420,2834.0835,1304.6146,10.5572,0.2022,6,1);
    AddStaticVehicle(409,1415.3282,-1760.3206,13.3469,0.3537,0,0);
    AddStaticVehicle(409,1411.6483,-1761.1348,13.3469,0.5079,0,0);
    AddStaticVehicle(601,1546.7297,-1614.9679,13.1416,268.2576,17,82);
    AddStaticVehicle(601,1545.7606,-1610.6805,13.1416,269.9352,17,82);
    AddStaticVehicle(601,1546.0458,-1604.9219,13.1416,268.5335,17,82);
    AddStaticVehicle(596,1551.5448,-1620.6185,13.2668,179.5885,0,1);
    AddStaticVehicle(596,1555.0947,-1620.7924,13.2678,177.5087,0,1);
    AddStaticVehicle(596,1558.4530,-1620.5260,13.2692,178.1110,0,1);
    AddStaticVehicle(598,1562.2781,-1620.8423,13.2926,179.2411,0,1);
    AddStaticVehicle(598,1565.4633,-1620.8037,13.3055,179.5217,0,1);
    AddStaticVehicle(598,1568.7678,-1620.4110,13.2933,177.3066,0,1);
    AddStaticVehicle(427,1603.1737,-1630.8378,13.6396,90.7689,0,1);
    AddStaticVehicle(427,1601.9849,-1626.4762,13.6189,91.1215,0,1);
    AddStaticVehicle(427,1602.6948,-1621.9198,13.6265,89.1276,0,1);
    AddStaticVehicle(405,1280.0581,-1795.1139,13.2634,270.6959,1,65);
    AddStaticVehicle(405,1279.9381,-1798.7969,13.2615,267.8707,1,65);
    AddStaticVehicle(487,1272.0538,-1819.9824,13.5603,268.8290,0,0);
    AddStaticVehicle(416,1135.4554,-1310.8092,13.7311,355.1448,1,3);
    AddStaticVehicle(416,1140.7089,-1311.8745,13.7357,358.7069,1,3);
    AddStaticVehicle(416,1147.4039,-1311.9225,13.8245,358.6670,1,3);
    AddStaticVehicle(488,1791.1786,-1284.4712,13.8130,311.0358,90,92);
    AddStaticVehicle(582,1805.0712,-1292.0704,13.6313,218.5991,1,2);
    AddStaticVehicle(582,1807.6277,-1290.2638,13.6874,220.6192,1,2);
    AddStaticVehicle(582,1810.2681,-1288.1985,13.6730,222.2020,1,2);
    AddStaticVehicle(420,1795.3199,-1859.3494,13.2724,268.9113,6,69);
    AddStaticVehicle(420,1788.7891,-1859.2003,13.2724,268.8107,6,69);
    AddStaticVehicle(420,1780.9332,-1859.4727,13.2723,268.1246,6,69);
    AddStaticVehicle(420,1774.5532,-1859.2422,13.2722,268.0009,6,69);
    AddStaticVehicle(574,1671.1522,-1884.4454,13.2720,89.1199,1,64);
    AddStaticVehicle(574,1671.3971,-1886.4900,13.2720,87.1663,0,113);
    AddStaticVehicle(574,1671.6578,-1888.2893,13.2720,87.9401,3,87);
    AddStaticVehicle(548,2764.7261,-2496.7949,15.2754,342.4846,38,89);
    AddStaticVehicle(470,2751.8171,-2477.7910,13.6388,89.0660,61,111);
    AddStaticVehicle(470,2751.3152,-2483.5916,13.6365,84.5915,61,111);
    AddStaticVehicle(470,2750.7366,-2478.2192,13.6431,90.2143,61,111);
    AddStaticVehicle(433,2748.7263,-2461.2749,14.0852,359.7922,53,102);
    AddStaticVehicle(433,2743.8882,-2460.6389,14.0848,359.5148,53,102);
   
CreateObject(974, 2474.813965, 1117.917603, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2474.824219, 1167.774780, 12.598052, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2511.527832, 1156.731201, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2511.557129, 1162.136719, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2508.013916, 1121.811401, 12.598057, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2508.038086, 1124.107666, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
kapu = CreateObject(975, 2437.568604, 1159.550415, 11.495003, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3055, 2143.9777832031, 1626.9660644531, 994.96575927734, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 2437.8461914063, 1127.3306884766, 9.8203125, 0, 0, 270);
CreateObject(987, 2437.8461914063, 1127.3306884766, 9.8203125, 0, 0, 270);
    CreateObject(3749, 1542.6354980469, -1627.6494140625, 18.241226196289, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1465.7736816406, -1745.6756591797, 13.388877868652, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1485.4730224609, -1737.4495849609, 13.183554649353, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1503.8374023438, -1737.6055908203, 13.183554649353, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1496.2717285156, -1745.5715332031, 13.308463096619, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1480.3518066406, -1745.6625976563, 13.378792762756, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1466.7159423828, -1737.4851074219, 13.183554649353, 0, 0, 270);
    CreateObject(980, 1544.1208496094, -1627.6983642578, 15.156204223633, 0, 0, 270);
    CreateObject(987, 67.903350830078, -1546.1441650391, 4.0838232040405, 0, 0, 78);
    CreateObject(987, 70.393585205078, -1534.4249267578, 4.1758394241333, 0, 0, 84);
    CreateObject(987, 71.477973937988, -1522.2358398438, 4.772403717041, 0, 0, 168);
    CreateObject(987, 56.104015350342, -1545.7386474609, 4.772403717041, 0, 0, 358);
    CreateObject(987, 91.613471984863, -1273.4624023438, 13.238904953003, 0, 0, 310);
    CreateObject(987, 99.406051635742, -1282.5277099609, 13.14990234375, 0, 0, 308);
    CreateObject(987, 76.583419799805, -1252.1409912109, 13.489968299866, 0, 0, 304);
    CreateObject(987, 83.353546142578, -1261.7835693359, 13.35813331604, 0, 0, 304);
    CreateObject(987, 88.432182312012, -1015.1605224609, 20.90625, 0, 0, 268);
    CreateObject(981, 1698.7260742188, 411.55770874023, 30.273769378662, 0, 0, 340);
    CreateObject(982, 1707.373046875, 409.32717895508, 30.534671783447, 0, 0, 248);
    CreateObject(982, 1693.28515625, 414.67620849609, 30.343761444092, 0, 0, 68);
    CreateObject(987, 1682.7297363281, 420.08462524414, 29.839122772217, 0, 0, 338);
    CreateObject(987, 1693.5360107422, 415.14904785156, 29.698377609253, 0, 0, 340);
    CreateObject(987, 1704.6379394531, 410.58728027344, 29.655517578125, 0, 0, 334);
    CreateObject(987, 1707.2818603516, 409.42868041992, 29.945238113403, 0, 0, 332);
    CreateObject(987, 2760.5998535156, 328.62316894531, 7.432692527771, 0, 0, 0);
    CreateObject(987, -955.64001464844, -276.46643066406, 35.78186416626, 0, 0, 170);
    CreateObject(987, -944.08020019531, -279.44311523438, 35.921844482422, 0, 0, 166);
    CreateObject(987, -197.92704772949, 284.46374511719, 11.424785614014, 0, 0, 346);
    CreateObject(987, -194.08024597168, 283.78317260742, 11.078125, 0, 0, 346);
    CreateObject(987, 583.13446044922, 369.06005859375, 18.1328125, 0, 0, 36);
    CreateObject(987, 587.12658691406, 372.20553588867, 18.1328125, 0, 0, 34);
    CreateObject(987, -87.699554443359, -932.36303710938, 18.773216247559, 0, 0, 152);
    CreateObject(987, -90.351905822754, -931.29534912109, 18.699928283691, 0, 0, 152);
    CreateObject(987, 1136.9145507813, -1292.31640625, 12.548707962036, 0, 0, 180);
    CreateObject(975, 1141.1955566406, -1292.1606445313, 14.275039672852, 0, 0, 0);
    CreateObject(987, 1157.1647949219, -1292.2393798828, 12.678371429443, 0, 0, 180);
    CreateObject(987, 1132.4829101563, -1315.8551025391, 12.691247940063, 0, 0, 346);
    CreateObject(987, 1143.994140625, -1318.6685791016, 12.592422485352, 0, 0, 0);
    CreateObject(2942, 1457.5129394531, -1755.4324951172, 13.189774513245, 0, 0, 182);

 
Fontos hogy a jármû és object között legyen egy sor kihagyás!
(A kapu ami az enyémnél van nem kell oda az nekem script.)
Hát ennyi lenne Kék play icon és mentés után és egy szerver restart ha megy vagy ha nem akkor indítás és már menni fog.

5
Leírások/Útmutatók / Jármûvek berakása könyedén
« Dátum: 2011. március 27. - 09:50:08 »
Sziasztok ezt a témát azért készítettem mert sokan mondják nekem, hogy sehol se tudják normálisan leírni mit ,hogy kell.
Hát én most leirom.
Elöször is jármûvek.
Bemész a San Andreas Multiplayer-ed egyik szerverré-re a Kiválasztott jármûbe/re beszálsz/rászálsz
Meg nyomod a T betût és beirod ,hogy /save [valami]   pl.: /save kocsi1
Kilépsz a játékból belemész a savedpositions.txt-be ami ebben az esetben Dokumentumok/Gta San Andreas User Files/SAMP/savedpositions.txt
Belemész és kimásolod az AddStaticVehicle code-val kezdödõ sor-t.(többet is,ha akarsz)
Aminek így kell kinézni-e: AddStaticVehicle(421,2494.4766,1161.3470,10.7026,88.6754,13,13); például.
Ha ez megvolt belemegyünk a mode-nk ba ha alapot használsz(lvdm,ajánlott kezdõknek) akkor egyszerû lesz.
Rákatintasz a távcsõ icon-ra a Save icon mellet.
és beirod oda ,hogy: OnGameModeInit nyomsz egy Enter-t és már ott is vagy.
Na most ez úgy történik ,hogy a public OnGameModeInit() alá kell helyezni a cuccot aminek így kell kinéznie mint például az enyém
 
public OnGameModeInit()
{
AddStaticVehicle(587,2636.5454,1075.7722,10.5471,89.9507,53,1);
AddStaticVehicle(421,2494.4766,1161.3470,10.7026,88.6754,13,13);
AddStaticVehicle(421,2505.8115,1159.5010,10.7027,88.7028,13,13);
AddStaticVehicle(411,2469.0322,1121.2296,10.5474,269.6577,64,64);
AddStaticVehicle(487,2489.3103,1148.2917,22.2005,280.6579,0,8);
AddStaticVehicle(521,2482.3806,1157.0259,10.3901,84.2931,36,0);
AddStaticVehicle(521,2481.3020,1162.7523,10.3866,90.1838,36,0);
AddStaticVehicle(420,2834.0220,1327.1682,10.5575,0.1140,6,1);
AddStaticVehicle(420,2834.0403,1319.0128,10.5587,0.1447,6,1);
AddStaticVehicle(420,2834.0593,1311.9634,10.5594,0.1730,6,1);
AddStaticVehicle(420,2834.0835,1304.6146,10.5572,0.2022,6,1);
}

 
Ezután Rányomsz a kék \"indító\" ikonra és voálá nincs hiba. Utána mentheted is és bent van a szervereden.
Ha hibát írt ki vagy valami gond van azt írd le ide.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal