Szerző Téma: Jármûvek berakása könyedén  (Megtekintve 3860 alkalommal)

Jármûvek berakása könyedén
« Dátum: 2011. Március 27. - 09:50:08 »
0 Show voters
Sziasztok ezt a témát azért készítettem mert sokan mondják nekem, hogy sehol se tudják normálisan leírni mit ,hogy kell.
Hát én most leirom.
Elöször is jármûvek.
Bemész a San Andreas Multiplayer-ed egyik szerverré-re a Kiválasztott jármûbe/re beszálsz/rászálsz
Meg nyomod a T betût és beirod ,hogy /save [valami]   pl.: /save kocsi1
Kilépsz a játékból belemész a savedpositions.txt-be ami ebben az esetben Dokumentumok/Gta San Andreas User Files/SAMP/savedpositions.txt
Belemész és kimásolod az AddStaticVehicle code-val kezdödõ sor-t.(többet is,ha akarsz)
Aminek így kell kinézni-e: AddStaticVehicle(421,2494.4766,1161.3470,10.7026,88.6754,13,13); például.
Ha ez megvolt belemegyünk a mode-nk ba ha alapot használsz(lvdm,ajánlott kezdõknek) akkor egyszerû lesz.
Rákatintasz a távcsõ icon-ra a Save icon mellet.
és beirod oda ,hogy: OnGameModeInit nyomsz egy Enter-t és már ott is vagy.
Na most ez úgy történik ,hogy a public OnGameModeInit() alá kell helyezni a cuccot aminek így kell kinéznie mint például az enyém
 
public OnGameModeInit()
{
AddStaticVehicle(587,2636.5454,1075.7722,10.5471,89.9507,53,1);
AddStaticVehicle(421,2494.4766,1161.3470,10.7026,88.6754,13,13);
AddStaticVehicle(421,2505.8115,1159.5010,10.7027,88.7028,13,13);
AddStaticVehicle(411,2469.0322,1121.2296,10.5474,269.6577,64,64);
AddStaticVehicle(487,2489.3103,1148.2917,22.2005,280.6579,0,8);
AddStaticVehicle(521,2482.3806,1157.0259,10.3901,84.2931,36,0);
AddStaticVehicle(521,2481.3020,1162.7523,10.3866,90.1838,36,0);
AddStaticVehicle(420,2834.0220,1327.1682,10.5575,0.1140,6,1);
AddStaticVehicle(420,2834.0403,1319.0128,10.5587,0.1447,6,1);
AddStaticVehicle(420,2834.0593,1311.9634,10.5594,0.1730,6,1);
AddStaticVehicle(420,2834.0835,1304.6146,10.5572,0.2022,6,1);
}

 
Ezután Rányomsz a kék \"indító\" ikonra és voálá nincs hiba. Utána mentheted is és bent van a szervereden.
Ha hibát írt ki vagy valami gond van azt írd le ide.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Március 27. - 12:38:59 írta staR »

Nem elérhető InAceX

  • 501
    • Profil megtekintése
Jármûvek berakása könyedén
« Válasz #1 Dátum: 2011. Március 27. - 09:56:22 »
0 Show voters
Hát ez így nem fog mûködni ahogy te leírtad mivel ha a szerveren akarjuk lementeni a jármûveket elõbb be kell tölteni az fsdebug scriptet.Másik esetben bemegyünk a Gta SanAndreas mappájába és ott van egy olyan fájl,hogy Debug azzal már rendesen lehet lementeni a jármûveket ahogy te leírtad.

Jármûvek berakása könyedén
« Válasz #2 Dátum: 2011. Március 27. - 10:02:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: InAceX date=1301212582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát ez így nem fog mûködni ahogy te leírtad mivel ha a szerveren akarjuk lementeni a jármûveket elõbb be kell tölteni az fsdebug scriptet.Másik esetben bemegyünk a Gta SanAndreas mappájába és ott van egy olyan fájl,hogy Debug azzal már rendesen lehet lementeni a jármûveket ahogy te leírtad.
 
De várjál ,ha egy adott ember leszedi a http://www.sa-mp.com ról a szervert azon benne van nemkell semit se csinálni a debug-val nekem is müködött

Nem elérhető XDPATXD

  • 1374
    • Profil megtekintése
Jármûvek berakása könyedén
« Válasz #3 Dátum: 2011. Március 27. - 10:19:55 »
0 Show voters
Több megoldás is van pl MTA val lerakni helyekre utána berakni OneGamemmodeInit alá avagy még könyebb amit te mondasz beülsz egy kocsiba és /save kocsi1 és ezt így sorba én így szoktam :shy:
« Utoljára szerkesztve: 2011. Március 27. - 10:22:39 írta Darkteacher »

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Jármûvek berakása könyedén
« Válasz #4 Dátum: 2011. Április 14. - 19:04:30 »
0 Show voters
darkteacher, a map konvertáló csak az objectet konvertálja
(mondjuk mtamap.inc -ben van LoadMtaVehicles függvény)
 
Ezután Rányomsz a kék \"indító\" ikonra és voálá nincs hiba.[/quote]
Azaz lefordítod.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal