Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - YOLOHUN
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2019. november 27. - 18:27:14 »
HUD Sziasztok! Elkezdtem csinálni egy hudot 0-ról. Életem első 0-ról írt scriptje lenne és elakadtam. Úgy szeretném a hudot hogy az élet csík 4 felé legyen osztva,tehát ezt úgy értem hogy van 4 rectangle és ha mondjuk 100% akkor mind a 4 rectangle kivan töltve ha mondjuk 50 % akkor csak 2 rectangle lenne kitöltve. Illetve ezek köré szertnék egy keretet,ezt miként lehetséges megoldani ? Válaszotokat előre is köszönöm. Ez lenne a script: setPlayerHudComponentVisible(\"all\",false) local sx,sy = guiGetScreenSize() local sz,m = 300,100; addEventHandler(\'onClientRender\',root,function () --dxDrawRectangle(sx-sz,0,sz,m,tocolor(0,0,0,100)); local hp=getElementHealth(localPlayer) dxDrawRectangle(sx-sz+5,20,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255)) dxDrawRectangle(sx-sz+5,20,(sz-250)/100*hp,20,tocolor(235,45,55,255)) dxDrawRectangle(sx-sz+150,20,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255)) dxDrawRectangle(sx-sz+150,20,(sz-250)/100*hp,20,tocolor(235,45,55,255)) local armor=getPlayerArmor(localPlayer) dxDrawRectangle(sx-sz+5,50,sz-250,20,tocolor(0,0,0,255)) dxDrawRectangle(sx-sz+5,50,(sz-250)/100*armor,20,tocolor(25,35,45,255)) end)
2
« Dátum: 2019. november 26. - 17:58:14 »
SQL Probléma Sziasztok! A 4-es sorra ír hibát :unexpected symbol near \'[\' csak a 4-es sorba szerintem nincsen hiba. local serverDatabase local db = {} local db[\"Name\"] = \"sarp\" local db[\"Host\"] = \"127.0.0.1\" local db[\"User\"] = \"root\" local db[\"Password\"] = \"\" addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(), function () serverDatabase = dbConnect(\"mysql\", \"dbname=\" .. db[\"Name\"] .. \";host=\" .. db[\"Host\"] ..\";charset=utf8\", db[\"User\"], db[\"Password\"]) if not serverDatabase then outputServerLog(\"[MySQL]: Failed to connect the database.\") outputDebugString(\"[MySQL]: Sikertelen kapcsolódás az adatbázishoz!\", 1) cancelEvent() else dbExec(serverDatabase, \"SET NAMES utf8\") outputDebugString(\"[MySQL]: Sikeres kapcsolódás az adatbázishoz.\") end end ) function getConnection() return serverDatabase, db end
3
« Dátum: 2019. október 25. - 23:46:15 »
Backup Sziasztok! Szeretnék készíteni egy /backup rendszert. Egyelőre csak annyit kellene hogy csináljon, a parancs használatakor megjelenjen egy blipp a minimapon és kövesse a pozíciómat ha beírom megint akkor pedig eltünjön. Esetleg valaki tud nekem se]íteni mégis hogyan álljak neki ? Válaszokat előre is köszönöm
4
« Dátum: 2019. augusztus 24. - 18:35:13 »
KOcsimod SziasztoK! A következő kérdéssel fordulnék hozzátok. HOgyan lehet azt megoldani hogy ha beteszek egy sees kocsit a localhost szerveremre akkor ha elindul a resource alapból nem tölti bele a logot.
5
« Dátum: 2019. június 01. - 16:46:59 »
Kocsi komponens eltüntetése. MI lehet a gondja a scriptnek ? Debug nem ír semmit.
txd = engineLoadTXD ( \"perennial.txd\" )
engineImportTXD ( txd, 587 )
dff = engineLoadDFF ( \"perennial.dff\" )
engineReplaceModel ( dff, 587 )
for _, vehicle in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
if getElementModel(vehicle) == 1 then
setVehicleComponentVisible(theVehicle, \"farzone\" , false)
end
end
6
« Dátum: 2019. március 09. - 16:21:12 »
--[[1416 sor]]-- function getAllItemWeight() local bagWeight = 0 local keyWeight = 0 local vehWeight = 0 local objectWeight = 0 if isElement(elementSource) then if getElementType(elementSource) == \"player\" then if inventoryItems[elementSource][\"bag\"] then for i = 1, row * column do if (inventoryItems[elementSource][\"bag\"]) then --1426 os sor-- bagWeight = bagWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"bag\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"bag\"][\"count\"]) end end end if inventoryItems[elementSource][\"key\"] then for i = 1, row * column do if (inventoryItems[elementSource][\"key\"]) then keyWeight = keyWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"key\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"key\"][\"count\"]) end end end end if getElementType(elementSource) == \"vehicle\" then if inventoryItems[elementSource] then if inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"] then for i = 1, row * column do if (inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"]) then vehWeight = vehWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"vehicle\"][\"count\"]) end end end end end if getElementType(elementSource) == \"object\" then if inventoryItems[elementSource][\"object\"] then for i = 1, row * column do if (inventoryItems[elementSource][\"object\"]) then objectWeight = objectWeight + (getItemWeight(inventoryItems[elementSource][\"object\"][\"id\"]) * inventoryItems[elementSource][\"object\"][\"count\"]) end end end end end return bagWeight + keyWeight + vehWeight + objectWeight end --[[1460]]-- Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy localhoston elindítottam egy modot,és minden szép meg jó de a 1426-os sorra a következő hibát írja: \"attempt to perform arithmetick on nil value\". Nem találkoztam még ezzel a debug üzenettel,szeretném a segítségeteket kérni ebben. Válaszotokat előre is köszönöm.
7
« Dátum: 2019. február 10. - 21:36:17 »
Sziasztok. hogyan lehet azt megoldani hogy dxDrawText mindig középre legyen igazítva. Itt most arra gondolok hogy akármilyen hossző egy játékos neve mindig középre legyen igazítva. Scoreboardot készítek .
8
« Dátum: 2018. december 30. - 02:52:52 »
Szaisztok. Az lenne a kérdésem hogy,valami módón meglehet e oldani hogy amit GTA V-re készítettek kocsimodot,aztán én átkonvertálja DFF-be. VÁlaszt köszi előre is.
9
« Dátum: 2018. szeptember 30. - 23:45:32 »
Sziasztok. Adott egy jarmű modell,ami áll több komponensből. Hogyan tudnám azt megoldani hogy mondjuk az adott id-n lévő kocsinak ,mondjuk a jobb elso ajtaját leszedje ,amikor az a szkript fut. Segìtségeteket előre köszönöm. (Telo)
10
« Dátum: 2018. szeptember 25. - 17:29:41 »
Sziasztok! Az lenne a problémám hogy szeretnék megnyitni egy dff filet,de ezt a hibát írja: Error: AutoSeek (begin at 0x18) position rescue from 0x24 to 0x1000024. Total 16777216 bytes misread. Error: AutoSeek (begin at 0xC) position rescue from 0x1000024 to 0x5BC29B. Total -10763657 bytes misread. Valaki tudna nekem segíteni ezzel kapcsolatba ?
11
« Dátum: 2018. augusztus 15. - 13:34:51 »
Sziasztok! Szeretném bemodolni az xbox 360-on a kocsikat aminek a folyamata meg is lenne,de akármilyen modolt töltök le az összes rpf file,nekem pedig GTAVV file ra lenne szükségem. Valakinek valami ötlete ,hogyan tudnám átkonvertálni vagy valami hasonló ? Válaszotokat előre köszönöm.
12
« Dátum: 2018. március 18. - 21:20:15 »
Sziasztok! Szeretném Los Santos-t és San Fierrot eltüntetni a mapról amivel még különösebb baj nem is lenne. Hanem amikor helyére vizet szeretnék kreálni hagy ki részeket még akkor is ha az editorban jól működik. Valaki esetleg tudna ebben segíteni ? Válaszotokat előre köszönöm.
13
« Dátum: 2017. december 24. - 18:56:16 »
Sziasztok! A képen látható hibába ütköztem és a segítségeteket szeretném kérni! addCommandHandler(\"gate\", function(player) local gate = getClosestGate(player) if gate then if (not exports[\"mta_item\"]:hasItemS(player, 36, tonumber(gate)) or false) and getElementData(player, \"acc:admin\") <= 5 then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Nincs kulcsod a kapuhoz.\", player, 255, 255, 255, true) return end
if getElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\") then return end setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", true) if gates[gate][\"lockState\"] then moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"changeState\"][1], gates[gate][\"changeState\"][2], gates[gate][\"changeState\"][3], gates[gate][\"changeState\"][4], gates[gate][\"changeState\"][5], gates[gate][\"changeState\"][6], \"OutQuad\") setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1]) setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2]) else moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\") setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1]) setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2]) end gates[gate][\"lockState\"] = not gates[gate][\"lockState\"] setTimer(function() setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", false) end, 1500, 1) end end) Segítségeteket előre köszönöm
14
« Dátum: 2017. december 24. - 17:53:34 »
Sziasztok! A képen látható hibába ütköztem és a segítségeteket szeretném kérni! addCommandHandler(\"gate\", function(player) local gate = getClosestGate(player) if gate then if (not exports[\"mta_item\"]:hasItemS(player, 36, tonumber(gate)) or false) and getElementData(player, \"acc:admin\") <= 5 then outputChatBox(\"#dc143c[Hiba]:#ffffff Nincs kulcsod a kapuhoz.\", player, 255, 255, 255, true) return end
if getElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\") then return end setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", true) if gates[gate][\"lockState\"] then moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"changeState\"][1], gates[gate][\"changeState\"][2], gates[gate][\"changeState\"][3], gates[gate][\"changeState\"][4], gates[gate][\"changeState\"][5], gates[gate][\"changeState\"][6], \"OutQuad\") setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1]) setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2]) else moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\") setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1]) setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2]) end gates[gate][\"lockState\"] = not gates[gate][\"lockState\"] setTimer(function() setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", false) end, 1500, 1) end end) Segítségeteket előre köszönöm
Oldalak: [1]
|