Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - ninjo98
1
« Dátum: 2013. december 14. - 17:42:28 »
Üdv! Itt van ez a /jail parancs most töltöttem le, hogy építhetem bele azt ha egy admin berak valakit a börtönbe tiltsa le a parancsot számára és írja ki, hogy nem használhatsz parancsot a börtönben.. És az unjailba pedig oldja neki ezt a parancs letiltást Jail: CMD:jail(playerid, params[]) { new giveplayerid, time,reason[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME], giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; if(!sscanf(params,\"dds\",giveplayerid,time,reason)) { if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2) { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 0) { SetPlayerInterior(giveplayerid, 0); AccInfo[giveplayerid][JailTime] = time*1000*60; JailTimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"UnJail\",AccInfo[giveplayerid][JailTime],0,\"d\",giveplayerid); SetPlayerPos(giveplayerid,1690.80004883,-1950.59997559,9.80000019); AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 1; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername)); format(reason,sizeof(reason),\"%s börtönbe zárta %s -t, %d percre. Indok: %s\",name,giveplayername,time,reason); SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, reason); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Ez a játékos már börtönben van!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminsztrátor!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /jail [Playerid] [Perc] [indok]\"); } return 1; } Unjail: CMD:unjail(playerid, params[]) { new giveplayerid, giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; if(!sscanf(params,\"i\",giveplayerid)) { if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2) { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 1) { new string[128]; UnJail(giveplayerid); GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername)); GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(string,sizeof(string),\"%s Kiengedte a Börtönbõl %s-t\",name,giveplayername); SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: A játékos nincs börtönben.\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminisztrátor!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /unjail [Playerid]\"); } return 1; } public UnJail(giveplayerid) { AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 0; KillTimer(JailTimer[giveplayerid]); SpawnPlayer(giveplayerid); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED,\"Kiengedtek!\"); return 1; }
2
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:32:16 »
Epits bele timert vagy nem tudom :hmmm:
3
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:48:01 »
Üdv! Keresgéltem a fórumon ráakadtam erre: #include <a_samp> #include <fixchars> #define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA new Float:UTTCP[][3] = { {-198.9397,1200.7389,19.2109}, {-198.8139,1102.5273,19.2109}, {-265.6208,1100.9165,19.2109}, {-307.8145,1101.0642,19.3189}, {-278.9261,1048.2590,19.3165}, {-208.7537,1015.4998,19.3124}, {-187.1165,1083.9224,19.3120}, {-122.5049,1095.8171,19.3190}, {-68.4627,1056.6543,19.3189}, {-13.1399,1085.2062,19.3145}, {30.7575,1141.9417,19.3189} }; new utt = 0; public OnFilterScriptInit() { Create3DTextLabel(\"Uttisztitó munka:\\n/utt hogy elkezd\", 0x008080FF, 60.7443,1188.3911,18.8296, 40.0, 0, 0); AddStaticVehicle(574,52.2531,1185.4080,18.8829,306.0154,1,1); // utt1 AddStaticVehicle(574,62.0376,1186.1332,18.7899,313.7253,1,1); // utt2 AddStaticVehicle(574,69.6886,1185.7770,18.7278,324.5579,1,1); // utt3 } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/utt\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574) { utt = 1; new rand = random(sizeof(UTTCP)); SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4); GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtaed a munkát!\", 3000, 3); return 1; } SendClientMessage(playerid, COLOR_DARKGOLD,\"Uttisztitó kocsiba kell hogy legyél\"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { { { new rand = random(sizeof(UTTCP)); SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4); } } { { new rand = random(sizeof(UTTCP)); SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4); new amt = random(30); GivePlayerMoney(playerid, amt); } } return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLD:/utt\"); } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if((utt) == 1) { utt = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); }else if((utt) == 0){ } } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); utt = 0; return 1; } Ha elkezdem a munkát a végtelenségik mennek a cp-k addig amíg le nem állítom... Megkérhetnék valakit, hogy építsen bele egy timert hogy a munkakezdéstõl számított 2percig menjenek folyamatosan a cp-k utánna szünjenek meg..
4
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:20:25 »
Üdv! Tudom hogy van sok ilyen a fórumon de egy se olyan, ami nekem kellene..... Szóval egy munka minta/fs kell amiben van 2-3munka (Checkpointos) Beírom /munka elindulunk szépen végigkövetjük a CP-ket majd megkapjuk a fizetést.. Próbálgattam ilyet de vagy összekeverednek vagy nem jelneníti meg....
5
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 14:43:42 »
Üdv! Csinálgatok egy munka fs-t... Elkezdem a munkát a megszokott parancsal mikor elõször csinálom meg a 2 munkát minden tökéletesen mûködik, mikor másodjára próbálom a cp-k teljesen egymásba keverednek azaz mikor kukás vagyok uttisztito cp-k jelennek meg ez miért van? :shurg: new UttJob[MAX_PLAYERS]; new KukaJob[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(\"/munka\",cmdtext)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 2102.7422,-1804.0856,13.5547)) { KukaJob[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid,1843.8240,-1306.3604,13.3899,3); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1939.0388,2155.0005,10.8203)) { UttJob[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid,1927.9983,2163.2249,10.6719,3); } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(UttJob[playerid] == 1){ UttJob[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,1927.9983,2163.2249,10.6719,3); return 1; } if(UttJob[playerid] == 2){ UttJob[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,1866.2133,2173.1252,10.6719,3); return 1; } if(UttJob[playerid] == 3){ UttJob[playerid] = 4; SetPlayerCheckpoint(playerid,1739.3602,2173.3799,10.6935,3); return 1; } if(UttJob[playerid] == 4){ UttJob[playerid] = 5; SetPlayerCheckpoint(playerid,1707.4702,2136.3660,10.6719,3); return 1; } if(UttJob[playerid] == 5){ UttJob[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); GivePlayerMoney(playerid,5000); return 1; } //=======================================================================================// //=======================================================================================// //=======================================================================================// //=======================================================================================// if(KukaJob[playerid] == 1){ KukaJob[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,1843.8240,-1306.3604,13.3899,3); return 1; } if(KukaJob[playerid] == 2){ KukaJob[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,1742.1877,-1302.0734,13.4688,3); return 1; } if(KukaJob[playerid] == 3){ KukaJob[playerid] = 4; SetPlayerCheckpoint(playerid,1612.0052,-1317.0580,17.2955,3); return 1; } if(KukaJob[playerid] == 4){ KukaJob[playerid] = 5; SetPlayerCheckpoint(playerid,1641.9424,-1438.4219,13.3828,3); return 1; } if(KukaJob[playerid] == 5){ KukaJob[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); GivePlayerMoney(playerid,5000); return 1; } return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 22. - 19:08:08 )
Az esetleg nem lehet jogy valamit rosszul zártam le és azért keveredik? :hmmm:
6
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 11:17:24 »
Üdv! Valaki segítene abban hogy oldajam meg azt, hogy beírom /cp negjelenik egy checkpoint és követni kelljen õket?? CP: 1843.8240,-1306.3604,13.3899 // 1742.1877,-1302.0734,13.4688 // 1612.0052,-1317.0580,17.2955 // 1641.9424,-1438.4219,13.3828 // 1738.8265,-1437.6523,13.3663 //
7
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 11:47:59 »
Üdv! Csinálgatok egy munka FS-t. Az a probléma hogy az uutsiztító checkpointok összebugolnak a kukás checkpintokkal.... De miért??? new UttJob[257]; new KukaJob[260]; public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(UttJob[playerid] == 1){ UttJob[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,1927.9983,2163.2249,10.6719,3); return 1; } if(UttJob[playerid] == 2){ UttJob[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,1866.2133,2173.1252,10.6719,3); return 1; } if(UttJob[playerid] == 3){ UttJob[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); GivePlayerMoney(playerid,5000); new Uttveh; Uttveh = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(Uttveh); } //=======================================================================================// //=======================================================================================// //=======================================================================================// //=======================================================================================// if(KukaJob[playerid] == 1){ KukaJob[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,1843.8240,-1306.3604,13.3899,3); Object(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Kuka Urites!\",2500,4); return 1; } if(KukaJob[playerid] == 2){ KukaJob[playerid] = 3; GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Kuka Urites!\",2500,4); Object(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1742.1877,-1302.0734,13.4688,3); return 1; } if(KukaJob[playerid] == 3){ KukaJob[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); GivePlayerMoney(playerid,5000); new kukaveh; kukaveh = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(kukaveh); } return 1; }
8
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 15:55:41 »
Üdv! Itt egy pickup ha belemegyek akkor eltünik ... Mit kell ahhoz átírni hogy kiírja a szöveget és ne tünjön el .. new tesztp; tesztp = CreatePickup(1239,2,2102.7422,-1804.0856,13.5547); public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if (pickupid == tesztp) { GameTextForPlayer(playerid,\"~y~/Teszt\",2500,4); } }
9
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 14:48:38 »
Üdv! Szeretnék egy olyan parancsot hogy beírom /nrg akkor lead egy nrg-t de ne mellém rakja hanem alám rakja vagyis egybõl rajta üljek mikor lehívom Hogy oldjam meg?
10
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 13:28:47 »
Üdv! Itt van ez a teleport, ami elteleportál kocsival a megadott helyre Az a probléma hogy nem fordítja be irányba vagyis mikor elteleportálok össze vissza áll a kocsi.. Hogy oldjam meg hogy jók álljon? Teleport helye: AddPlayerClass(285,1128.1870,-1134.8662,23.8281,94.4370,0,0,0,0,0,0); Parancs: if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0) { inew Float:X; new Float:Y; new Float:Z; new VehicleID; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,,1128.1870,-1134.8662,23.8281); return 1; }
11
« Dátum: 2013. augusztus 01. - 15:10:44 »
Üdv! Volt már ilyen témám csak bezártam tesztelés nélkül :/ Szóval itt ez a 2 parancs ha beírom õket a textdraw felcserélõdik... Ha beírom eltûnék de nem jön elõ az amit fel kéne hozni if (strcmp(\"/fel1\", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Text2[playerid]); //Eltünteti a kettest TextDrawShowForPlayer(playerid, Text1[playerid]); //Felhozza 1. return 1; } if (strcmp(\"/fel2\", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Text1[playerid]); //Eltünteti az eggyest TextDrawShowForPlayer(playerid, Text2[playerid]); //Felhozza 2. return 1; }
12
« Dátum: 2013. július 31. - 20:18:28 »
Üdv! Itt van két parancs amik cserélik a textdrawokat Pl: Beírom /fel1 feljön az 1-es számú Textdraw beírom /fel2 feljön a 2. számú textdraw de nem mûködnek .... if (strcmp(\"/fel1\", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawDestroy(Text2[playerid]); //Letörli a 2. TextDrawShowForPlayer(playerid, Text1[playerid]); //Felhozza 1. return 1; } if (strcmp(\"/fel2\", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawDestroy(Text1[playerid]); //Letörli a 1. TextDrawShowForPlayer(playerid, Text2[playerid]); //Felhozza 2. return 1; }
13
« Dátum: 2013. július 25. - 21:21:09 »
Üdv! Sokat próbálkoztam ilyennel :/ De nem jön össze tudom nagyon alap de akkor sem... Itt ez a dialog : http://kepfeltoltes.hu/view/130304/mmhc4_www.kepfeltoltes.hu_.pngAzt szeretném megcsinálni hogy ha rákattintok a Close-ra akkor teleportáljon adjon fegyvert vagy valami csak csináljon valamit xD
14
« Dátum: 2013. július 24. - 09:09:45 »
Üdv! Van egy teleportos dialogom és elvileg ha rákattintok az \'SF\' \'LV\' gombokra el kellene teleportáljon de nem teszi if (strcmp(\"/teleport\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PIZZAINFO, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{FFFFFF}Munka Információ\",\"Hova szeretnél Teleportálni?\",\"Sf\",\"Lv\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_TELEPORT) { if(response == 0) { SendClientMessage(playerid, irj esz szinkodot, \"Elteleportáltál\"); SetPlayerPos(playerid, 1935.5259,-1885.7679,13.5344); } if(response == 1) { SendClientMessage(playerid, irj esz szinkodot, \"Elteleportáltál\"); SetPlayerPos(playerid, 1925.5225,-1885.7679,13.5344); } return 1; }
15
« Dátum: 2013. július 23. - 20:10:02 »
Üdv! Ezt nem értem mi itt a hiba? 352.sor: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_INFO, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"XY\",\"XY\",\"Rendben\",\"Vissza\"); #define DIALOG_INFO HIBÁK: C:\\Games\\NST\\filterscripts\\LevelSystem.pwn(352) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
|