Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ninjo98

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
1
Segítségkérés / Jail
« Dátum: 2013. december 14. - 17:42:28 »
Üdv!
Itt van ez a /jail parancs most töltöttem le, hogy építhetem bele azt ha egy admin berak valakit a börtönbe tiltsa le a parancsot számára és írja ki, hogy nem használhatsz parancsot a börtönben.. És az unjailba pedig oldja neki ezt a parancs letiltást
Jail:
 
CMD:jail(playerid, params[])
{
new giveplayerid, time,reason[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME], giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
if(!sscanf(params,\"dds\",giveplayerid,time,reason))
{
    if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2)
    {
        if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
        {
           if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 0)
           {
               SetPlayerInterior(giveplayerid, 0);
               AccInfo[giveplayerid][JailTime] = time*1000*60;
               JailTimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"UnJail\",AccInfo[giveplayerid][JailTime],0,\"d\",giveplayerid);
               SetPlayerPos(giveplayerid,1690.80004883,-1950.59997559,9.80000019);
               AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 1;
         GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
         GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername));
         format(reason,sizeof(reason),\"%s börtönbe zárta %s -t, %d percre. Indok: %s\",name,giveplayername,time,reason);
         SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, reason);
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Ez a játékos már börtönben van!\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminsztrátor!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /jail [Playerid] [Perc] [indok]\");
}
return 1;
}

 
Unjail:
 
CMD:unjail(playerid, params[])
{
new giveplayerid, giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
if(!sscanf(params,\"i\",giveplayerid))
{
    if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2)
    {
        if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
        {
            if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 1)
            {
                new string[128];
                UnJail(giveplayerid);
                GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername));
                GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
                format(string,sizeof(string),\"%s Kiengedte a Börtönbõl %s-t\",name,giveplayername);
                SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: A játékos nincs börtönben.\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\");
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminisztrátor!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /unjail [Playerid]\");
}
return 1;
}

 

public UnJail(giveplayerid)
{
AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 0;
KillTimer(JailTimer[giveplayerid]);
SpawnPlayer(giveplayerid);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED,\"Kiengedtek!\");
return 1;
}

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: /visz
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:32:16 »
Epits bele timert vagy nem tudom :hmmm:

3
Segítségkérés / Timer Beépítése
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:48:01 »
Üdv!
Keresgéltem a fórumon ráakadtam erre:
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
 
new Float:UTTCP[][3] =
{
{-198.9397,1200.7389,19.2109},
{-198.8139,1102.5273,19.2109},
{-265.6208,1100.9165,19.2109},
{-307.8145,1101.0642,19.3189},
{-278.9261,1048.2590,19.3165},
{-208.7537,1015.4998,19.3124},
{-187.1165,1083.9224,19.3120},
{-122.5049,1095.8171,19.3190},
{-68.4627,1056.6543,19.3189},
{-13.1399,1085.2062,19.3145},
{30.7575,1141.9417,19.3189}
};
 
new utt = 0;
 
public OnFilterScriptInit()
{
    Create3DTextLabel(\"Uttisztitó munka:\\n/utt hogy elkezd\", 0x008080FF, 60.7443,1188.3911,18.8296, 40.0, 0, 0);
AddStaticVehicle(574,52.2531,1185.4080,18.8829,306.0154,1,1); // utt1
AddStaticVehicle(574,62.0376,1186.1332,18.7899,313.7253,1,1); // utt2
AddStaticVehicle(574,69.6886,1185.7770,18.7278,324.5579,1,1); // utt3
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/utt\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
         {
            utt = 1;
            new rand = random(sizeof(UTTCP));
   SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtaed a munkát!\", 3000, 3);
   return 1;
    }
SendClientMessage(playerid, COLOR_DARKGOLD,\"Uttisztitó kocsiba kell hogy legyél\");
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
{
    {
      new rand = random(sizeof(UTTCP));
      SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4);
 
  }
}
{
     {
      new rand = random(sizeof(UTTCP));
      SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4);
      new amt = random(30);
      GivePlayerMoney(playerid, amt);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
     if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
     {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLD:/utt\");
     }
     return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if((utt) == 1)
{
    utt = 0;
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}else if((utt) == 0){
 
}
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
          DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          utt = 0;
          return 1;
}

 
Ha elkezdem a munkát a végtelenségik mennek a cp-k addig amíg le nem állítom... Megkérhetnék valakit, hogy építsen bele egy timert hogy a munkakezdéstõl számított 2percig menjenek folyamatosan a cp-k utánna szünjenek meg.. :)

4
Szkript kérések / Munka
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:20:25 »
Üdv!
Tudom hogy van sok ilyen a fórumon de egy se olyan, ami nekem kellene.....
Szóval egy munka minta/fs kell amiben van 2-3munka (Checkpointos)
Beírom /munka elindulunk szépen végigkövetjük a CP-ket majd megkapjuk a fizetést..
Próbálgattam ilyet de vagy összekeverednek vagy nem jelneníti meg....

5
Segítségkérés / CP Keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 14:43:42 »
Üdv!
Csinálgatok egy munka fs-t...
Elkezdem a munkát a megszokott parancsal mikor elõször csinálom meg a 2 munkát minden tökéletesen mûködik, mikor másodjára próbálom a cp-k teljesen egymásba keverednek azaz mikor kukás vagyok uttisztito cp-k jelennek meg ez miért van?  :shurg:
 
new UttJob[MAX_PLAYERS];
new KukaJob[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
   {
   if(!strcmp(\"/munka\",cmdtext))
   {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 2102.7422,-1804.0856,13.5547))
    {
        KukaJob[playerid] = 1;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,1843.8240,-1306.3604,13.3899,3);
    }
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1939.0388,2155.0005,10.8203))
    {
        UttJob[playerid] = 1;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,1927.9983,2163.2249,10.6719,3);
    }
   
   
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
       if(UttJob[playerid] == 1){
            UttJob[playerid] = 2;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1927.9983,2163.2249,10.6719,3);
            return 1;
         }
        if(UttJob[playerid] == 2){
            UttJob[playerid] = 3;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1866.2133,2173.1252,10.6719,3);
            return 1;
         }
        if(UttJob[playerid] == 3){
            UttJob[playerid] = 4;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1739.3602,2173.3799,10.6935,3);
            return 1;
         }
        if(UttJob[playerid] == 4){
            UttJob[playerid] = 5;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1707.4702,2136.3660,10.6719,3);
            return 1;
            }
       
            if(UttJob[playerid] == 5){
            UttJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            GivePlayerMoney(playerid,5000);
    return 1;
        }
//=======================================================================================//
//=======================================================================================//
//=======================================================================================//
//=======================================================================================//
if(KukaJob[playerid] == 1){
            KukaJob[playerid] = 2;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1843.8240,-1306.3604,13.3899,3);
            return 1;
         }
        if(KukaJob[playerid] == 2){
            KukaJob[playerid] = 3;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1742.1877,-1302.0734,13.4688,3);
            return 1;
         }
        if(KukaJob[playerid] == 3){
            KukaJob[playerid] = 4;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1612.0052,-1317.0580,17.2955,3);
           
            return 1;
         }
        if(KukaJob[playerid] == 4){
            KukaJob[playerid] = 5;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1641.9424,-1438.4219,13.3828,3);
            return 1;
         }
         if(KukaJob[playerid] == 5){
            KukaJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            GivePlayerMoney(playerid,5000);
          return 1;
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 22. - 19:08:08 )

Az esetleg nem lehet jogy valamit rosszul zártam le és azért keveredik?  :hmmm:

6
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 11:17:24 »
Üdv!
Valaki segítene abban hogy oldajam meg azt, hogy beírom /cp negjelenik egy checkpoint és követni kelljen õket??
CP:
 
1843.8240,-1306.3604,13.3899 // 
1742.1877,-1302.0734,13.4688 //
1612.0052,-1317.0580,17.2955 //
1641.9424,-1438.4219,13.3828 //
1738.8265,-1437.6523,13.3663 //

7
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2013. augusztus 14. - 11:47:59 »
Üdv!
Csinálgatok egy munka FS-t.
Az a probléma hogy az uutsiztító checkpointok összebugolnak a kukás checkpintokkal....
De miért???
 
new UttJob[257];
new KukaJob[260];
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
    {
     if(UttJob[playerid] == 1){
            UttJob[playerid] = 2;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1927.9983,2163.2249,10.6719,3);
            return 1;
         }
        if(UttJob[playerid] == 2){
            UttJob[playerid] = 3;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1866.2133,2173.1252,10.6719,3);
            return 1;
         }
            if(UttJob[playerid] == 3){
            UttJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            GivePlayerMoney(playerid,5000);
            new Uttveh;
            Uttveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
            DestroyVehicle(Uttveh);
         }
//=======================================================================================//
//=======================================================================================//
//=======================================================================================//
//=======================================================================================//
if(KukaJob[playerid] == 1){
            KukaJob[playerid] = 2;
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1843.8240,-1306.3604,13.3899,3);
            Object(playerid);
            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Kuka Urites!\",2500,4);
            return 1;
         }
        if(KukaJob[playerid] == 2){
            KukaJob[playerid] = 3;
            GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Kuka Urites!\",2500,4);
            Object(playerid);
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1742.1877,-1302.0734,13.4688,3);
            return 1;
        }
        if(KukaJob[playerid] == 3){
            KukaJob[playerid] = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
            GivePlayerMoney(playerid,5000);
            new kukaveh;
            kukaveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
            DestroyVehicle(kukaveh);
         }
         return 1;
         }

8
Segítségkérés / Pickup
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 15:55:41 »
Üdv!
Itt egy pickup ha belemegyek akkor eltünik ... Mit kell ahhoz átírni hogy kiírja a szöveget és ne tünjön el ..
 
new tesztp;

 

tesztp = CreatePickup(1239,2,2102.7422,-1804.0856,13.5547);

 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if (pickupid == tesztp)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~y~/Teszt\",2500,4);
}
}

9
Segítségkérés / NRG
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 14:48:38 »
Üdv! :)
Szeretnék egy olyan parancsot hogy beírom /nrg akkor lead egy nrg-t de ne mellém rakja hanem alám rakja vagyis egybõl rajta üljek mikor lehívom :) Hogy oldjam meg?

10
Segítségkérés / Irányba fordítás
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 13:28:47 »
Üdv!
Itt van ez a teleport, ami elteleportál kocsival a megadott helyre :)
Az a probléma hogy nem fordítja be irányba vagyis mikor elteleportálok össze vissza áll a kocsi..
Hogy oldjam meg hogy jók álljon?
Teleport helye:
 
AddPlayerClass(285,1128.1870,-1134.8662,23.8281,94.4370,0,0,0,0,0,0);

 
Parancs:
 
   if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
inew Float:X;
            new Float:Y;
            new Float:Z;
            new VehicleID;
            GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
            VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
            SetVehiclePos(VehicleID,,1128.1870,-1134.8662,23.8281);
return 1;
}

11
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 01. - 15:10:44 »
Üdv!
Volt már ilyen témám csak bezártam tesztelés nélkül :/
Szóval itt ez a 2 parancs ha beírom õket a textdraw felcserélõdik... Ha beírom eltûnék de nem jön elõ az amit fel kéne hozni :)
 
if (strcmp(\"/fel1\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Text2[playerid]); //Eltünteti a kettest
TextDrawShowForPlayer(playerid, Text1[playerid]); //Felhozza 1.
return 1;
}
 
if (strcmp(\"/fel2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Text1[playerid]); //Eltünteti az eggyest
TextDrawShowForPlayer(playerid, Text2[playerid]); //Felhozza 2.
return 1;
}

12
Segítségkérés / Textdraw Csere
« Dátum: 2013. július 31. - 20:18:28 »
Üdv!
Itt van két parancs amik cserélik a textdrawokat
Pl: Beírom /fel1 feljön az 1-es számú Textdraw beírom /fel2 feljön a 2. számú textdraw de nem mûködnek ....
 
   if (strcmp(\"/fel1\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawDestroy(Text2[playerid]); //Letörli a 2.
TextDrawShowForPlayer(playerid, Text1[playerid]); //Felhozza 1.
return 1;
}
 
if (strcmp(\"/fel2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawDestroy(Text1[playerid]); //Letörli a 1.
TextDrawShowForPlayer(playerid, Text2[playerid]); //Felhozza 2.
return 1;
}

13
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. július 25. - 21:21:09 »
Üdv!
Sokat próbálkoztam ilyennel :/ De nem jön össze tudom nagyon alap de akkor sem...
Itt ez a dialog : http://kepfeltoltes.hu/view/130304/mmhc4_www.kepfeltoltes.hu_.png
Azt szeretném megcsinálni hogy ha rákattintok a Close-ra akkor teleportáljon adjon fegyvert vagy valami csak csináljon valamit xD :D

14
Segítségkérés / Nem Teleportál El
« Dátum: 2013. július 24. - 09:09:45 »
Üdv!
Van egy teleportos dialogom és elvileg ha rákattintok az  \'SF\' \'LV\' gombokra el kellene teleportáljon de nem teszi :(
 
   if (strcmp(\"/teleport\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PIZZAINFO, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{FFFFFF}Munka Információ\",\"Hova szeretnél Teleportálni?\",\"Sf\",\"Lv\");
return 1;
}
 
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(dialogid == DIALOG_TELEPORT)
    {
    if(response == 0)
    {
    SendClientMessage(playerid, irj esz szinkodot, \"Elteleportáltál\");
    SetPlayerPos(playerid, 1935.5259,-1885.7679,13.5344);
    }
    if(response == 1)
    {
    SendClientMessage(playerid, irj esz szinkodot, \"Elteleportáltál\");
    SetPlayerPos(playerid, 1925.5225,-1885.7679,13.5344);
    }
    return 1;
    }

15
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. július 23. - 20:10:02 »
Üdv!
Ezt nem értem mi itt a hiba?
352.sor:
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_INFO, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"XY\",\"XY\",\"Rendben\",\"Vissza\");

 

#define DIALOG_INFO

 
HIBÁK:
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\LevelSystem.pwn(352) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : warning 215: expression has no effect
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Games\\NST\\filterscripts\\XY.pwn(352) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal