Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - ninjo98
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
31
« Dátum: 2013. Április 27. - 09:38:17 »
Hy! Most egy admin rendszeren dolgozom.. Kellene nekem egy olyan minta hogy beirom /ban akkor elõhoz egy dialogot bene a jatekos nevèvel rákattintok ès ugy bannolom
32
« Dátum: 2013. Április 26. - 23:20:53 »
Kinek milyen èlmènye van? Szerelembõl?
33
« Dátum: 2013. Április 20. - 14:00:20 »
Hy! Szóval ilyet én még nem láttam is ideje hogy megtanuljam Itt ez a parancs és ez a kód hogy tudom összerakni õket hogy egy adott kordinátán mûködjön? És ha nem vagyok az adott helyen írja ki mikor beírom \"nem vagy az adott helyen\" Kód: if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 298.9815,-1788.1067,4.4668)) Parancs: CMD:bank( playerid, params[ ] ) { if ( !bAcc{ playerid } ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_BANK2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFFFF}Bank Account\", \"{FFFFFF}You don\'t have a bank account yet.\\nWould you like to create a bank account?\", \"Yes\", \"No\" ); return true; } else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_BANK, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Bank Account\", \"{FFFFFF}Balance\\nDeposit\\nWithdraw\", \"Select\", \"Cancel\" ); return true; } }
34
« Dátum: 2013. Április 20. - 11:58:34 »
Hy! Tudjátok egy szerverbe van egy alap óra én azt szertném kivenni és tenni helyette egy olyat ami a valós idõt mutatja... Hogy csinjáljam? Vagy mikor beteszem a a valós idõt akkor az alap eltünik?
35
« Dátum: 2013. Április 15. - 20:54:41 »
:wall:Hy! Lehet alap dolog de 1percet se játszottam rp Szerveren szval mit jelent a frakcio kifejezés? :facepalm:
36
« Dátum: 2013. Április 14. - 14:30:55 »
Hy! Mappolgattam unalmamba.. 0.3e és sima objectekkel be akartam rakni a szerverbe Átkonvertáltam programmal utána pedig az oldalon beleraktam és egy csomó oda nem illõ objectet rakott bele amit nem meppoltam oda
37
« Dátum: 2013. Április 13. - 12:58:07 »
Hy! Itt ez a számítás, minél több pontom van annál nagyobb a szintem.. Itt van ez a script amiben egy bizonyos számot ment el a szerver és én A Score átakarom írni SZÁMRA. Tehát ne a Score tol függjön a level hanem a számtól LEVEL: public Szamitas(playerid) { /////////////////////Szint///////////////////////////////////////////// if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50)) { TextDrawSetString(Munka1[playerid],egy); new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid); format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/51\",pont); TextDrawSetString(Munka0[playerid], string); } if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100)) { TextDrawSetString(Munka1[playerid],ketto); new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid); format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/101\",pont); TextDrawSetString(Munka0[playerid], string); } if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140)) { TextDrawSetString(Munka1[playerid],harom); new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid); format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/141\",pont); TextDrawSetString(Munka0[playerid], string); } if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180)) { TextDrawSetString(Munka1[playerid],negy); new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid); format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/181\",pont); TextDrawSetString(Munka0[playerid], string); } if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201)) { TextDrawSetString(Munka1[playerid],ot); new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid); format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/202\",pont); TextDrawSetString(Munka0[playerid], string); } if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300)) { TextDrawSetString(Munka1[playerid],hat); new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid); format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/301\",pont); TextDrawSetString(Munka0[playerid], string); } return 1; } Szám script : // // // #include <a_samp> //samp inc.. #include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat #pragma tabsize 0 new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani.. new Pontok; enum pInfo { admin //admin ebben tárolunk } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét. format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat. if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre.. dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével. dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen. PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja. } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is.. PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett! } //zárási rész.. return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre.. format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát. if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra.. } else { dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]); //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában. } } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/lekér\", cmdtext, true, 10) == 0) { format(szam, sizeof(szam), \"Pontjaid: %i/100\", PlayerInfo[playerid][Pontok]); SendClientMessage(playerid, -1, szam); return 1; } return 0; }
38
« Dátum: 2013. Április 13. - 12:11:59 »
Hy! Tegnap este editeltem ezt a Scriptet ZyZu TUT-jából: http://sampforum.hu/index.php?topic=36537.0Azt szeretném megoldani hogy PL. beírom /lekér akkor leírja hogy Neked XY számod van : // // // #include <a_samp> //samp inc.. #include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat #pragma tabsize 0 new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani.. new Pontok; enum pInfo { admin //admin ebben tárolunk } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
public OnPlayerConnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét. format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat. if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre.. dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével. dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen. PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja. } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is.. PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett! } //zárási rész.. return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre.. format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát. if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra.. } else { dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]); //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában. } }
39
« Dátum: 2013. Április 12. - 20:15:09 »
Hy! Van egy szint rendszerem, SCORE alapul minél több van annál nagyobb a szinted + rangod, Én ezt meg szeretném változtatni olyan EXP re ami nem score pénz.. stb alapul. Hanem egy egy teljesen független EXP amit a szerver ad mondjuk ha megölök valakit... Igen és ebben kérek segítséget, ötletet hogy hogy oldjam meg ,
40
« Dátum: 2013. Április 09. - 15:00:46 »
Hy! Honnan tudom eltölteni azt az mta-t amiben 0.3e vagy c objectek vannak mert én innen töltöttem le az 1.3.1et és abba http://www.mtavc.com/
41
« Dátum: 2013. Április 06. - 19:11:22 »
Hy! MTA-ba mi az üveg neve vagy ID-j(Olyan üveg amivel üvegházat tudok csinálni)
42
« Dátum: 2013. Március 22. - 16:52:45 »
Hy! Próbálkozom egy mozgó hajó összerakásával beírom /nyit a hajó elindul de csak az alapja, és a másik 2object nem megy utána, az ott marad mi az oka? #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_RED 0xFF0000FF new Ship1; new Ship2; new Ship3; public OnFilterScriptInit() { Ship1 = CreateObject(9585, -484, 521.70001220703, 8.5, 0, 0, 166); Ship2 = CreateObject(9586, -482.10000610352, 521.09997558594, 18.299999237061, 0, 0, 166); Ship3 = CreateObject(9584, -412.29998779297, 503.70001220703, 25.700000762939, 0, 0, 346); return 1; } CMD:nyit(playerid, params[]) { MoveObject(Ship1, -1353.5999755859, 535.70001220703, 7.8000001907349, 1.5, 0.0, 0.0, 0.0); MoveObject(Ship2, -1351.6999511719, 536.09997558594, 1.5, 0, 0, 180); MoveObject(Ship3, 1284.0999755859, 535.59997558594, 23.799999237061, 1.5, 0, 0, 0); return 1; } CMD:zar (playerid, params[]) { MoveObject(Ship1, -484, 521.70001220703, 8.5, 1.5, 0.0, 0.0, 0.0); MoveObject(Ship2, -482.10000610352, 521.09997558594, 18.299999237061, 1.5, 0, 0, 166); MoveObject(Ship3, -412.29998779297, 503.70001220703, 25.700000762939, 1.5, 0, 0, 346); return 1; }
43
« Dátum: 2013. Március 21. - 14:49:40 »
Hy! Itt egy parancs ami lehív nekem egy kamiont, hogy oldjam meg hogy egy pótkocsi (trailer) is jelenjen meg vele emi már fel van akasztva if(strcmp(cmdtext, \"/kamion\", true)==0) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); new vehicleid = CreateVehicle(406, x, y, z, angle, -1, -1, -1); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1; }
44
« Dátum: 2013. Március 20. - 14:48:37 »
Hy! Most töltöttem le ezt a munkát... Hogy tudom beleépíteni azt hogy ha leakad a trailer a kamionról legyen vége a munkának? #include <a_samp> #define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA new PetrolJob[256]; public OnFilterScriptInit() { AddStaticVehicle(403,2057.3081,-1939.9397,13.9432,270.4501,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Front) AddStaticVehicle(584,2045.2939,-1939.9041,13.0633,268.2366,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Back) AddStaticVehicle(403,2032.4635,-1939.7537,13.9389,271.0817,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Front) AddStaticVehicle(584,2020.9797,-1940.1196,13.9476,270.5276,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Back) } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/petrol\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 403) { if(!IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))){ SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"* You don\'t have a trailer attached to the vehicle!\"); return 1; } if(PetrolJob[playerid] != 1 && PetrolJob[playerid] != 2 && PetrolJob[playerid] != 3){ PetrolJob[playerid] = 1; } new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"* %s is now a Petrol Trucker.\", name ); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string); if(PetrolJob[playerid] == 1){ PetrolJob[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,1944.7424,-1771.1267,13.1157,10); return 1; } if(PetrolJob[playerid] == 2){ PetrolJob[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,1003.4263,-941.8485,41.8079,10); return 1; } if(PetrolJob[playerid] == 3){ PetrolJob[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid,-97.8173,-1166.7585,2.2650,10); return 1; } return 1; } SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You have to be in a courier truck to start the job\"); } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 403) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"* You can start the Petrol Trucking by typing /petrol\"); } return 0; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 403) { if(!IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))){ SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"* You don\'t have a trailer attached to the vehicle!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; } GivePlayerMoney(playerid,500); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"* You have earned $500!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(PetrolJob[playerid] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"* You have left your job, you won\'t be payed.\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } }
45
« Dátum: 2013. Március 17. - 14:56:19 »
Hy! Hogy tudom beállítani hogy a sniper 100at sebezzenvagyis 1gyolóból öljön meg 1embert?
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
|