Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ninjo98

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
31
Segítségkérés / Admin
« Dátum: 2013. Április 27. - 09:38:17 »
Hy!
Most egy admin rendszeren dolgozom..
Kellene nekem egy olyan minta hogy beirom /ban akkor elõhoz egy dialogot bene a jatekos nevèvel rákattintok ès ugy bannolom  :D

32
Beszélgetés / Elsõ csók
« Dátum: 2013. Április 26. - 23:20:53 »
Kinek milyen èlmènye van? Szerelembõl?

33
Segítségkérés / RangeOfPoint
« Dátum: 2013. Április 20. - 14:00:20 »
Hy!
Szóval ilyet én még nem láttam is ideje hogy megtanuljam :)
Itt ez a parancs és ez a kód hogy tudom összerakni õket hogy egy adott kordinátán mûködjön? :) 
És ha nem vagyok az adott helyen írja ki mikor beírom \"nem vagy az adott helyen\" :)
Kód:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 298.9815,-1788.1067,4.4668))

 
Parancs:
 
CMD:bank( playerid, params[ ] ) {
if ( !bAcc{ playerid } ) {
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_BANK2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFFFF}Bank Account\",
    \"{FFFFFF}You don\'t have a bank account yet.\\nWould you like to create a bank account?\", \"Yes\", \"No\" );
    return true;
}
else {
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_BANK, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Bank Account\",
\"{FFFFFF}Balance\\nDeposit\\nWithdraw\", \"Select\", \"Cancel\" );
return true;
}
}

34
Segítségkérés / Óra
« Dátum: 2013. Április 20. - 11:58:34 »
Hy!
Tudjátok egy szerverbe van egy alap óra én azt szertném kivenni és tenni helyette egy olyat ami a valós idõt mutatja...
Hogy csinjáljam?
Vagy mikor beteszem a a valós idõt akkor az alap eltünik?

35
Segítségkérés / Magyaràzat
« Dátum: 2013. Április 15. - 20:54:41 »
:wall:Hy!
Lehet alap dolog de 1percet se játszottam rp
Szerveren szval mit jelent a frakcio kifejezés? ??? :facepalm:

36
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. Április 14. - 14:30:55 »
Hy!
Mappolgattam unalmamba.. 0.3e és sima objectekkel be akartam rakni a szerverbe
Átkonvertáltam programmal utána pedig az oldalon beleraktam és egy csomó oda nem illõ objectet rakott bele amit nem meppoltam oda

37
Segítségkérés / Átírás
« Dátum: 2013. Április 13. - 12:58:07 »
Hy!
Itt ez a számítás, minél több pontom van annál nagyobb a szintem..
Itt van ez a script amiben egy bizonyos számot ment el a szerver és én A Score átakarom írni SZÁMRA. Tehát ne a Score tol függjön
a level hanem a számtól
LEVEL:
 
 public Szamitas(playerid)
            {
                    /////////////////////Szint/////////////////////////////////////////////
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],egy);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/51\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],ketto);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/101\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],harom);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/141\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],negy);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/181\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],ot);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/202\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],hat);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/301\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                return 1;
            }

 
Szám script :
 
    //
    //
    //
    #include <a_samp> //samp inc..
    #include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat
    #pragma tabsize 0
    new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk
    new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
    new Pontok;
    enum pInfo
    {
    admin //admin ebben tárolunk
    }
    new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
 

    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét.
        format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat.
        if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre..
        dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével.
        dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen.
        PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja.
        } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is..
        PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett!
        } //zárási rész..
        return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid)
    {
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre..
        format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát.
        if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra..
        } else {
        dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);  //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában.
        }
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/lekér\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    format(szam, sizeof(szam), \"Pontjaid: %i/100\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);
    SendClientMessage(playerid, -1, szam);
    return 1;
    }
    return 0;
    }

38
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2013. Április 13. - 12:11:59 »
Hy!
Tegnap este editeltem ezt a Scriptet ZyZu TUT-jából:
http://sampforum.hu/index.php?topic=36537.0
Azt szeretném megoldani hogy PL. beírom /lekér akkor leírja hogy Neked XY számod van :
 
// 
//
//
#include <a_samp> //samp inc..
#include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat
#pragma tabsize 0
new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk
new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
new Pontok;
enum pInfo
{
admin //admin ebben tárolunk
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét.
    format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat.
    if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre..
    dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével.
    dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen.
    PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja.
    } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is..
    PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett!
    } //zárási rész..
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre..
    format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát.
    if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra..
    } else {
    dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);  //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában.
    }
}

39
Segítségkérés / Level
« Dátum: 2013. Április 12. - 20:15:09 »
Hy!
Van egy szint rendszerem, SCORE alapul minél több van annál nagyobb a szinted + rangod, Én ezt meg szeretném változtatni olyan EXP re ami nem score pénz.. stb alapul. Hanem egy egy teljesen független EXP amit a szerver ad mondjuk ha megölök valakit... Igen és ebben kérek segítséget, ötletet hogy hogy oldjam meg :)
,

40
Archívum / MTA
« Dátum: 2013. Április 09. - 15:00:46 »
Hy!
Honnan tudom eltölteni azt az mta-t amiben 0.3e vagy c objectek vannak mert én innen töltöttem le az 1.3.1et és abba http://www.mtavc.com/

41
Segítségkérés / Üveg
« Dátum: 2013. Április 06. - 19:11:22 »
Hy!
MTA-ba mi az üveg neve vagy ID-j(Olyan üveg amivel üvegházat tudok csinálni)

42
Segítségkérés / Mozgó Hajó
« Dátum: 2013. Március 22. - 16:52:45 »
Hy!
Próbálkozom egy mozgó hajó összerakásával beírom /nyit a hajó elindul de csak az alapja, és a másik 2object nem megy utána, az ott marad mi az oka?
 
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #define COLOR_RED 0xFF0000FF
    new Ship1;
    new Ship2;
    new Ship3;
 
    public OnFilterScriptInit()
    {
        Ship1 = CreateObject(9585, -484, 521.70001220703, 8.5, 0, 0, 166);
        Ship2 = CreateObject(9586, -482.10000610352, 521.09997558594, 18.299999237061, 0, 0, 166);
        Ship3 = CreateObject(9584, -412.29998779297, 503.70001220703, 25.700000762939, 0, 0, 346);
        return 1;
    }
    CMD:nyit(playerid, params[])
    {
       
        MoveObject(Ship1, -1353.5999755859, 535.70001220703, 7.8000001907349, 1.5, 0.0, 0.0, 0.0);
        MoveObject(Ship2, -1351.6999511719, 536.09997558594, 1.5, 0, 0, 180);
        MoveObject(Ship3, 1284.0999755859, 535.59997558594, 23.799999237061, 1.5, 0, 0, 0);
       
        return 1;
    }
    CMD:zar (playerid, params[])
    {
        MoveObject(Ship1, -484, 521.70001220703, 8.5, 1.5, 0.0, 0.0, 0.0);
        MoveObject(Ship2, -482.10000610352, 521.09997558594, 18.299999237061, 1.5,  0, 0, 166);
        MoveObject(Ship3,  -412.29998779297, 503.70001220703, 25.700000762939, 1.5, 0, 0, 346);
        return 1;
    }

43
Segítségkérés / Trailer+Kamion
« Dátum: 2013. Március 21. - 14:49:40 »
Hy!
Itt egy parancs ami lehív nekem egy kamiont, hogy oldjam meg hogy egy pótkocsi (trailer) is jelenjen meg vele emi már fel van akasztva
 
      if(strcmp(cmdtext, \"/kamion\", true)==0)
   {
            new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
            new vehicleid = CreateVehicle(406, x, y, z, angle, -1, -1, -1);
            PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
        return 1;
}

44
Segítségkérés / Truck Driver
« Dátum: 2013. Március 20. - 14:48:37 »
Hy!
Most töltöttem le ezt a munkát...
Hogy tudom beleépíteni azt hogy ha leakad a trailer a kamionról legyen vége a munkának?
 
#include <a_samp>
#define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new PetrolJob[256];
public OnFilterScriptInit()
{
    AddStaticVehicle(403,2057.3081,-1939.9397,13.9432,270.4501,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Front)
    AddStaticVehicle(584,2045.2939,-1939.9041,13.0633,268.2366,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Back)
    AddStaticVehicle(403,2032.4635,-1939.7537,13.9389,271.0817,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Front)
    AddStaticVehicle(584,2020.9797,-1940.1196,13.9476,270.5276,0,0); // Petrol Trucker (Spawn Back)
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/petrol\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 403)
        {
            if(!IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))){ SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"* You don\'t have a trailer attached to the vehicle!\"); return 1; }
            if(PetrolJob[playerid] != 1 && PetrolJob[playerid] != 2 && PetrolJob[playerid] != 3){ PetrolJob[playerid] = 1; }
            new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
            format(string, sizeof(string), \"* %s is now a Petrol Trucker.\", name );
            SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
            if(PetrolJob[playerid] == 1){
                PetrolJob[playerid] = 2;
                SetPlayerCheckpoint(playerid,1944.7424,-1771.1267,13.1157,10);
                return 1;
            }
            if(PetrolJob[playerid] == 2){
                PetrolJob[playerid] = 3;
                SetPlayerCheckpoint(playerid,1003.4263,-941.8485,41.8079,10);
                return 1;
            }
            if(PetrolJob[playerid] == 3){
                PetrolJob[playerid] = 1;
                SetPlayerCheckpoint(playerid,-97.8173,-1166.7585,2.2650,10);
                return 1;
            }
            return 1;
        }
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You have to be in a courier truck to start the job\");
    }
    return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
     if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 403)
     {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"* You can start the Petrol Trucking by typing /petrol\");
     }
     return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
     if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 403)
     {
        if(!IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))){ SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"* You don\'t have a trailer attached to the vehicle!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1; }
        GivePlayerMoney(playerid,500);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"* You have earned $500!\");
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
     }
     return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if(PetrolJob[playerid] > 0)
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"* You have left your job, you won\'t be payed.\");
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    }
}

45
Segítségkérés / Fegyver sebzése
« Dátum: 2013. Március 17. - 14:56:19 »
Hy!
Hogy tudom beállítani hogy a sniper 100at sebezzenvagyis 1gyolóból öljön meg 1embert?

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal