Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ninjo98

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 11
16
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. Július 23. - 15:41:07 »
Üdv itt van ez a parancs dialoggal:
 
   if (strcmp(\"/dialog\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleportálás\", \"Szeretnél elteleportálni?\\n\", \"Tele1\", \"Tele2\");
return 1;
   }

 
Hogy tudom azt megcsinálni ha rákattintok a:
Tele1: SetPlayerPos(playerid, 1935.5259,-1885.7679,13.5344);
Tele2: SetPlayerPos(playerid, 1925.5225,-1885.7679,13.5344);

17
Segítségkérés / Parancs Letiltása
« Dátum: 2013. Július 23. - 14:53:23 »
Hogy lehet azt megoldani, hogy ha a játékos beírja /parancsletilt akkor letiltsa számára a parancsokat és a billentyûparancsokat se tudja használni (Pl.: 2es gomb autójavítás)

18
Segítségkérés / Hibás Textdraw
« Dátum: 2013. Július 22. - 18:13:37 »
Üdv!
Ebben mit rontottam el?
222.sor :
TextDrawSetString(Textdraw1[playerid], string5);

 
Hibák:
 
C:\\Games\\XY\\filterscripts\\XY.pwn(222) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"Textdraw1\"
C:\\Games\\XY\\filterscriptsXY.pwn(222) : warning 215: expression has no effect
C:\\Games\\XY\\filterscripts\\XY.pwn(222) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Games\\XY\\filterscripts\\XY.pwn(222) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Games\\XY\\filterscripts\\XY.pwn(222) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 

new Text:Textdraw1;

 

new string5[126];

19
Segítségkérés / Jármû
« Dátum: 2013. Július 20. - 13:17:01 »
Üdv!
Hogy oldhatom meg azt, hoyg beírom /nrg és rátesz a motorra? (nem mellém rakja hanem rátesz)

20
Segítségkérés / RangeOfPoint
« Dátum: 2013. Július 19. - 21:17:17 »
Üdv!
Hogy oldhatom meg azt, hogy van egy /fegyver parancs \"A\" pontba írom be AK-t ad \"B\" pontba írod be M4et kapsz? És persze mind2 nél /fegyver a parancs..
És írja ki: Nem vagy \"A\" pontban ezért nem kapsz AK-t  :D

21
Segítségkérés / Összekeveri a dolgokat :(
« Dátum: 2013. Július 18. - 09:00:32 »
Üdv!  :Cry2:
Számolni se akarom mennyi témát írtam ehhez a problémához!
Mindent szépen lement kivéve az \'ExpLevelt\' összekeveri a sima EXP-vel
Szóval mikor megszerzem az EXP uppolom a szintet figyeltem is a .init még játszottam minden rendben de mikor Disconnectelek akkor bezavarodik az Level ugyanaz lesz mint az EXP és úgy is tölti be.. Mi az oka?
 
    #include <a_samp>
    #include <dudb>
    #include <progress>
     
    new Text:ExpText[MAX_PLAYERS];
    new Text:LevelText[MAX_PLAYERS];
    new Text:Textdraw0;
    new Bar:bar[MAX_PLAYERS];
    new Text3D:LevelLabel[MAX_PLAYERS];
    new pfile[100];
     
    //You can change these values.
    #define ExpForLevel 1000 //How much exp you need to pass a level. The Exp gets multiplied by the level. If you\'ve got 1000 total exp then for lvl 2 it will be 2000
    #define MaxLevel 99 //The maximum level a player can achieve.
    #define UseProgBar // Define wheater to use íthe progress bar or not. Comment the line if you don\'t want a progress bar and leave like that if you do want a progress bar.
    #define ProgBarColor 0x0000FFFF //The experience bar\'s color.
    #define TextLabelColor 0x00FFFFFF // The textlabel\'s color.
    #define CashForLevelUp 300 //This is the cash you get for levelling up. It gets multiplied by the level you achieved and one more time by a number you define.
    #define CashMultiplier 1 //This multiplies the Cash * Level achieved by the number you want.
    #define GameTextStyle 4 //This defines the GameText\'s style used for the GivePlayerExp function.
    #define GameTextTime 3000 //This defines the time for which the GameText for the GivePlayerExp function will be visible
    #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
     
    #pragma unused strtok
    #pragma unused ret_memcpy
     
    //Declaring New
    //new nev[MAX_PLAYER_NAME];
     
     
    //The function which gives exp. Usage: GivePlayerExp(playerid, ammount, reason);
    stock GivePlayerExp(playerid, exp, reason[])
    {
        new string2[126], string3[126], string4[126];
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") +exp);
        if (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
        {
            if (dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") < MaxLevel)
            {
                while (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
                {
                    dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") - dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
                    dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") + 1);
                    dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * ExpForLevel);
                    format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
                    TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
                    GivePlayerMoney(playerid, CashForLevelUp * dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * CashMultiplier);
                    format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !~n~~g~Level up!\", exp, reason);
                }
            }
            else
            {
                    GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Max Level Reached!\", GameTextTime, GameTextStyle);
                dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
                    }
        }
        else
        {
                format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !\", exp, reason);
        }
        format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
        TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
        #if defined UseProgBar
       SetProgressBarValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"Exp\"));
        SetProgressBarMaxValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
        UpdateProgressBar(bar[playerid], playerid);
        #endif
       GameTextForPlayer(playerid, string4, GameTextTime, GameTextStyle);
        format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
        Update3DTextLabelText(LevelLabel[playerid], TextLabelColor, string3);
    }
     
    //The function to get a player\'s level. Usage: GetPlayerLevel(playerid)
    stock GetPlayerExpLevel(playerid)
    {
        new Plevel;
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        Plevel = dini_Int(pfile, \"ExpLevel\");
        return Plevel;
    }
     
    //The function to get a player\'s experience. Usage: GetPlayerExp(playerid)
    stock GetPlayerExp(playerid)
    {
        new PExp;
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        PExp = dini_Int(pfile, \"Exp\");
        return PExp;
    }
     
    //The function to get a player\'s experience needed to lvl up. Usage: GetPlayerTotalExp(playerid)
    stock GetPlayerTotalExp(playerid)
    {
        new PTotalExp;
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        PTotalExp = dini_Int(pfile, \"TotalExp\");
        return PTotalExp;
    }
     
     
     
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        new string2[126], string3[126];
     
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        if(dini_Exists(pfile)) // ha létezik..
        {
            format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",GetPlayerExp(playerid), GetPlayerTotalExp(playerid));
                TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
                format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",GetPlayerExpLevel(playerid));
                TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
                SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(pfile, \"Cash\"));
                    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pfile, \"Score\"));
        }
        else // ha nem..
        {
            dini_Create(pfile); // akkor csinálja meg
            dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", 1);
                dini_IntSet(pfile, \"Exp\", 0);
                dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", ExpForLevel);
        }
        format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",GetPlayerExp(playerid), GetPlayerTotalExp(playerid));
        TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
        format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",GetPlayerExpLevel(playerid));
        TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
     
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            TextDrawHideForAll(Textdraw0);
        TextDrawDestroy(Textdraw0);
        TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
        TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"Cash\", GetPlayerMoney(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", GetPlayerExp(playerid)); // level elmentése
        dini_IntSet(pfile, \"Exp\", GetPlayerExpLevel(playerid)); // exp elmentése
        dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", GetPlayerTotalExp(playerid)); // totalexp elmentése
     
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, ExpText[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, LevelText[playerid]);
        return 1;
    }
     
     
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
        if (killerid != playerid)
            {
            if (GetPlayerExpLevel(playerid) < GetPlayerExpLevel(killerid))
            {
                GivePlayerExp(killerid, 100, \"killing a lower level player\");
            }
            else if (GetPlayerExpLevel(playerid) > GetPlayerExpLevel(killerid))
            {
                GivePlayerExp(killerid, 300, \"killing a higher level player\");
            }
            else
            {
                GivePlayerExp(killerid, 200, \"killing a player at your own level\");
            }
        } // An example of using my exp system.
        return 1;
    }
     
    dcmd_addexp(playerid,params[])
    {
            #pragma unused params
            GivePlayerExp(playerid, 500, \"addexp parancs hasznalata\");
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
            dcmd(addexp,6,cmdtext);
            return 0;
    }
     
    new pname[24];
    pName(playerid)
    {
            GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
            return pname;
    }

22
Segítségkérés / Újabb Dini Problem
« Dátum: 2013. Július 17. - 17:47:57 »
Üdv megint!  :Cry2:
Motmár ez a valami megy regisztráció nélkül + lementi az init.
A hiba ott kezdõdik gyûjtök 100Exp kilépek restatartolja a mentett init és kezdõdik minden elõrõl!
Szóval nem ment ha nem újraindítja az init ennek mi az oka?

23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Nem készít init
« Dátum: 2013. Július 17. - 17:12:48 »
Idézetet írta: MesterMartino date=1374073594\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39948\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A mód elejére...
 
#include <dini>

 

:facepalm:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Július 17. - 17:34:40 )

Köszönöm :)

24
Segítségkérés / Nem készít init
« Dátum: 2013. Július 17. - 16:34:34 »
Üdv!
Letöltöttem egy szintrendszert volt benne regisztrációs rendszer... Azt próbáltam kivenni és olyat beletenni, hogy névre mentsen tehát ha valaki fellép a szerverre készítsen neki Scriptfilesbe egy XY.ini (névtõl függ) amibe lementi a szintjét. De nekem nem ment le semmit.. :/ Ennek mi az oka?
 
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <progress>
new Text:ExpText[MAX_PLAYERS];
new Text:LevelText[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraw0;
new Bar:bar[MAX_PLAYERS];
new Text3D:LevelLabel[MAX_PLAYERS];
//You can change these values.
#define ExpForLevel 1000 //How much exp you need to pass a level. The Exp gets multiplied by the level. If you\'ve got 1000 total exp then for lvl 2 it will be 2000
#define MaxLevel 99 //The maximum level a player can achieve.
#define UseProgBar // Define wheater to use íthe progress bar or not. Comment the line if you don\'t want a progress bar and leave like that if you do want a progress bar.
#define ProgBarColor 0x0000FFFF //The experience bar\'s color.
#define TextLabelColor 0x00FFFFFF // The textlabel\'s color.
#define CashForLevelUp 300 //This is the cash you get for levelling up. It gets multiplied by the level you achieved and one more time by a number you define.
#define CashMultiplier 1 //This multiplies the Cash * Level achieved by the number you want.
#define GameTextStyle 4 //This defines the GameText\'s style used for the GivePlayerExp function.
#define GameTextTime 3000 //This defines the time for which the GameText for the GivePlayerExp function will be visible
 
#pragma unused strtok
#pragma unused ret_memcpy
//Declaring New
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
 
//The function which gives exp. Usage: GivePlayerExp(playerid, ammount, reason);
stock GivePlayerExp(playerid, exp, reason[])
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], string2[126], string3[126], string4[126];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") +exp);
if (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
{
    if (dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") < MaxLevel)
    {
   while (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
   {
      dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") - dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
      dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") + 1);
       dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * ExpForLevel);
         format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
      TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
      GivePlayerMoney(playerid, CashForLevelUp * dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * CashMultiplier);
      format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !~n~~g~Level up!\", exp, reason);
   }
}
else
{
   GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Max Level Reached!\", GameTextTime, GameTextStyle);
   dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
}
}
else
{
format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !\", exp, reason);
}
format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
#if defined UseProgBar
SetProgressBarValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"Exp\"));
SetProgressBarMaxValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
UpdateProgressBar(bar[playerid], playerid);
#endif
GameTextForPlayer(playerid, string4, GameTextTime, GameTextStyle);
format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
Update3DTextLabelText(LevelLabel[playerid], TextLabelColor, string3);
}
//The function to get a player\'s level. Usage: GetPlayerLevel(playerid)
stock GetPlayerExpLevel(playerid)
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], Plevel;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
Plevel = dini_Int(pfile, \"ExpLevel\");
return Plevel;
}
//The function to get a player\'s experience. Usage: GetPlayerExp(playerid)
stock GetPlayerExp(playerid)
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], PExp;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
PExp = dini_Int(pfile, \"Exp\");
return PExp;
}
//The function to get a player\'s experience needed to lvl up. Usage: GetPlayerTotalExp(playerid)
stock GetPlayerTotalExp(playerid)
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], PTotalExp;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
PTotalExp = dini_Int(pfile, \"TotalExp\");
return PTotalExp;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new string2[126], string3[126];
new pfile[100];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(pfile)) {
    }
    dini_Create(pfile);
    dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", 1);
    dini_IntSet(pfile, \"Exp\", 0);
    dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", ExpForLevel);
    format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
    format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
    TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, ExpText[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, LevelText[playerid]);
format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
 
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"/Szerver/%s.ini\",pname);
dini_IntSet(pfile, \"Cash\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(pfile, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if (killerid != playerid) {
    if (GetPlayerExpLevel(playerid) < GetPlayerExpLevel(killerid))
    {
          GivePlayerExp(killerid, 100, \"killing a lower level player\");
    }
    else if (GetPlayerExpLevel(playerid) > GetPlayerExpLevel(killerid))
    {
       GivePlayerExp(killerid, 300, \"killing a higher level player\");
    }
    else
    {
       GivePlayerExp(killerid, 200, \"killing a player at your own level\");
    }
} // An example of using my exp system.
return 1;
}

 
UI: Textdraw most nem tettem bele :)

25
Segítségkérés / Név szerint menteni
« Dátum: 2013. Július 17. - 14:55:12 »
Üdv!
Dinivel megoldható-e az, hogy a játékos adatait (Score,Cash) névre mentse....
Vagyis ne legyen semmiféle reg rendszer jelszóval meg hasonló, hanem mikor elõször feljön létrehoz neki egy mappát a Scriptfilesben majd mikor következõleg fellép pénze pontja amit eddig megszerzett megmaradjon neki :)
És ha van ilyenre Script vagy valami példa valaki leírná? :)

26
Segítségkérés / Összepaokolni :)
« Dátum: 2013. Július 16. - 20:18:49 »
Hy
Leöltöttem 2scriptet egy Admin+Szint rendszert és mind2-be van regisztrációs rendszer (dini), ÖSsze kellene valahogy lépíteni õket de sehogy sem sikerül valaki összerakná nekem?
http://www.solidfiles.com/d/16297f2bcb/

27
Segítségkérés / Láthatalan Írás
« Dátum: 2013. Július 15. - 17:40:52 »
Hy!
Van egy olyanom vagyis lenne hogy, ha admin ír a chatbe akkor [ADMIN] jelzõ jelenik meg elõtte de mikor írok láthatatlan az írás...
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{   
        if(pInfo[playerid][Admin] >= 1)
{
new str[128];
format(str, 128, \"[Admin]%s: %s\", GetName(playerid), text);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
return 0;
}
if(pInfo[playerid][VIP] >= 1)
{
        new str[130];
format(str, 130, \"[VIP]%s: %s\", GetName(playerid), text);
        SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, str);
return 0;
}
        }
        return 1;
        }

28
Segítségkérés / [Admin] Névelé
« Dátum: 2013. Július 15. - 15:30:06 »
Üdv!
Van egy parancsom ha beírom /asay akkor mikor ír az admin a chatbe akkor [ADMIN] megjelenik a neve elé...
Én azt akarom megoldani, hogy ne kelljen ezt beírni hanem mikor bejelentkezett akkor mikor ír chatbe mindig jelenjen meg a neve elõtt az [ADMIN] jelzõ.. :)
 
CMD:asay(playerid, params[])
{
new string[128];
CL(playerid);
if(pInfo[playerid][Admin] >= 1)
{
    if(sscanf(params, \"s[128]\", params))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /asay [szöveg]\");
        return 1;
    }
    format(string, sizeof(string), \"[Admin]%s: %s\", GetName(playerid), params);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
SendCommandToAdmins(playerid,\"ASAY\");
}
else return Error(playerid, 3);
return 1;

29
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. Július 04. - 10:58:01 »
Üdv!
Problèmàm megpróbàlom èrthetõen leírni :-D
Szval tegyük fel van egy \"A\" ès egy \"B\" pont ha az A pont pickupjaba irom be /fegyver akkor egy m4-et ad ha B pont pickupjába írom be /fegyver akkor egy ak47 adjon... hogy lehet ezt megoldani? :hmmm:

30
Beszélgetés / Elvész a SA:MP színvonala :(
« Dátum: 2013. Május 16. - 19:31:26 »
Fél éve abbahagytam a SA:MP  és a scriptelés egy részét :(
Mostanába minden játékos aki gamel arra törekszik, hogy legyen szervere (kb. 70%)
Farkasétvággyal várják kinek fuccsol be a szervere (pl: SEE) várják hogy felkerüljön a mód és 1millió szerver nyílik utána....
Szóval tömören annyi szerver lesz lassan mint amennyi játékos és így elõbb vagy utóbb kihal mint a dinók  >:D

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal