Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - curvemaster

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7
76
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölhetõ
« Dátum: 2011. Augusztus 26. - 09:19:00 »
[törölve]

77
RP/RPG kérések / RP név
« Dátum: 2011. Augusztus 26. - 08:04:22 »
Helló.
Mint \"tudjátok\" RP és Fun módot írok folyamatosan.
Jelenleg az RP részét fejlesztgetem, hogy ne legyenek annyi bugok benne.
Nos, van egy olyan parancsom, hogy /rpon . Ez azt foglalja magába, hogyha beírod, átteleportál Fort Carsonba, egy random koordinátára.
És itt jön a kérdés.
Hogy lehet azt megoldani, hogy ha egy játékos beírja hogy /rpon, és nem úgy van a neve, hogy Vezetéknév_Keresztnév, akkor kickeli õt automatikusan? De csak akkor rúgja ki, ha beírja, hogy /rpon.
Egy pár sort kérnék.
Köszönöm, Cole

78
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 17:41:45 »
Helló.
Az lenne a kérdésem, hogy a Checkpointoknak hogy lehet ID-t adni. (Mint mondjuk a dialogoknak.)
Mert a nekem a dialogid így van definiálva:
[pawn]
#define DIALOGID 1000
[/pawn]
Erre értem: (ez csak egy példa)
[pawn]
//Mod elején:
#define CPID 1000
#define joskapista 10
//Mod közepe fele:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(CPID == joskapista)
{
    new str[256];
    KillTimer( joska(playerid) );
    new randpenz;
    new pont;
       randpenz = GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500));
   pont = SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +1+random(8));
   format(str, sizeof(str), \"Sikeres letartóztatás! Jutalmad %i$ és %i pont!\", randpenz, pont);
   return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]
Mit kell definiálni?
Köszönöm a segítséget, Cole

79
Segítségkérés / ZCMD-ben nem lehet?
« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 08:48:06 »
Sziasztok.
Ma folytatom a GM-emet, írom a kapu kinyitós-becsukós scriptet, hogy /sz-zár meg /sz-nyit. (ZCMD-vel.)
Át akarom konvertálni AMX-be, erre kidob vagy 5-7 error-t, hogy baja van a \"-\" jellel és az ékezettel.
Ezt eddig nem is tudtam hogy nem lehet. Vagy igen? Akkor nekem miért nem engedi? :(
Vagy van valami a GM-ben, hogy nem engedi?
Kérlek segítsetek!
Köszi, Cole

80
Segítségkérés / GTA:SA nem indul el
« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 17:59:51 »
Helló!
Ahogy a címben leírtam, a se a Single, se a Multi nem indul el.
Multiban rányomok, hogy connect, és semmi nem történik. (Akármelyik szervernél)
Single-re rányomok, nem indul el, se ablak, se semmi.
Már egyszer újratelepítettem, nem lett semmi új.
Nem tudjátok, mi a baj? :(

81
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 01:53:37 »
-

82
Segítségkérés / Kérdések, segítség
« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 15:59:04 »
Sziasztok!  :)
Segítség
Csinálgatok munkákat a GM-emhez.
Jelenleg a rendõr munkánál tartok. Elakadtam.
Itt a rendõr munka:
[pawn]
// GM elején:
new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS];
forward rendortimer1(playerid);
forward rendortimer(playerid);
/*------------------------Rendõr----------------------------
------------------Legutolsó fejlesztés: 0.6-----------------
*/
CMD:rendorszolgalat(playerid, params[])
{
if(Rendorszolgalat[playerid] == false)
    {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1184.9739,-1331.4349,13.5751))
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál!\");
          SetPlayerSkin(playerid, 280);
          Rendorszolgalat[playerid] = true;
          return cmd_elfogadm(playerid, params);
   } else {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy a Los Santosi Rendõrállomáson!\");
   }
} else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél szolgálatból!\");
    SetPlayerSkin(playerid, 2);
    Rendorszolgalat[playerid] = false;
}
return 1;
}
CMD:elfogadr(playerid, params[])
{
    SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 2, 1384.3163,-1585.7670,13.3685, 1344.2418,-1493.5779,13.3828, 3.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bûnözõ bemérve! Kapd el õt!\");
    gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 1;
    return 1;
}
public rendortimer(playerid)
{
new string[32];
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +3);
    gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 2;
format(string, sizeof string, \"Bûnözõ elkapva! Fizetésed megkaptad.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, string);
    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, \"Következõ bûnözõért: /elfogadr\");
gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}
public rendortimer1(playerid)
{
ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,1,1,0,5000,1);
SetTimer(\"rendortimer\", 5000, false);
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
switch(gPlayerRendorCPStatus1[playerid])
{
   case 0: return 1;
   case 1: SetTimer(\"rendortimer1\", 100, false);
   case 2: GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500));
}
return 1;
}
//----------------------------------------------------------
[/pawn]
Azt szeretném, hogy miután a player belépett a RaceCP-be, azután kidobja a következõt.
Kicsit nehéz elmagyarázni, de azért remélem megértitek.
Az elsõ CP-t random válassza ki.
Példa:
Kiválasztja a rendorelkap3-at, és ha belementél a 3-1-be, kidobja a 3-2-t, és így tovább...
Koordináták:
[pawn]AddPlayerClass(1,1384.3163,-1585.7670,13.3685,55.4499,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-1
AddPlayerClass(1,1344.2418,-1493.5779,13.3828,334.3601,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-2
AddPlayerClass(1,1360.3907,-1156.5646,23.6479,3.4167,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-3
AddPlayerClass(1,1442.1011,-1036.7670,23.6563,92.0140,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-4
AddPlayerClass(1,1479.0361,-1130.8684,23.9063,186.8755,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-5
AddPlayerClass(1,1524.8662,-1175.8322,24.0602,263.9337,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-6
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-1
AddPlayerClass(1,1567.0139,-1833.0005,13.3828,181.3051,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-2
AddPlayerClass(1,1781.6865,-2177.4253,13.5547,286.2393,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-3
AddPlayerClass(1,1466.1666,-1589.1423,13.3828,95.0981,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-1
AddPlayerClass(1,1213.4065,-1569.5275,13.3906,95.5288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-2
AddPlayerClass(1,1147.8207,-1681.4006,13.7813,193.6288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-3
AddPlayerClass(1,1032.6096,-1784.3025,13.5779,180.8170,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-4
AddPlayerClass(1,848.6943,-1767.4598,13.3860,96.2704,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-5
AddPlayerClass(1,747.3788,-1752.7117,13.0409,76.3818,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-6[/pawn]
Ezek a koordináták. És a 3 útvonalból válasszon egyet random, és egymás után dobálja a CP-ket.
Remélem meg lehet érteni amit írok.. :)
Kérés
Azt hogy lehet megoldani, hogy ha kiszáll az ember a kocsiból, akkor a spawnhelye ott legyen, ahol kiszállt az ember? (RP szervereken /leparkol-hoz hasonlóra gondolok)
És ha van egy saját készítésû dialogos kocsivétel rendszerem, akkor mit kell írni PAWN-ban, hogy hozzáadja a GM-hez?
Itt arra gondolok, hogy beírod pl., hogy /kocsivesz, kiválasztom az infernust, akkor  beleírja a gamemodeba, majd lespawnolja a kocsit. (És úgy, hogy FIX kocsiidje legyen.)
Köszönöm a segítséget!

83
Kérdések, Segítség / Fülhallgató
« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 14:27:01 »
Helló.
Az miért van, hogy még tegnap tökéletesen mûködött a fülhallgatóm, ma reggel felvettem, és nem szól.
Próbáltam zenénél, néha hallok egy nagyon halk hangot FULL hangerõn. :(
Mi lehet a baj?
Mi a megoldás? :(

84
Szkript kérések / Rendõr munka
« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 13:33:32 »
Sziasztok!  :)
Csinálgatok munkákat a GM-emhez.
Jelenleg a rendõr munkánál tartok. Elakadtam.
Itt a rendõr munka:
[pawn]
// GM elején:
new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS];
forward rendortimer1(playerid);
forward rendortimer(playerid);
/*------------------------Rendõr----------------------------
------------------Legutolsó fejlesztés: 0.6-----------------
*/
CMD:rendorszolgalat(playerid, params[])
{
if(Rendorszolgalat[playerid] == false)
    {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1184.9739,-1331.4349,13.5751))
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál!\");
          SetPlayerSkin(playerid, 280);
          Rendorszolgalat[playerid] = true;
          return cmd_elfogadm(playerid, params);
   } else {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy a Los Santosi Rendõrállomáson!\");
   }
} else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél szolgálatból!\");
    SetPlayerSkin(playerid, 2);
    Rendorszolgalat[playerid] = false;
}
return 1;
}
CMD:elfogadr(playerid, params[])
{
    SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 2, 1384.3163,-1585.7670,13.3685, 1344.2418,-1493.5779,13.3828, 3.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bûnözõ bemérve! Kapd el õt!\");
    gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 1;
    return 1;
}
public rendortimer(playerid)
{
new string[32];
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +3);
    gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 2;
format(string, sizeof string, \"Bûnözõ elkapva! Fizetésed megkaptad.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, string);
    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, \"Következõ bûnözõért: /elfogadr\");
gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}
public rendortimer1(playerid)
{
ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,1,1,0,5000,1);
SetTimer(\"rendortimer\", 5000, false);
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
switch(gPlayerRendorCPStatus1[playerid])
{
   case 0: return 1;
   case 1: SetTimer(\"rendortimer1\", 100, false);
   case 2: GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500));
}
return 1;
}
//----------------------------------------------------------
[/pawn]
Azt szeretném, hogy miután a player belépett a RaceCP-be, azután kidobja a következõt.
Kicsit nehéz elmagyarázni, de azért remélem megértitek.
Az elsõ CP-t random válassza ki.
[pawn]AddPlayerClass(1,1384.3163,-1585.7670,13.3685,55.4499,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-1
AddPlayerClass(1,1344.2418,-1493.5779,13.3828,334.3601,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-2
AddPlayerClass(1,1360.3907,-1156.5646,23.6479,3.4167,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-3
AddPlayerClass(1,1442.1011,-1036.7670,23.6563,92.0140,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-4
AddPlayerClass(1,1479.0361,-1130.8684,23.9063,186.8755,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-5
AddPlayerClass(1,1524.8662,-1175.8322,24.0602,263.9337,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-6
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-
AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-1
AddPlayerClass(1,1567.0139,-1833.0005,13.3828,181.3051,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-2
AddPlayerClass(1,1781.6865,-2177.4253,13.5547,286.2393,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-3
AddPlayerClass(1,1466.1666,-1589.1423,13.3828,95.0981,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-1
AddPlayerClass(1,1213.4065,-1569.5275,13.3906,95.5288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-2
AddPlayerClass(1,1147.8207,-1681.4006,13.7813,193.6288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-3
AddPlayerClass(1,1032.6096,-1784.3025,13.5779,180.8170,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-4
AddPlayerClass(1,848.6943,-1767.4598,13.3860,96.2704,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-5
AddPlayerClass(1,747.3788,-1752.7117,13.0409,76.3818,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-6[/pawn]
Ezek a koordináták. És a 3 útvonalból válasszon egyet random, és egymás után dobálja a CP-ket.
Remélem meg lehet érteni amit írok.. :)
Köszönöm a segítséget!
[mod]A téma nevét a téma tartalmára utaló kifejezéssel lásd el következõleg. Röviden: ne csak \"segítség\" címe legyen.És egy újabb h**** példa: ha bemész egy lemezboltba és minden lemeznek \"segítség\" meg \"help\" címe lenne milyen s*** lenne már nem?[/mod]

85
Segítségkérés / Kérdéseim
« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 00:51:35 »
Sziasztok! :)
Lenne néhány kérdésem.
1. kérdésem:
Azt hogy lehetne megoldani, hogy amikor elindul a szerver, akkor az összes létezõ autó motorja álljon le?
Én azt próbáltam, hogy amikor beül/kiszáll a player a kocsiba/ból, akkor álljon le a motor. De ez nem mûködött.
Mi lenne a megoldás?
2. kérdésem:
Hogy lehet megoldani, hogy ha belépek egy checkpointba, akkor random 100 és 500 közötti pénzt adjon?
Köszönöm: Cole

86
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Regisztrációs script minden extrával
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 21:41:44 »
-

87
SA-MP: Szerverfejlesztés / cDeathM by Cole
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 21:23:43 »
Sziasztok!
Kb. 3 hónapja, amikor elkezdtem scriptelni, akkor kezdtem ezt a módot.

Nagyon, de nagyon sok változáson ment keresztül azóta.


Amikor kezdtem, nem volt benne zcmd és sscanf, csak sima a_samp.

Na de nem ez a lényeg.
A gamemode tartalmazza:
Admin-rendszer adminparancsokkal,

Játékos parancsok,


1 DM zóna,


Bugjelentõ script
(/bug) [scriptfiles/bug.txt]

és még sok más.

Bugok BIZTOS hogy találhatóak. De ez még csak az elsõ verzió.
Verzió: 0.5 (A modban azért van 0.7 írva, mert elírtam, és elfelejtettem átírni.)
INC-ek: zcmd, sscanf2
Verziók jelentése: (x=maradt y=változott)
x.x.y = Bugjavítás
x.y.x = Kisebb újítás
y.x.x = Nagyobb újítás
Verziók:
0.5 - Letöltés - solidfiles.com
0.6 - Letöltés - solidfiles.com
0.6.1  Letöltés - solidfiles.com
0.6 újítások:
Rendõr munka:(Megoldása kicsit hülyén van, de elméletileg mûködik.)
- /rendorszolgalat - rendõrként szolgálatba állsz, rád adja a rendõrruhát, és kezdõdhet is a bûnmegelõzés. (Ha szolgálatban vagy, és még egyszer beírod, kilépsz a szolgálatból!)
- /elfogadr - bûnmegelõzés megkezdése.
- /lsrendor - teleport a Los Santosi rendõr fõkapitányságra.
Mentõ munka:
- /mentoszolgalat - mentõként szolgálatba állsz, rád adja a mentõsruhát, és kezdõdhet az életmentés. (Ha szolgálatban vagy, és még egyszer beírod, kilépsz a szolgálatból!)
- /elfogadm - életmentés megkezdése.
- /lsmento - teleport a Los Santosi klinikára.
Autóbolt
- Néhány sportautó hozzáadva.
Új verziók fejlesztés alatt!
0.6.1 újítások:
- Fontosabb bugok kijavítva.
- /lop - parancs bugja, hogy csak 1 monitornál lehet rabolni, javítva.
0.7 várható újítások:
- Több egyedi munka szolgálatba lépéssel
- RP mód hozzáadása (/rpon és lehet RPzni, de nem úgy mint egy RP szerón, csak egy kicsit.)
0.8 várható újítások:
- Munkák továbbfejlesztése a többi városba (LV, SF)
- RP mód fejlesztése
Összes parancs: //Ami eszembe jutott//
 

Teleportok:
/sfcarshop - San Fierro Autóbolt
/lv - Las Venturas
/ls - Los Santos
Játékos parancsok:
/stats - Adataid
/rpon - Belépés az RP módba
/rpoff - Kilépés az RP módból
/admins vagy /adminok - Adminok listája
/fegyver - Dialogos fegyverkérõ menü (csak néhány fegyverrel)
/lop - SF Autóboltnál lévõ monitorokat lehet lopni.

 
0.6.1 után a publikálás leállítva, mert szerver fog nyílni a móddal!

Ez azt jelenti, hogy 0.6.1-ig szabadon használható, módosítható a mód! De nem tulajdoníthatod el!

Szerver IP, amin folyamatosan fut ez a mód: 84.3.187.229:7777
Remélem hasznát veszitek... Ha letöltöd, és használod, tüntesd fel a készítõt! (Engem)
Ötleteket adhattok, és ha meg tudom csinálni, és jónak találom, megcsinálom! :)
Ha jó lett, jöhet a + :D

88
Segítségkérés / Létezik a parancs, de...
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 18:12:22 »
Sziasztok!
Az miért lehet, hogy létezik minden parancs, beírom pl. hogy /dms (dm zónák listája), végrehajtja, ami meg van neki adva, de kiírja: SERVER: Unknown command.
Mi a megoldás? :(
Köszi, Cole

89
SA-MP: Szerverfejlesztés / DialogKocsi-parancsok
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 00:02:23 »
Sziasztok!
Most kiadnám a második scriptemet.
Név: Dialog-Kocsiparancsok
Elkészítési idõ: 10-20 perc
Leírás:
/kocsi paranccsal megnyit egy dialogos listát, majd amikor rámész pl. a \"Motor\"-ra, akkor behoz egy MSGBOX-os dialogot, hogy \"Válaszd ki a tevékenységet\" 1. gomb: Indítás, 2. gomb: Leállítás.
Található benne Motor, lámpa, motorháztetõ, csomagtartó.
Nincs tesztelve.
Letöltés - solidfiles.com
Hiba esetén szóljatok! :)

90
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2011. Augusztus 20. - 11:44:43 »
Sziasztok.
Már-már haladok a scripteléssel.
De most elakadtam.
Kérdésem:
Van egy /lop parancsom, amivel ha az SF-ben lévõ egyik monitor mellett állsz, akkor ellopod, és kapsz érte 5.000$-t.
Itt van:
[pawn]
CMD:lop(playerid, params[])
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -1658.1497,1218.9059,7.2500))
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elkezdted kiszerelni a monitort!\");
          // Itt legyen 5 másodperc szünet
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elloptad, és eladtad a monitort! Kaptál érte 5.000$-t!\");
          GivePlayerMoney(playerid, 5000);
      } else {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy monitornál!\");
      }
   return 1;
}
[/pawn]
Azt hogy lehetne, hogy az \"Elkezdted kiszerelni a monitort!\" és az \"Elloptad, és eladtad a monitort! Kaptál érte 5.000$-t!\" szöveg között legyen 5 másodperc szünet. Nem tudtam megoldani, hogy lehetne?
Köszi, Erik. :)

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal