Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 77
RP/RPG kérések / RP név« Dátum: 2011. Augusztus 26. - 08:04:22 »
Helló.
Mint \"tudjátok\" RP és Fun módot írok folyamatosan. Jelenleg az RP részét fejlesztgetem, hogy ne legyenek annyi bugok benne. Nos, van egy olyan parancsom, hogy /rpon . Ez azt foglalja magába, hogyha beírod, átteleportál Fort Carsonba, egy random koordinátára. És itt jön a kérdés. Hogy lehet azt megoldani, hogy ha egy játékos beírja hogy /rpon, és nem úgy van a neve, hogy Vezetéknév_Keresztnév, akkor kickeli õt automatikusan? De csak akkor rúgja ki, ha beírja, hogy /rpon. Egy pár sort kérnék. Köszönöm, Cole 78
Segítségkérés / Checkpoint« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 17:41:45 »
Helló.
Az lenne a kérdésem, hogy a Checkpointoknak hogy lehet ID-t adni. (Mint mondjuk a dialogoknak.) Mert a nekem a dialogid így van definiálva: [pawn] #define DIALOGID 1000 [/pawn] Erre értem: (ez csak egy példa) [pawn] //Mod elején: #define CPID 1000 #define joskapista 10 //Mod közepe fele: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CPID == joskapista) { new str[256]; KillTimer( joska(playerid) ); new randpenz; new pont; randpenz = GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500)); pont = SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +1+random(); format(str, sizeof(str), \"Sikeres letartóztatás! Jutalmad %i$ és %i pont!\", randpenz, pont); return 1; } return 1; } [/pawn] Mit kell definiálni? Köszönöm a segítséget, Cole 79
Segítségkérés / ZCMD-ben nem lehet?« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 08:48:06 »
Sziasztok.
Ma folytatom a GM-emet, írom a kapu kinyitós-becsukós scriptet, hogy /sz-zár meg /sz-nyit. (ZCMD-vel.) Át akarom konvertálni AMX-be, erre kidob vagy 5-7 error-t, hogy baja van a \"-\" jellel és az ékezettel. Ezt eddig nem is tudtam hogy nem lehet. Vagy igen? Akkor nekem miért nem engedi? Vagy van valami a GM-ben, hogy nem engedi? Kérlek segítsetek! Köszi, Cole 80
Segítségkérés / GTA:SA nem indul el« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 17:59:51 »
Helló!
Ahogy a címben leírtam, a se a Single, se a Multi nem indul el. Multiban rányomok, hogy connect, és semmi nem történik. (Akármelyik szervernél) Single-re rányomok, nem indul el, se ablak, se semmi. Már egyszer újratelepítettem, nem lett semmi új. Nem tudjátok, mi a baj? 81
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[ Leírás ]Objectek mozgatása« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 01:53:37 »
-
82
Segítségkérés / Kérdések, segítség« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 15:59:04 »
Sziasztok!
Segítség Csinálgatok munkákat a GM-emhez. Jelenleg a rendõr munkánál tartok. Elakadtam. Itt a rendõr munka: [pawn] // GM elején: new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS]; forward rendortimer1(playerid); forward rendortimer(playerid); /*------------------------Rendõr---------------------------- ------------------Legutolsó fejlesztés: 0.6----------------- */ CMD:rendorszolgalat(playerid, params[]) { if(Rendorszolgalat[playerid] == false) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1184.9739,-1331.4349,13.5751)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál!\"); SetPlayerSkin(playerid, 280); Rendorszolgalat[playerid] = true; return cmd_elfogadm(playerid, params); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy a Los Santosi Rendõrállomáson!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél szolgálatból!\"); SetPlayerSkin(playerid, 2); Rendorszolgalat[playerid] = false; } return 1; } CMD:elfogadr(playerid, params[]) { SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 2, 1384.3163,-1585.7670,13.3685, 1344.2418,-1493.5779,13.3828, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bûnözõ bemérve! Kapd el õt!\"); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 1; return 1; } public rendortimer(playerid) { new string[32]; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +3); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 2; format(string, sizeof string, \"Bûnözõ elkapva! Fizetésed megkaptad.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, string); DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, \"Következõ bûnözõért: /elfogadr\"); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 0; return 1; } public rendortimer1(playerid) { ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,1,1,0,5000,1); SetTimer(\"rendortimer\", 5000, false); return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { switch(gPlayerRendorCPStatus1[playerid]) { case 0: return 1; case 1: SetTimer(\"rendortimer1\", 100, false); case 2: GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500)); } return 1; } //---------------------------------------------------------- [/pawn] Azt szeretném, hogy miután a player belépett a RaceCP-be, azután kidobja a következõt. Kicsit nehéz elmagyarázni, de azért remélem megértitek. Az elsõ CP-t random válassza ki. Példa: Kiválasztja a rendorelkap3-at, és ha belementél a 3-1-be, kidobja a 3-2-t, és így tovább... Koordináták: [pawn]AddPlayerClass(1,1384.3163,-1585.7670,13.3685,55.4499,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-1 AddPlayerClass(1,1344.2418,-1493.5779,13.3828,334.3601,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-2 AddPlayerClass(1,1360.3907,-1156.5646,23.6479,3.4167,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-3 AddPlayerClass(1,1442.1011,-1036.7670,23.6563,92.0140,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-4 AddPlayerClass(1,1479.0361,-1130.8684,23.9063,186.8755,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-5 AddPlayerClass(1,1524.8662,-1175.8322,24.0602,263.9337,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-6 AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1- AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-1 AddPlayerClass(1,1567.0139,-1833.0005,13.3828,181.3051,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-2 AddPlayerClass(1,1781.6865,-2177.4253,13.5547,286.2393,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-3 AddPlayerClass(1,1466.1666,-1589.1423,13.3828,95.0981,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-1 AddPlayerClass(1,1213.4065,-1569.5275,13.3906,95.5288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-2 AddPlayerClass(1,1147.8207,-1681.4006,13.7813,193.6288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-3 AddPlayerClass(1,1032.6096,-1784.3025,13.5779,180.8170,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-4 AddPlayerClass(1,848.6943,-1767.4598,13.3860,96.2704,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-5 AddPlayerClass(1,747.3788,-1752.7117,13.0409,76.3818,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-6[/pawn] Ezek a koordináták. És a 3 útvonalból válasszon egyet random, és egymás után dobálja a CP-ket. Remélem meg lehet érteni amit írok.. Kérés Azt hogy lehet megoldani, hogy ha kiszáll az ember a kocsiból, akkor a spawnhelye ott legyen, ahol kiszállt az ember? (RP szervereken /leparkol-hoz hasonlóra gondolok) És ha van egy saját készítésû dialogos kocsivétel rendszerem, akkor mit kell írni PAWN-ban, hogy hozzáadja a GM-hez? Itt arra gondolok, hogy beírod pl., hogy /kocsivesz, kiválasztom az infernust, akkor beleírja a gamemodeba, majd lespawnolja a kocsit. (És úgy, hogy FIX kocsiidje legyen.) Köszönöm a segítséget! 83
Kérdések, Segítség / Fülhallgató« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 14:27:01 »
Helló.
Az miért van, hogy még tegnap tökéletesen mûködött a fülhallgatóm, ma reggel felvettem, és nem szól. Próbáltam zenénél, néha hallok egy nagyon halk hangot FULL hangerõn. Mi lehet a baj? Mi a megoldás? 84
Szkript kérések / Rendõr munka« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 13:33:32 »
Sziasztok!
Csinálgatok munkákat a GM-emhez. Jelenleg a rendõr munkánál tartok. Elakadtam. Itt a rendõr munka: [pawn] // GM elején: new bool: Rendorszolgalat[MAX_PLAYERS]; forward rendortimer1(playerid); forward rendortimer(playerid); /*------------------------Rendõr---------------------------- ------------------Legutolsó fejlesztés: 0.6----------------- */ CMD:rendorszolgalat(playerid, params[]) { if(Rendorszolgalat[playerid] == false) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, 1184.9739,-1331.4349,13.5751)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál!\"); SetPlayerSkin(playerid, 280); Rendorszolgalat[playerid] = true; return cmd_elfogadm(playerid, params); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy a Los Santosi Rendõrállomáson!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél szolgálatból!\"); SetPlayerSkin(playerid, 2); Rendorszolgalat[playerid] = false; } return 1; } CMD:elfogadr(playerid, params[]) { SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 2, 1384.3163,-1585.7670,13.3685, 1344.2418,-1493.5779,13.3828, 3.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Bûnözõ bemérve! Kapd el õt!\"); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 1; return 1; } public rendortimer(playerid) { new string[32]; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +3); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 2; format(string, sizeof string, \"Bûnözõ elkapva! Fizetésed megkaptad.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, string); DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE1, \"Következõ bûnözõért: /elfogadr\"); gPlayerRendorCPStatus[playerid] = 0; return 1; } public rendortimer1(playerid) { ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,1,1,0,5000,1); SetTimer(\"rendortimer\", 5000, false); return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { switch(gPlayerRendorCPStatus1[playerid]) { case 0: return 1; case 1: SetTimer(\"rendortimer1\", 100, false); case 2: GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500)); } return 1; } //---------------------------------------------------------- [/pawn] Azt szeretném, hogy miután a player belépett a RaceCP-be, azután kidobja a következõt. Kicsit nehéz elmagyarázni, de azért remélem megértitek. Az elsõ CP-t random válassza ki. [pawn]AddPlayerClass(1,1384.3163,-1585.7670,13.3685,55.4499,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-1 AddPlayerClass(1,1344.2418,-1493.5779,13.3828,334.3601,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-2 AddPlayerClass(1,1360.3907,-1156.5646,23.6479,3.4167,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-3 AddPlayerClass(1,1442.1011,-1036.7670,23.6563,92.0140,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-4 AddPlayerClass(1,1479.0361,-1130.8684,23.9063,186.8755,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-5 AddPlayerClass(1,1524.8662,-1175.8322,24.0602,263.9337,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1-6 AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap1- AddPlayerClass(1,1526.7859,-1701.1495,13.3828,219.0302,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-1 AddPlayerClass(1,1567.0139,-1833.0005,13.3828,181.3051,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-2 AddPlayerClass(1,1781.6865,-2177.4253,13.5547,286.2393,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap2-3 AddPlayerClass(1,1466.1666,-1589.1423,13.3828,95.0981,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-1 AddPlayerClass(1,1213.4065,-1569.5275,13.3906,95.5288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-2 AddPlayerClass(1,1147.8207,-1681.4006,13.7813,193.6288,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-3 AddPlayerClass(1,1032.6096,-1784.3025,13.5779,180.8170,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-4 AddPlayerClass(1,848.6943,-1767.4598,13.3860,96.2704,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-5 AddPlayerClass(1,747.3788,-1752.7117,13.0409,76.3818,0,0,0,0,0,0); // rendorelkap3-6[/pawn] Ezek a koordináták. És a 3 útvonalból válasszon egyet random, és egymás után dobálja a CP-ket. Remélem meg lehet érteni amit írok.. Köszönöm a segítséget! [mod]A téma nevét a téma tartalmára utaló kifejezéssel lásd el következõleg. Röviden: ne csak \"segítség\" címe legyen.És egy újabb h**** példa: ha bemész egy lemezboltba és minden lemeznek \"segítség\" meg \"help\" címe lenne milyen s*** lenne már nem?[/mod] 85
Segítségkérés / Kérdéseim« Dátum: 2011. Augusztus 22. - 00:51:35 »
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem. 1. kérdésem: Azt hogy lehetne megoldani, hogy amikor elindul a szerver, akkor az összes létezõ autó motorja álljon le? Én azt próbáltam, hogy amikor beül/kiszáll a player a kocsiba/ból, akkor álljon le a motor. De ez nem mûködött. Mi lenne a megoldás? 2. kérdésem: Hogy lehet megoldani, hogy ha belépek egy checkpointba, akkor random 100 és 500 közötti pénzt adjon? Köszönöm: Cole 86
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Regisztrációs script minden extrával« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 21:41:44 »
-
87
SA-MP: Szerverfejlesztés / cDeathM by Cole« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 21:23:43 »
Sziasztok!
Kb. 3 hónapja, amikor elkezdtem scriptelni, akkor kezdtem ezt a módot. Nagyon, de nagyon sok változáson ment keresztül azóta. Amikor kezdtem, nem volt benne zcmd és sscanf, csak sima a_samp. Na de nem ez a lényeg. A gamemode tartalmazza: Admin-rendszer adminparancsokkal, Játékos parancsok, 1 DM zóna, Bugjelentõ script (/bug) [scriptfiles/bug.txt] és még sok más. Bugok BIZTOS hogy találhatóak. De ez még csak az elsõ verzió. Verzió: 0.5 (A modban azért van 0.7 írva, mert elírtam, és elfelejtettem átírni.) INC-ek: zcmd, sscanf2 Verziók jelentése: (x=maradt y=változott) x.x.y = Bugjavítás x.y.x = Kisebb újítás y.x.x = Nagyobb újítás Verziók: 0.5 - Letöltés - solidfiles.com 0.6 - Letöltés - solidfiles.com 0.6.1 Letöltés - solidfiles.com 0.6 újítások: Rendõr munka:(Megoldása kicsit hülyén van, de elméletileg mûködik.) - /rendorszolgalat - rendõrként szolgálatba állsz, rád adja a rendõrruhát, és kezdõdhet is a bûnmegelõzés. (Ha szolgálatban vagy, és még egyszer beírod, kilépsz a szolgálatból!) - /elfogadr - bûnmegelõzés megkezdése. - /lsrendor - teleport a Los Santosi rendõr fõkapitányságra. Mentõ munka: - /mentoszolgalat - mentõként szolgálatba állsz, rád adja a mentõsruhát, és kezdõdhet az életmentés. (Ha szolgálatban vagy, és még egyszer beírod, kilépsz a szolgálatból!) - /elfogadm - életmentés megkezdése. - /lsmento - teleport a Los Santosi klinikára. Autóbolt - Néhány sportautó hozzáadva. Új verziók fejlesztés alatt! 0.6.1 újítások: - Fontosabb bugok kijavítva. - /lop - parancs bugja, hogy csak 1 monitornál lehet rabolni, javítva. 0.7 várható újítások: - Több egyedi munka szolgálatba lépéssel - RP mód hozzáadása (/rpon és lehet RPzni, de nem úgy mint egy RP szerón, csak egy kicsit.) 0.8 várható újítások: - Munkák továbbfejlesztése a többi városba (LV, SF) - RP mód fejlesztése Összes parancs: //Ami eszembe jutott//
0.6.1 után a publikálás leállítva, mert szerver fog nyílni a móddal! Ez azt jelenti, hogy 0.6.1-ig szabadon használható, módosítható a mód! De nem tulajdoníthatod el! Szerver IP, amin folyamatosan fut ez a mód: 84.3.187.229:7777 Remélem hasznát veszitek... Ha letöltöd, és használod, tüntesd fel a készítõt! (Engem) Ötleteket adhattok, és ha meg tudom csinálni, és jónak találom, megcsinálom! Ha jó lett, jöhet a + 88
Segítségkérés / Létezik a parancs, de...« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 18:12:22 »
Sziasztok!
Az miért lehet, hogy létezik minden parancs, beírom pl. hogy /dms (dm zónák listája), végrehajtja, ami meg van neki adva, de kiírja: SERVER: Unknown command. Mi a megoldás? Köszi, Cole 89
SA-MP: Szerverfejlesztés / DialogKocsi-parancsok« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 00:02:23 »
Sziasztok!
Most kiadnám a második scriptemet. Név: Dialog-Kocsiparancsok Elkészítési idõ: 10-20 perc Leírás: /kocsi paranccsal megnyit egy dialogos listát, majd amikor rámész pl. a \"Motor\"-ra, akkor behoz egy MSGBOX-os dialogot, hogy \"Válaszd ki a tevékenységet\" 1. gomb: Indítás, 2. gomb: Leállítás. Található benne Motor, lámpa, motorháztetõ, csomagtartó. Nincs tesztelve. Letöltés - solidfiles.com Hiba esetén szóljatok! 90
Segítségkérés / Parancs« Dátum: 2011. Augusztus 20. - 11:44:43 »
Sziasztok.
Már-már haladok a scripteléssel. De most elakadtam. Kérdésem: Van egy /lop parancsom, amivel ha az SF-ben lévõ egyik monitor mellett állsz, akkor ellopod, és kapsz érte 5.000$-t. Itt van: [pawn] CMD:lop(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -1658.1497,1218.9059,7.2500)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elkezdted kiszerelni a monitort!\"); // Itt legyen 5 másodperc szünet SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elloptad, és eladtad a monitort! Kaptál érte 5.000$-t!\"); GivePlayerMoney(playerid, 5000); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy monitornál!\"); } return 1; } [/pawn] Azt hogy lehetne, hogy az \"Elkezdted kiszerelni a monitort!\" és az \"Elloptad, és eladtad a monitort! Kaptál érte 5.000$-t!\" szöveg között legyen 5 másodperc szünet. Nem tudtam megoldani, hogy lehetne? Köszi, Erik. |