Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
SA-MP: Szerverfejlesztés / Óriáskerék« Dátum: 2011. Január 04. - 17:05:43 »
Hellosztok!
Bemutatnám legújabb munkámat (unatkozás képp csináltam)! Ez egy óriáskerék (amit méretezhetsz a pwn-ben átírod a #define NAGYSAG utánni értéket annyira amennyi \"kabint\" szeretnél) ami FOROG is ()! Kép: Letöltés: LINK Élvezzétek az óriáskereket! (Teleport parancs: /kerek. Egy hibája van hogy ha rámész mozognod kell a platformmal vagy különben leesel!) 47
SA-MP: Szerverfejlesztés / DrAkE Position Saver« Dátum: 2010. Július 31. - 15:31:19 »DrA Position Saver
Hellosztok megint! Csináltam egy egyszeru és pofás pozició mentot amivel több mint 100.000 poziciót is ellehet menteni illetve betölteni(nem tudom ki az a hülye aki kihasználná ) Parancsok
Használat Csak tömörítsétek ki a fájlokat egy helyr emajd másoljátok a position.pwn illetve .amx fájlt a filterscripts mappába, a csatolt includokat pedig a pawno/include mappába. Ezen kívul a server.cfg fájlába írjátok bele a position-t a filterscripts részhez. Bugok Jelenleg nem tudok róluk. De ha találtok légyszíves értesítsetek itt. Letöltés V1.0 http://solidfiles.com/d/9e00/ DrAkE 48
Bemutatkozás / DrAkE« Dátum: 2010. Július 28. - 12:29:56 »
Hellosztok, na rászedtem énis magam hogy írjak magamról bemutatkozást!
Nevem: Horváth Máté Korom: 15 Lakhely: Fényeslitke Hát hol is kezdjem. A SA:MP-t akkor ismertem meg még mikor MTAztam és valaki mondogatta hogy a SA:MP mennyivel jobb. Kipróbáltam és oszintén szólva nagyon megszerettem. A SA:MP-al körülbelül 3-4 éve játszok, viszont a pawn nyelvel kb 1-1,5 év. Sok klánom volt de a legjobb és amibe jót idot töltöttem az a _LinK_ (akkor még _LinK_Killer volt a nevem ) volt. Jelenleg nincs klánom. Mindenféle StuntDrift, DM, Freeroam, RP és minden egyéb szervereken szeretke játszani. Kedvenc játékaim: GTA SA-n belül a SA:MP és az MTA. Aztán még a COD összes sorozata. Szeretek pawn-zni és másoknak segíteni Majd még bovítem ha lesz idom 49
SA-MP: Szerverfejlesztés / Infobox« Dátum: 2010. Július 26. - 19:35:11 »Infobox
Nos hali megint! Csináltam egy infoboxot ami jelzi a játékosok számát, idot, a csatlakozott játékost(mikor jött, tehát perc és másodperc mérovel), az éppen távozott játékost(mikor távozott). Használat Csomagoljátok ki az össze tömörített fájlban található fájlokat a filterscripts mappádba. Nyisd meg a server.cfg fájlt és írd a filterscripts sorok közé az infobox-ot is. A script szabadon terjesztheto illetve módosítható. De légyszíves ha már vhol publikájátok tüntessétek fel a nevem . Ha esetleg kellene még vmi az Info boxba szóljatok nekem és szívesen bele rakom az ötleteteket! Kép (A képen sajnos nem tudtam rögzíteni ha vmelyik játékos távozik ugyanis egyedül teszteltem , de ha véletlenül rossz lenne szóljatok és javítom) Letöltés http://solidfiles.com/d/f1e2/ Frissítések Javításra került egy bug. Mostantól ha akármikor betöltöd a filterscriptet akkor jelzi a játékosok számát és a pontos idot. U.I.: A script 800x640-es felbontáson lett tesztelve. DrAkE 50
SA-MP: Szerverfejlesztés / DVSpawner« Dátum: 2010. Július 23. - 15:26:10 »DVSpawner 1.0
Hellosztok! Csináltam egy jármu spawnolót(unalombol, tudom hogy van rengeteg) Parancsok
A /jarmuvek parancsal elohoz egy olyan dialogot amibe fel van sorolva az összes jármu (ABC sorrendbe, én csináltam, csak a kedvetekért csináltam hogy ne keljen keresgélni) A /jarmu paranccsal pedig ha nem akartok idot tölteni a keresgéléssel beírhatjátok az a jármu nevét,IDjét. A scriptben van anti spawnoló szóval egyszerre csak egy kocsit tudtok spawnolni(tehát ha spawnoltok még eggyet a régi eltunik) Ha lespawnoljátok a kocsit a script automatikusan beledug a jármube(Trailereknél mókás, hisz tudod így irányítani ) Használata Boncsátok ki a RAR fájlban található két fájlt a filterscripts mappátokba, nyissátok meg a server.cfg fájlotokat és a filterscripts sorozatotokhoz adjátok hozzá ezt: DVSpawner Kép Letöltés http://solidfiles.com/d/ecf9/ Remélem élvezni fogjátok. DrAkE 51
SA-MP: Szerverfejlesztés / KAdmin V0.4« Dátum: 2010. Március 28. - 19:42:05 »
Hellosztok!
Ez az elsõ admin filterscriptem! Az admin script nem tartalmaz még sok parancsot, de idõ múltával több parancsot viszek be! Parancsok: /kirug, /kitiltas, /jatekoshoz /jide, /fagyaszt /kifagyaszt, /nemit, /kinemit /bortonoz, /kibortonoz /fegyvertad, /leszerel, /penzadas, /ido /jvaltas, /kijelentkez, /ipcim Letöltés: V0.1 V0.2 V0.3 V0.4 Telepítés: Elsõnek is a tömörített fájlban lévõ pawno/include mappában szereplõ fájloat másold a te pawno/include mappádba. Másold a filterscript mappában lévõ fájlokat a te mappádba vagy a szerver filterscripts mappába. A scriptfiles mappádban vagy szerver mappában hozz létre egy kadmin mappát majd azon belül egy jatekosok mappát! ( Ékezet nélkül ) Végezetül add a filterscriptet a szervered cfg-hez Készítõk: DrAkE - script ZeRo - kifagyaszt parancs Dini - DracoBlue dudb - DracoBlue ( Azért Kadmin a neve és nem DAdmin mert SA:MPban a nevem Killer ) Változtatások: Az admin scriptet megcsináltam dialogosnak. Szóval elég beírni a /bejelentkez illetve /regel parancsot ez felhoz egy ablakot és od kell beírni a jelszót. Illetve a jatekostide parancsot lerovidítettem /jide -re remélem így sokkal jobb Új parancs is van a scriptben: /ipcim. Remélem nem kell megmagyaráznom mire is jó. Ha mégis: ezzel a paranccsal kérdezheted le a játékos IP Címét. V0.3 Új parancs lett betéve. Név szerint /jvaltas. Ezzel a paranccsal változtathatod meg a meglévõ jelszavad csak akkor ha bevagy jelentkezve. Ez a parancs is dialogos biztonsági szempontokból! V0.4 A maradék bugot is kijavítottam e mellett a jelszó választó parancsot megcsináltam dialogusként és azt is megoldottam hogy jelszó váltásnál kérje a régi jelszót és utánna írhatod be az újjat. Új parancsot is raktam be: /kijelentkez Élvezd az ADMIN SCRIPTET 52
Segítségkérés / Unfreeze (kifagyasztás) probléma!« Dátum: 2010. Március 28. - 09:01:03 »
Hellosztok!
Lenne egy kis problémám a /kifagyaszt paranccsal(unfreeze). A /fagyaszt parancs muködik, de miután kifagyasztanám azt írja hogy Ez a játékos nincs befagyasztva. Itt a code: dcmd_kifagyaszt(playerid, params[]) Ha kiveszem a következo részt: if(fagyasztva[kapoid] == 0) Akkor tökéletesen muködik, de ha akárhova rakom akkor mindig azt írja egy befagyasztott játékosnál hogy már kivan fagyasztva. |