Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
VectorSize Ez a funkció a SA-MP 0.3z verzióban lett hozzáadva, korábbi verzióban nem mûküdik! Leírás Visszatér a vektor normájával (hosszával) tér vissza. Paraméterek
(Float:X, Float:Y, Float:Z)
Float:X - A vektor nagysága a(z) X tengelyen. Float:Y - A vektor nagysága a(z) Y tengelyen. Float:Z - A vektor nagysága a(z) Z tengelyen. Visszatérés Visszatér a kiválasztott vektorrunk hosszához. Példa
stock Float:GetDistanceBetweenPoints(Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:x2, Float:y2, Float:z2) { return VectorSize(x1-x2, y1-y2, z1-z2); //Visszatér. Kivonja az adott vektorból az x1, y1, z1-et. (Például) }
Ahhoz hogy használd az alábbi érzékelõlet, a GetPlayerState függvényre és a(z) OnPlayerStateChange eljárásra lesz szükséged. Megjegyzés: Gyakran használják. ID NÉV LEÍRÁS
0 PLAYER_STATE_NONE Üres 1 PLAYER_STATE_ONFOOT Játékos gyalogol 2 PLAYER_STATE_DRIVER Játékos a jármû vezetõje 3 PLAYER_STATE_PASSENGER Játákos a jármû utasa 7 PLAYER_STATE_WASTED Játékos halott, vagy Class-t választ. 8 PLAYER_STATE_SPAWNED Játékos leaspawnolt 9 PLAYER_STATE_SPECTATING Játékos mint nézõ
Megjegyzés: Belsõlegesen használt ID NÉV LEÍRÁS
4 PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE Játékos kiszál a jármûbõl 5 PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER Játékos beszáll az autóba mint vezetõ 6 PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER Játékos beszáll az autóba mint utas
4800-4807 (Gym fickó): 4800 - \"Yo\' you wanna learn some new moves?\" 4801 - \"Suit youself homes, but the streets are mean dude.\" 4802 - \"Man you\'re an embarrassment, get yourselves some muscles first.\" 4803 - \"Hey you wanna go around with me?\" 4804 - \"Yo\' pay attention and you might learn something.\" 4805 - \"Yo\' charge in and batter yo opponent!\" 4806 - \"Make sure yo\' opponent is down and out!\" 4807 - \"Never give your opponent time to recover.\"
5200-5206 (Játék Hangok): 5200 - Continuous buzz. 5201 - Bling 5202 - Bumblebee video game take damage 5203 - Bumblebee video game game over 5204 - Bumblebee video game firing sound 5205 - Bumblebee video game beep 5206 - Bumblebee video game death
5400-5464 (Casino lány): 5400 - \"Place your bets!\" 5401 - \"Place your bets ladies and gentlemen.\" 5402 - \"An offer of credit has been made sir.\" 5403 - \"The house is prepared to offer you credit sir.\" 5404 - \"The house recognises sir\'s credit rating.\" 5405 - \"Sir doesn\'t have sufficient money to back another bet.\" 5406 - \"Sorry sir you do not have enough funds.\" 5407 - \"You appear to have incufficient funds to continue betting.\" 5408 - \"No more bets please!\" 5409 - \"No more bets ladies and gentlemen, please.\" 5410 - \"No more bets people.\" 5411-5447: Roulette numbers, eg \"Black, 26!\" 5448 - \"You win!\" 5449 - \"You win sir well done.\" 5450 - \"Congratulations sir!\" 5451 - \"Sorry sir, regulars only.\" 5452 - \"The house does not recognize your limit at this table sir.\" 5453 - \"Thank you sir have a nice day!\" 5454 - \"Thank you for playing sir!\" 5455 - \"One dollar pays out!\" 5456 - \"Two dollars pays out!\" 5457 - \"Five dollars pays out!\" 5458 - \"Ten dollars pays out.\" 5459 - \"Tenty dollars pays out.\" 5460 - \"Fourty dollars pays out.\" 5461 - \"Jackpot!\" 5462 - \"Another win for sir!\" 5463 - \"Congratulations sir, you\'re having quite a run.\" 5464 - \"I hope sir\'s luck holds!\" 6200-6205 (Hajós iskola): 6200 - Seagulls 6201 - \"Welcome to the boat school.\" 6202 - \"To pass, you must achieve bronze or higher in all five tests.\" 6203 - \"To view a demonstration of each test, please use the TV over there.\" 6204 - \"Passing the test, will unlock the next test.\" 6205 - \"You can come back and check you scores or take new tests, at any time.\"
Véletlen/Extra: 3200 - Air horn 3201 - Air horn (longer then previous one) 3400 - Air conditioning 3401 - Continuous ringing bell 3600 - Calling tone 3800 - Videotape (folyamatos) 4400 - Barber trimming hair (elektromos borotva). 6000 - Blast door sliding 6001 - Repeating siren (2 másodpercenként ismétlõdik). 6002 - Heavy door 6003 - Electricity (could be used for tazer) 6400 - Blip (\'door buzzer\' in game files) 6401 - Lift bell rings 39000 - \"What would your mother think?\" 39002 - \"Filth like you always have to pay for sex!\"
1002 gyenge ütés 1009 ütközés 1020 folyamatos gép zaj 1021 gép 1022 motor, megállás 1027 gyengébb ütés 1035 garázs nyitás hang 1039 Ejtõernyõ hang (Macc álltál) 1052 radarkép A 1053 radarkép B 1054 radarkép A (ugyan az mint 1052 ID) 1055 radarkép B (ugyan az mint 1053 ID) 1056 race: zöld fény hang 1057 race: piros fény hang (kezdõ hang) 1058 választás hang 1062 *Videojáték zene: Go Go Space Monkey* 1068 *Videojáték zene: Duality* 1076 *Videojáték zene: Let´s Get Ready to Bumble* 1083 map: hozzá add egy jelzõt 1084 map: eltávolít egy jelzõt 1085 radarkép C 1095 hangos ürõdés 1097 *background music* 1100 fém kerítés csörgõ A 1101 fém kerítés csörgõ B 1130 puncs A 1131 fa tárgy ütõdés? 1132 kamera klikk 1133 Jármûalkatrész hang 1134 spray 1135 ütés 1136 puncs B 1137 high-pitch jelzés A 1138 high-pitch jelzés A 1139 high-pitch jelzés A 1140 ütközés A 1141 ütközés B 1142 stadion háttér zaj 1144 loccsanás 1145 Táska dobás? 1147 autó duda/kürt 1148 ütközés C 1149 radarkép (ugyan az mint 1052 ID?) 1150 választás hang 1153 Garázs ajtó mikor nyílik (ugyan az mint 1035 ID) 1159 robbanás 1163 two-feet stomp (ugrás után) 1165 Nagyobb garázs (Talán hangár.) ajtók 1183 *Autós iskola eredmény zene* 1185 *Motoros és Hajós iskola eredmény zene* 1187 *Repülõ iskola eredmény zene* 1190 pofon
39047 \" where\'s my cellphone!! \" 39051 \" that\'s right put your hands there \" 39052 \" Holy fuck I\'ve got my phone \" 39074 \" I\'m listening ... \" 39076 \" Aha , real interesting \" 50002 \" Just Try Punk ! Just Try It ! \" 50004 \" You\'re My World Now ! \" 50050 \" Tell My Wife I Love Her \" 50051 \" I\'m going in \" 50052 \" What The Hell ! \" 50053 \" Uh , My Coffee \" 50094 \" Wait Wait , think about what you\'re doing \" 100001 \" Come On , time is moeny \" 100005 \" Not This Car ! \" 100006 \" My boss is gonna kill me \" 100007 \" There goes another tip \" 100008 \" OH NO MAN ! \" 100009 \" Today couldn\'t get any worse \" 100010 \" This is not good \" 100011 \" You Idiot \" 100012 \" Look Out! \" 100013 \" What Are You Doing?! \" 100014 \" Heeeeey \" 100015 \" Oh Fuck \" 100016 \" What The Fuck \" 100017 \" Hey Man ! \"
Leírás - Ez a szkript unalmamba készülget illetve RP szerverekre szeretném tervezgetni, de leginkább FUN. Ahogy a téma nevébõl is látszik, az internetes sorozat ihlette ezt az FS-t. Funkció - Egy bringa le van rakva a városban, és ha valaki ráül akkor a radaron jelzi sötétkék színnel, hogy a játékos hol tartózkodik. Rendelkezik olyan funkcióval is jelenleg, hogy lekéri azt hogy kb. hány métere van a játékos. Azt is meg tehetjük, majd hogy a játékosnak üzenjünk, hogy egy kicsikét meg rémisszük. Parancsok
/spybike, /bkemsg, /bikehelp, /bikev
Verzió Az FS jelenleg a Béta verziót képviseli mivel még nagyon nincs kiterjesztve, továbbá nagyon szét szórtan van elrendezve.
Téma nevébõl is látszik, hogy igen ez egy új Call of Duty széria és nem sok változás lett megint csinálva benne, csak még nagyobb technológiával szolgál a játék.
Kinnek mi a véleménye? Mennyire várta? Mit változtatott volna rajta?
Leírás: - Ez a filterszkript ara szolgál, hogy az adott fegyvered úgy viselkedhesen mint a Half-Life 2-ben lévõ Gravity gun. Alkalmass FUN szerverekre, de RP szervere viszont már nem alkalmass, és nem ajánlott! - Ez az FS csak is Deagle pisztolyal mûküdik.
Nem nagyon írok sok mindent a név mindent elárúl, illetve a kód tag-ban megtalálható az eredeti készítõ, és hogy mi az eredeti topicja az FS-nek. További jó szórakozást, kívánok!
/* MTA Derby Eredeti készítõ: proSeryoga Magyarosítás készítette: citromhun Topic: http://sampforum.hu/index.php?topic=52885.0 Eredeti Topic: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=415667 Sorok száma: 219 (Ha csak ezt a megjegyzést kivesszük. De amúgy, 226 sor.) */ #include <a_samp> #define ForEach(%0) for(new %0 = 0; %0 != GetServerVarAsInt(\"maxplayers\"); %0++) if(IsPlayerConnected(%0) && !IsPlayerNPC(%0)) new DB_VehicleID = 415; #define DB_DIALOG 1111 #define MAX_DERBY_SPAWN 2 new Float:DB_Spawns[MAX_DERBY_SPAWN][][] = { { {2580.9543,-2922.2375,1003.8871},{2580.9353,-3040.3372,1003.8871},{2620.9497,-2980.4980,1003.8871}, {2662.5625,-2922.4089,1003.8871},{2682.1228,-2959.8835,1003.8871},{2663.1399,-2999.8201,1003.8871}, {2581.3845,-2962.0913,1003.8871},{2606.0146,-2995.0747,1003.8871},{2601.6973,-2941.1292,1003.8871}, {2581.7783,-2959.8501,1003.8871} }, { {3811.2156,-2453.5735,1002.5284},{3828.2717,-2437.7588,1002.5284},{3797.6394,-2471.6860,1002.5284}, {3778.0747,-2452.8750,1002.5284},{3848.7319,-2453.9375,1002.5284},{3828.6216,-2453.9402,1015.5284}, {3797.5637,-2453.8789,1015.5284},{3855.7751,-2472.6580,1015.5284},{3770.3140,-2436.6235,1015.5284}, {3811.2190,-2436.3999,1015.5284} } }; forward DB_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);
Információ Ez egy olyan fs ami, ha beírsz egy adott szöveget akor válaszol rá. A szõkincsérõl annyit, hogy egy .txt fájlban lévõ szavakra fog válaszolni, de a szavak õssze gyûjtésére külön kitaláltam azt, hogy az RCON admin majd tudja betáplálni a szavakat, és a válaszokat. A \"beszélõ\" neve: István. István még elég fejletlen jelenleg, így még van mit javítanom, és szépítenem rajta . A jelenlegi verzió: β0.1 Funkciók Jelenleg még egy funkció sincs beépítve. Amiket szeretnék beépíteni:
InGame szókincs növelés.
István, mint zene lájátszás.
Istvánnal olyan párbeszédet folytatni(PM-ben), amelyel kicsit megismerheted személyiségét.
Illetve lesz olyan parancs, hogy: /istvan, ezáltal ki írja milyen szavakat tudd, és hogyan kell használni.
Szókincs Amely szavakat eddig tudja, és a válasza: A szókincsek elvannak táplálva egy .txt fájlba ahol kiolvasa, a választ, és a kérdést. Fórumozók kérései ZyZu.:
Egy kérdésem van.. miért nem csinálod meg hang felvételben.. szerintem sokkal újabb lenne.. és beszélne tényleg egyébként nem rossz ötlet de olyan InGameBot -nak számít. [/quote]
Akkor csinálj 2 választót.. hangfelvétel vagy írás.. és akkor lehessen választani. De nem tudom hol láttam.. hogy valaki úgy csinálta, hogy a translator hangjához összekötötte.. és a fordítóról jött a hang. De másrészt nem rossz ötlet.[/quote] Még nem tudom, hogy fogom meg oldani. De az eddigi terveim alapján alap lesz, az írásos bot és ha szeretné váltani akkor beírja azt a parancsot, hogy: /botlaunga, ezáltal elõjön egy kis párbeszéd ablak ahol ki lehet választani, hogy vagy \"Írásos\" módon beszél vagy \"Hang\" alapján fog beszélni István. Szilard00:
Építs bele cleverbotot, mint ahogy én csináltam valahová. :DD[/quote]
Akár úgy is megoldhatod, hogy letöltöd a cleverbot PHP nyelven megírt API-ját, a_http-vel pedig (nem használok PAWN-t, de azt hiszem megoldható vele ilyesmi) továbbítod a játékostól az üzenetet, a PHP scripted (ami az API-t használja) pedig kiírja a cleverbot válaszát rá, amit PAWN-ban lekérdezel, majd kiírsz a játékos számára. [/quote] Ezt ha nem bánnod már nem valósítom meg, mivel a versenyen én veszítettem, és Legend-el nyertetek!
Ahogy a téma nevébõl is láthatod ez a filterszkript ara szolgál, hogy aki nincs az adott whitelist fájlban azt ki kickelje. Tehát egyszerûen és ügyesen meg lett oldva, HK által, és nem kell lezárni jelszóra a szervert sem . Parancsok:
/whitelist, /blacklist
Használat: Ahogy látható ebben az FS-ben van Fekete lista ami simán átállítható ara is, hogy szerverünket egyes játékosok NE érjék el! Kód:
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- #include <a_samp> #include <dini> #include <zcmd> //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- #define COLOR_WHITE 0xFFFBFFFF #define COLOR_YELLOW 0xFFFB00FF //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- #define DIALOG_WHITELIST 301 #define DIALOG_REMOVE 302 //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- public OnFilterScriptInit() return 1; //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- public OnFilterScriptExit()return 1; //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME+1]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); new player[200]; format(player,sizeof(player),\"/whitelist/%s.txt\",name); if(!dini_Exists(player)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Te nem vagy a Whitelist \'tagja\'\"); Kick(playerid); } else { // A játékos be loginol } return 1; } //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_WHITELIST) { new player[200], string[128]; format(player,sizeof(player),\"/Whitelist/%s.txt\",inputtext); if(response == 1) { if(!dini_Exists(player)) { format(string,sizeof(string),\"Szerver: \'{00FFFF}%s{FFFFFF}\' hozzáadva a listához!\", inputtext); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); dini_Create(player); print(\"Egy játékos hozzá adva a whitelisthez\", inputtext); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WHITELIST,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Név hozzá adása!\",\"Tovább\",\"Kilép\"); } else { format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}%s{FFFFFF} te nem rendelkezel jogosultságal!\", inputtext); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WHITELIST,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név hozzá adása\\n* Játékos név már hozzá van adva\",\"Tovább\",\"Kilép\"); } } } if(dialogid == DIALOG_REMOVE) { new player[200], string[128]; format(player,sizeof(player),\"/Whitelist/%s.txt\",inputtext); if(response == 1) { if(dini_Exists(player)) { dini_Remove(player); print(\"Egy játékos kiszedve a whitelistrõl!\", inputtext); format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}%s{FFFFFF} a feketelistára került!\", inputtext); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REMOVE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos keresése\",\"Kilép\",\"Megszakít\"); } else { format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}%s{FFFFFF} nincs jogosultsága\", inputtext); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REMOVE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név keresése.\",\"Tovább\",\"Kilép\"); } } } return 1; } //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- CMD:whitelist(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WHITELIST,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név keresése\",\"Tovább\",\"Kilép\"); return 1; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Lépj be RCON Admin ként, hogy tovább tudj menni!\"); return 1; } //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- CMD:blacklist(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REMOVE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név keresése\",\"Tovább\",\"Kilép\"); return 1; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Lépj be RCON Admin ként, hogy tovább tudj menni!\"); return 1; } //=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Az FS sorai összesen: 85 UI.: Jó felhasználást! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Május 24. - 12:04:37 ) Javítottam a hibákat! Továbbá kiegíszítem 1-2 dologal még!
Ez a téma azért jött létre, hogy a fórum közösség egy kicsikét beszéljen errõl az eseményrõl ami minden ember sorsát simán megváltoztatná! A csernobili atomerõmû, egy gõzrobbanás sorozatai utánn, bekövetkezett a nukleáris olvadás. A 4.-es reaktor teteje a levegõbe repült, és felszabadult annyira sok halálos sugárzás ami Hiroshima, vagy Nagaszakira ledobott atombombánál is nagyobb szenyezõdést csinált, itt Magyarországon is, Ukrajna, Oroszország, sõt még az Egyesült Államokba is eljutott a szennyezõdés. Csernobil, és Pripjaty(Csernobil mellet volt, itt szállásolták el azokat a munkásokat, akik a Csernobili atomerûmûben dolgoztak, régebben Lenin atomerõmûnek nevezték. Csak azért agatták rá a Csernobili atomerõmû nevet, hogy Lenin nevét ne sértse, vagy valami ilyesmit hallotam.) Az atomerõmû tûzoltósága ha jól tudom, annak a tûzoltóságát azonnal felhívták, hogy: Felrobbant a 4-es raktor! A tûzoltóság magatehetetlenül oltották a tüzet, de a tüzet nem tudták eloltani, és közben annyira nagy diagnózist kaptak, hogy pár napon belül elhunytak. Onnan is lehet tudni, hogy diagnózist(avagy, atomszennyezõdést) kapsz hogy fémes ízt érzel a nyelveden. A lakosság 1-2 napig semit sem tudodt, hogy felrobbant a 4-es reaktor és mintha mi sem történt volna, csinálták a dolgukat. Hogy miért? Az akkori Szovjetúni teljes hírzárlatott rendelt el ezzel kapcsolatban. Aztán helikopterrel körözve, kocsival a városban figyelmeztették a lakosságot, hogy a Csernobili atomerõmû 4.-es reaktora felrobbant így Kiev(Kijev)-be telepítették átt õket, voltak olyanok akik ott maradtak, vagy vissza lopóztak. Õk, vagy elhunytak vagy még továbbra is élnek, de rákkosan! Mi közben telepítették ki a lakosságot, elkeszték feltakarítani a szenyezet dolgokat, és a törmelékeket, közben pedig az atomszarkofág épült. A munkások éjjel-nappal dolgoztak az atomszarkofágon, és eggyaránt a törmelékek eltakarításával. Sõt, még a Szovjetúnió még a fejlett holdjáróját is bevetette, de a nagy sugárzás miatt elromlott. A jelenlegi szarkofág:
Mar 5, 2012 - A hír24 kijelenti hogy elkezdték csinálni az új atomszarkofágot, mivel a régi már elavult, és lyukas.
A francia tervek alapján készülõ könnyûszerkezetû, víz-, lég- és sugárzásmentes új szarkofág építési költségeibõl mintegy 700 millió euró összegben veszik ki részüket az európai donorországok. Oroszország egyelõre 50 millióval járul hozzá a munkálatokhoz. A 150 méter hosszú, 260 méter széles és 105 méteres magasságú, félköríves kiképzésû hangár építését az erõmû közvetlen szomszédságában végzik, majd a kész építményt síneken fogják a jelenlegi betonszarkofág fölé gurítani. Az ehhez szükséges vágányok lefektetését már a múlt év augusztusában megkezdték. A szerkezet méreteit jellemzi, hogy talapzatával együtt bõven elférne alatta a New York-i Szabadság-szobor. A teljes kivitelezés várhatóan 2015-ben fejezõdik be. Ezt követõen az új szarkofág mintegy 150 évig töltheti be feladatát, miközben biztonságos takarása alatt el lehet majd végezni a jelenlegi betonkoporsó és az 1986-ban felrobbant IV. blokk maradványainak aprólékos elbontását, és a helyszín teljes sugármentesítését. Az egyik videomegosztó portálra nemrég felkerült felvétel tanúsága szerint ugyanis a jelenlegi – több helyütt megrepedezett falú – szarkofágon belül ugyanolyan összevisszaságban hevernek a reaktor romjai, a fûtõ- és hûtõelemekkel egyetemben, mint ahogy a robbanást követõen szétszóródtak. [/quote]
Sokat gondolkoztam azon\' date=\' hogy mi lenne ha nyitnék egy kis VC:MP közösséget ahol el lenne a megmaradt Vice City-es emberek. Nos, én válalnám a hátteret, és a modot is megírnám. De! Nem tudom, hogy hány olyan emberke van aki még hajlandó-e VC:MP-zni. Jelenleg nem írok többet, de akinek kérdése van, szívesen válaszolok rá.[/quote\']
Üdvözlök mindenkit!
Még márciusban pattant ki az a fejembõl, hogy csináljunk egy magyar VC:MP szervert. De mivel nem nagyon foglalkoztam velem és nem nagyon volt rá idõm, sõt még hanyagoltam is... Nos, a mai nap jött el az-az idõ mikor itt van a nyár, az ember felszabadul, és megszámlálhatatlan szabad napja van(már akinek.) Mai nap meg is kreáltam a Whale Host jóvoltából a VC:MP szervert. De van egy bibi! Nincs meg az a mod amivel nyílt volna a szerver még annó. Ezért még egy ideig csak az a mod lesz amely minden alap VC:MP szerveren megtalálható. Persze az alap modon is el lehet lenni, mint mikor teszteltük, a teher bírást. FIGYELEM!! A szerveren nem lehet magyar ékezetes betûkkel írni! Akkor írnám is az adatokat. IP cím: 195.154.237.14:12325 Weblap: Hamarosan elkészül. (Whalehost domainos lesz, ideiglenesen.) Férõhelyek száma: 20 Eddigi legnagyobb létszám: 6
Autóbavaló beszállás, mint utas: TAB Chat elõhozássa: T Online játékosok megnézése: F5 Chatbox méretezés, eltüntetés: F7 Screenshot készítése: F8 (A képet oda teszi, ahol van a VC:MP kliens.)
Szerver szabályzata
1. Ne használj semiféle olyan programot, amivel úgymond csalhatsz a játékban! Jutalom: Örök ban(IP) 2. Ne trollkodj a játékosokkal (Folytonos goto, megölés) Jutalom: 3/3 figyelmeztetés, és kick 3. Sose szidd a másik játékost, és az édesanyját! Jutalom: Mute(Némítás) 4. Kerüld a Minigunt, kivéve ha Seasparrowal vagy. Jutalom: 3 óra ban. 5. Tiszteld a szerveren játszó játékosokat, adminisztrátorokat! (Mivel tökre vad idegenek, kivéve ha ismerõsel játszol!)
A csapat Tulajdonos: citromhun V.I.P.: divkn(Octavia_Melody) Hogyan tehetek szert V.I.P-re?
A szerveren lehetõséged adódik V.I.P lenni. Persze nem csak a neved elé van írva, hannem különféle jogosultságal rendelkezik. V.I.P-et vagy vásárolni lehet, vagy régi játékosnak, vagy olyan személynek adjuk aki a mi szemünkben közösségi tagnak számít. Meddig tart a V.I.P? Amíg a szerver futt, vagy a játékos el nem veszíti azt a jogosultságot! Ha a fizetõs V.I.P-et választja a játékos akkor 508.0Ft-ot kell fizetnie, SMS-el. Most pedig nézzük, hogy milyen jogosultságok is vannak a V.I.P.-nek!: Alapvetõ globális goto, jármû lekérés, Örök élet, fegyver lekérés, Örök armour, és ami fontos figyelmeztetés adás, és muteolni is tudd . Hamarosan még tovább lesz frissítve! [/quote]