Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gentleman

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19
211
Képek / Videók / Edbassmaster
« Dátum: 2012. Július 12. - 09:49:58 »
A fickó szerintem zseniális. Kis angoltudás azért kell a videóihoz.
 

 

 

 

212
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:HapciGF
« Dátum: 2012. Július 11. - 22:40:09 »
a

213
Képek / Videók / Carol Spanyolországban
« Dátum: 2012. Június 18. - 21:18:44 »

214
GTA IV / Liberty City First Response
« Dátum: 2012. Június 10. - 22:07:20 »
Az LCPDFR egy GTA IV-hez készült Single Player kiegészítõ.
A mód futtatásához a GTA IV 1.0.7-es verziója szükséges. Továbbá támogatja az EFLC kiegészítõt, az ICE grafika updatet és az ELS kiegészítõt.
A kiegészítõrõl:
A játékos LC:PD járõreinek szerepébe bújik. Lehetõség van igazoltatni, hívásokra válaszolni. Ezek mellett vannak lövöldözések autós üldözések. Persze ezek arányosan vannak elosztva a város bûnözési rátájához mérve.
A játékosnak lehetõsége van MDC alapján lekérni a városlakók adatait. Több ezer NPC adata van benne mindegyiknek eltérõ. Az MDC kijelzi a jogosítványa dátumát, megállítások számát, büntetések számát és ezek mellett azt is kiírja, hogy van e elfogatás a célszemély ellen.
Az MDC mysql kapcsolatban áll az LCPDFR weboldalával ahol akár élõben is lehet nézni, hogy épp ki mit csinál (Kiírja az üldözéseket, erõsítés kéréseket tehát minden cselekedetet). Ezek mellett a városlakók adatai is frissülnek. Tehát napról napra is változhat éppen a bûnözési ráta a városban.
\"519h82.png\"\"width=300http://www.lcpdfr.com/uploads/gallery/album_320/med_gallery_8222_320_63085.png[/img]\"width=300http://www.lcpdfr.com/uploads/gallery/album_611/med_gallery_18137_611_90468.jpg[/img]
Túl sokat nem akarok kertelni a módról. Az alapjátékot olyan plusz 4-5 órával megtudja dobni.
A 0.95 RC2 mod itt elérhetõ: http://www.lcpdfr.com/files/file/84-lcpd-first-response/
A gombokat itt leírnám azoknak akik nem tudnak túl jól angolul (Fejbõl írtam lehet pontatlan):
 

Alt+P: Szolgálatba lépés
Num 1: Kihangosító (lehúzódás csak hangeffekt)
Num 2: Kihangosító (Kiszállás csak hangeffekt)
Num 3: Kihangosító (Megállás csak hangeffekt)
ALT+B: Rendõr erõsítés
ALT+V: Noose Helikopter
ALT+N: Noose erõsítés
ALT+M: CPR használata sérültön
ALT+I: Rádió kézbevétele
ALT+O: Kávé kézbevétele
ALT+U: Sapka
ALT+T: Sokkoló elõvétele
ALT+F: Zseblámpa a stukkerra
I: Rádiózás
O: Kávé ivása
E: Autóban MDC, Csomagtartó átvizsgálása, Igazoltatás, Ha rácélzol valakire akkor letartóztatás, Saját csomagtartóból újratöltés
Y: hívásra válaszolás
N: hívás ignorálása
SHIFT: Traffic Stop
/: Vilógó módok
F6: Hívások kikapcsolása
F9: Tûzparancs
F10: Üldözésben Helikopter - Elfogáskor Börtön transport
F11: Üldözésben kommandó - Elfogáskor szállítás
F12: Üldözésben mégtöbb egység - Elfogáskor otthagyás
CTRL+F: Tûzoltók a pozícióra
CTRL+M: Mentõ a pozícióra
[/quote]
 
 
 

[mod]FIGYELEM: Szolgalatban NE MENTSD el a jatekot mert oda lessz az osszes elmentesed (Sajat tapasztalat.. :( )[/mod]

215
Beszélgetés / Burkolt amerikaimádat?
« Dátum: 2012. Június 06. - 14:56:15 »
Elõször is ez egy személyes vélemény. Megpróbálom érthetõen elmagyarázni az én álláspontomat a mostani helyzetrõl.
Szerintem siralmas és igen pofátlan de ezt lentebb kifejtem.
Az utóbbi idõben valahogy szemet szúrt nekem pár dolog amit évekig nem is vettem észre.
Ennek észrevételében a CoD MW3 nagyon erõs túlzása segített.
Na de nézzük is mirõl van szó és hol is jelenik meg.
Megjelenés: Általában filmekben és játékokban fordul elõ. Némelyik enyhén de van amelyik pofátlanul az orrunkba tolja a dolgot.
Példának vegyük a földönkívüliek esetét. A játékok és a filmek nagy részében Amerikát célozzák meg és ami az érdekes mind New Yorkot szeretné magának. Ez azért is érdekes mert ha valaki távolról érkezik ide támadó céllal az ugyebár az ûrbõl nem lát országhatárokat, nemzetiségeket nyelveket tehát az, hogy mindig minden New Yorkra összpontosul az már igen érdekes.
Képzeljük el micsoda katasztrófa lenne az amikor valójában idejönnek a földönkívüliek és nem New Yorkban landolnak.
Vegyünk egy másik példát a filmek közül. Azt tudjuk, hogy USA és Oroszország között eléggé érces kapcsolat áll. Egyszer hidegháború alatt majdnem leatombombázták egymást egy számítógépes hiba miatt. Akkor ugyan így az ûrrepülés és a csillagterv is ezt a versenygést és ellenségeskedést mutatja meg.
Nagyon sok filmben a fõellenség orosz származású. Lásd Indiana Jones filmjei, Rocky vagy épp játékok közül CoD MW3.
Ez is burkoltan igen erõsen utal a nemtetszésre viszont ami érdekes, hogy az amerikaiak mindig a jófiúk.
De nézzük játékok terén is ezt a burkolt megjelenést.
A CoD MW sorozatában mindegyik részben a fõellenségek oroszok voltak. Mindig Oroszország váltotta ki a rossz dolgot. Most a BF3 is elindult ebbe az irányba, anno régen BF2nél annak örültem hogy volt EU, Brittek, MEC, PLA... Tehát itt több rétû volt nem egy országra centrikált annyira a játék (ámbár USA mindegyik küldetésben benne volt).
Viszont most a BF3 is elindult abba az irányba, hogy USA és Oroszországra centrikál. Pedig tény, hogy vannak jelentõsen érdekesebb speciális egységek a világon még. Lásd GIGN.
Ha nem országok viszonylatában nézzük ezt a megjelenést akkor is azt tapasztalhatjuk, hogy szinte minden amerikára összpontosul. Crysis 2-ben New Yorkot támadják meg az UFO-k. Prototypeban New Yorkot támadja meg egy vírus. Filmek terén is Pókember, Bosszúállók, Iron Man mind New Yorkra összpontosít.
Kérdés az, hogy még mennyi bõrt lehet New Yorkról és amerikáról lehúzni? Én speciel szívesen játszanék egy játékot ami nem amerikában hanem a világ egy teljesen más részén játszódik. Mennyivel érdekesebb lenne egy távol keleti játék. Jelentõsen eltér a mi kúltúránktól. És ami érdekes, hogy az a kevés film vagy akár játék ami eltért amerikától az jelentõsen sikeresebb lett mégha összességében gyengébb is de valahogyan mégis jobb hangultatot áraszt. Példa erre: Crysis 1-Warhead, vagy akár filmek közül Chihiro Szellemországban.
Ami még érdekes, hogy valahogyan az amcsi dolgok mind teljesen sablonosak. Erre a példa az FPS játékok sokasága. Mindegyik amerikai FPS annyiból áll, hogy W+M1. Így még a legjobb játékot is el lehetett rontani (lásd Crysis 2). Egyszerûen már érthetetlen számomra, hogy miért nem veszik észre magukat. Viszont aki eltért ettõl a viszonylattól (VALVE) annak jelentõsebb sikerei vannak játékgyártás terén. Most ha valaki megkérdezne engem mondjak egy rossz VALVE-s játékot akkor eléggé sokáig kéne gondolkodjak. Ha megnézzük a játékait TF2, HL, GM, CS a legtöbbjük eltér a megszokott irányzattól igyekszik valamennyire szabad maradni. Viszont ha valaki megkérdezne mondjak US-EA-s rossz játékokat tizesével  tudnám sorolni õket.
Egyszerûen az extrém túlzások amik zavarnak fõleg. Egy BlackHawk helikopter a büdös életbe nem tud lelõni egy Hind ot. Nem úgy mint az MW3ban ahol nyolcat is leaprít.
Ugyan ezt mondhatnám arra amikor Sherman tankok aprítanak Tigris tankokat. Én ilyen téren olvasgattam eléggé sokat és az igazság a következõ: Egy tigris tankot legalább 10 shermann tudott harcképtelenné tenni. Nem pedig 10 tigrist 1 sherman. Sõt olyan háborús feljegyzést is olvastam amiben egy tigris tank 12 shermant lõtt le és 4db ot foglyul ejtett. (Ugyanis a legénysége ijedtében elhagyta a páncélost)
Csak én vagyok az akinek ez a dolog feltûnt vagy vannak itt mások is akik ilyen szemszögbõl nézik a dolgokat?

216
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Biasil Legends Roleplay
« Dátum: 2012. Május 30. - 19:44:29 »
[mod]Kategorizáld a szervert.[/mod]

217
Archívum / Gentleman\'s Cops \'n Robbers
« Dátum: 2012. Május 24. - 16:18:32 »

\"width=350
http://liberty-police.webs.com/LCPD%20officers.jpg[/img]
 

Gentleman\'s Cops \'n Robbers
 
\"width=50http://www.clker.com/cliparts/6/2/3/f/119498567625300278computer-aj_aj_ashton_01.svg.hi.png[/img]A projectrõl:
 A projectet pár napja kezdtem el, célom egy mindenki számára szórakoztató Stratégiai TDM mód létrehozása. Jelen pillanatban eléggé elején járok a játékmódnak ámbár a leglényegesebb hangokat már megszereztem ami minden bizonnyal a legütõsebb dolgok egyike lesz.
A project nem része a publikus játékmód készítésnek. Ha minden jól megy ezzel a játékmóddal akkor valószínûleg futtatásra is sor kerül. (Webhoston még gondolkodom.)
\"width=50http://cluster3.lib.berkeley.edu/EART/images/blog_openstreetmap.jpg[/img]Helyszín:
A helyszín elsõ körben Las Venturas városa lesz. Sok ott a lehetõség rablás terén. Vannak kaszinók, Bankok, Üzletek, Hotelek tehát minden megfelelõ egy ilyen játékmódhoz.
\"width=50http://www.waterforduhs.k12.wi.us/Animated%20Gifs/TEAM_logo.jpg[/img]Csapatok:
  • LVPD - Rendõrosztag

  • Mentõszolgálat

  • Civilek/Rablók


\"width=50http://fruzsicsiga.freeblog.hu/files/felki%C3%A1lt%C3%B3jel.jpg[/img]Figyelem:
Sajnos vannak játékosok akik bizonyos parancsokkal visszaélnének ezért a körözések kiosztása teljesen automatizált lesz. Tehát úgy már valaki nem kezdhet, hogy körözése van pedig nem csinált semmit. A rendszer tájékoztatni fogja a játékost arról, hogy mit és miért kapott. Kaphat akár körözéset: rendõr megtámadása, rablás, autólopás vagy kamerával figyelt területen fegyver elõvétele.
\"handcuffs1.jpg\"Körözési rendszer:
Mint fentebb említettem a játékos a körözést a rendszertõl kapja. De ennek is meg lesznek a relációi. Elõször is az elsõ 3 körözési csillag sárga színû. Ez azt jelenti nincs elfogás ellene viszont büntetõcédulát kell neki adni. Amennyiben azt nem fizeti be átlép a 4. körözési fokozatra.
4-5 körözési fokozatban már elfogás van adva a játékos ellen de a rendõrök nem lõhetik õt le. Ha lelövik nem kapnak pontot az elfogásért. A játékos pedig kórházban ébred.
6 körözési fokozat akkor jön elõ ha a játékos rendõrre tüzet nyitott (megsebezte) vagy megölt egy másik játékost. Félreértés ne essék ezt a körözési fokozatot csak komoly veszély alapján kapja meg a játékos. Amennyiben kirabol minden üzletet és ellop mindent amit talál még akkor sem lép ebbe a fokozatba.
A játékos elfogásakor 3-6 percet kell letöltsön egy (valószínûleg mapolt) börtönben. Ha börtönbe kerül a játékos abban az esetben elveszít 2 szintet és a pénze egy bizonyos részét.
\"ArmedRobberyLogo.jpg\"Rablások és lehetõségek civilek számára:
A játékosnak nem kötelezõ rablásból megélnie. Lehetõsége lesz munkát választani (buszos, teherautós, taxis) amik igen jól fizetõek lesznek. Persze túl nagy meggazdagodás nem lesz belõle várható.
A rablások üzlettõl függenek majd. Egy kaszinó vagy bank kirablásához magas rablási szint és robbanószer lesz szükséges. Míg egy kisboltot akár egy pisztollyal is ki lehet rabolni. A két rablás között pénzben óriási különbség lesz.
Egy példarablás (kaszinó): A játékosnak mondjuk szüksége lesz 15-ös rablási szintre amint ez megvan szüksége lesz pár tízezer dollárra amibõl vesz magának egy robbanószert. Ezeknek az eszközöknek a száma, hogy hányat viselhet korlátozva lesz. Amint megvan a megfelelõ felszerelés akkor már megközelítheti az épületet ahol egy minijáték veszi kezdetét. Elõször is be kell mennie az irodába a zárak kulcsaiért. Amint õ ezt megszerezte lemehet kirobbantani a széfet. Amint a széf kirobbant a LVPD erõi riasztást kapnak, hogy balhé van a kaszinóban. A kirobbantás 10másodpercet fog majd igénybe venni. Amint kirobbantotta a nagyszéfet a kis zárakat kell kinyitnia amiben az értékek vannak tárolva. Ez olyan egy két percet vesz majd igénybe. Ha megszerezte az értékeket már csak el kell juttatnia egy fekete kereskedõhöz aki õ neki ezt \"tisztára mossa\". Itt a rabló küldetése lezárul. Amennyiben elkapják közben akkor is :)
\"Mission.jpg\"Küldetések:
Lesznek küldetések is. A küldetéseket három nagy csoportra lehet majd bontani. Elõször is lesznek a pozícióhoz kötöttek. Ezeket csak akkor csinálhatja meg a játékos ha bizonyos szinttel vagy bizonyos csapattal rendelkezik. A másik küldetéstípus amit bárki megcsinálhat. Végül pedig az autómatikus küldetések maradtak.
Pozícióhoz kötött küldetések: Ez lehet akár rendõröknek rabszállítás, rablóknak drogbehozatal túl sokat nem akarok ellõni belõle a teljesítéséért pénz jár.
Szabadon választható küldetés: Ezek a küldetések több pénzt adnak és ezt mind rendõr mind civil elvégezhet. Ilyen küldetés például az, hogy találjon meg egy elveszett tárgyat. Amint felvette a küldetését a játékos a szerver megmondja hol kell keresnie az értéket. Tehát kiírja a szerver, hogy az elveszett robotot legutoljára a \"The Strip\"-en látták. A játékosnak a térkép alatt ott lesz egy radar ami kiírja a körzeteket amint beér a körzetbe valahol ott lesz egy pickup ami az itemet jelöli. Ha õ ebbe belemegy akkor megtalálta az itemet és megkapja a jutalmát. Egyszerre csak egy küldetés választható.
Autómatikus küldetések: Lesznek nem túl aktív osztályok mint a Mentõszolgálat és a Tûzoltóság akiknek kis feladatuk van játékosokkal kapcsolatban. Például mentõsnél életerõ újratöltése.
Ez eléggé unalmas lenne ezért itt jönnek képbe az autómatikus küldetések. A szerver riasztja az ilyen pozícióban lévõ játékosokat egy egy elõre generált szituációhoz. Tûzoltókat lakástûzhöz, mentõsöknek betegszállítás. (Itt sem akarok túl sokat ellõni a leendõ küldetésekbõl)
\"levelUP.png\"Szintrendszer:
Több fajta szintrendszer is lesz (rendõrszint, rablószint, mentõszint...) viszont én most az általános szintrendszert mutatnám be. Minden órában a játékos kap egy szintet. Ez a TAB fülnél a \"SCORE\" részen lesz látható. A szintekre azért lesz szükség, hogy tudjon fejleszteni dolgokat. Bizonyos házak jármûvek szinthez lesznek kötve. Például egy emeletes ház szint:7 két emeletes szint: 8 vagy akár jármûveknél premier: szint 5 infernus: szint 20.
Itt jelentõsen eltérõ lesz a többi szintrendszertõl ugyanis amint megvette a játékos a neki tetszõ dolgot (ami pénzbe és szintbe kerül) abban a pillanatban a dologhoz szükséges szint kivonódik az õ szintjébõl. Így folyamatosan szükség van a szintekre. Tehát nem lesz az, hogy elértem a 20-as szintet akkor vehetek mindent ami nekem tetszik. Hanem kivonódik és a sorozat kezdõdik elölrõl.
Ez csak az általános szintrendszerre lesz igaz.
\"photoshop-question-mark-logo-icon-professional21.jpg\"Gyakran felmerülõ kérdésekre válaszok:
A szerver mikor nyílik meg?
-Sajnos ezt nem tudom függ attól, hogy hogyan haladok. Szerintem a béta verzió pár héten belül elkészül (remélhetõleg).
Akkor ez most RPG szerver lenne?
-Nem szó se essék errõl! Az tény, hogy a pénzgyûjtésrõl szól viszont nem lesznek kötött RP elemek.
Melyik kliensen fog futni a szerver?
-Minden bizonnyal 0.3e hacsak addig nem jön ki újabb.
Vannak nagyon jó mapjaim hova küldhetem el ha szeretném bent látni?
-Szerintem ez az a játékmód típus amit nem a mapolás tesz széppé. Azt a keveset amire szükség van el tudom én is végezni.
 
Gentleman

218
Segítségkérés / PlayAudiStream Scriptfiles mappából?
« Dátum: 2012. Május 23. - 19:15:50 »
PlayAudiStream Scriptfiles mappából, hogyan lehetséges?

219
Általános / Felvetés
« Dátum: 2012. Május 23. - 15:04:46 »
Ahogy elnézem ma már egyre többen szeretnének szervert nyitni, de hiányos programozási tudásuk miatt bebuknak hamar.
Nos én ebben szeretném a segítségem ajánlani, hogy a lentebb felsorolt módok közül elkészítek egyet és itt ebben a témában aktuális helyzetjelentést adok a verzióról és a funkciókról. Majd amint elkészült a fórumon publikussá teszem.
Viszont ennek van hátulütõje is. Elõször is leszögezném, hogy teljesen ingyen készítem el a játékmódot ami itt a fórumon ingyenes lesz, de a saját tempómban csinálom. Követelõzésnél és parancsolgatásnál befejezem a projectet. Ugyanis nem dolgozok parancsolgató 10 éveseknek. Tippeket javaslatokat persze mindig elfogadok de olyant, hogy \"Prontóba ezt csináld meg mielõtt dühbe jövök\" azt nem.
Nos az alábbiak közül lehet választani. Amire több szavazat érkezik az készül el. (Ezek nem túl nagy GM ek de nem is kicsik lennének ezért is vetem fel a témát)
RolePlay játékmód: Fõleg GF stílusban (nem GF edit 0 ról írt csak a stílusa PÉNZ és hatalomgyûjtés). Amennyiben ez kerül kiválasztásra a következõ frakciók kerülnek be: BS-PD, EMT, Szerelõtársaság és Városigazgatás (Városi Rádió, Kikötõkezelés, Ingatlanértékesítés).  Ezek mellett 4-5 \"sima\" munka. Ez a játékmód elkészítése 2-3 hétbe is beletelhet. Persze a szabadidõm módosíthatja bármely irányba -ez minden játékmódra igaz.
Cops \'n Robbers: Szintén a pénzgyûjtésrõl szól viszont itt már nincs szükség a frakcióba kerüléshez bármilyen jelentkezésre. A rendszer a rendõrök és rablók szemszögét mutatja be. Persze lehet civilként is tevékenykedni, de itt fõleg a bankrablások, terrorista cselekedetek, jármûlopások kerülnek elõtérbe. Egy ilyen játékmód akár 2 hét alatt is elkészülhet. (
Stunt/Drift/Freeroam: Nem kívánom túlmagyarázni pár hét alatt összedobható viszont a mapolási képességeim nem kiemelkedõek.
Team Fortress: A régi TF játékmód újraírása. Benne a Paylo, CarDD, CarRace, Aréna játékmóddal és több pályával.
Rendezvények: 10-15 féle küldetés lenne elkészítve. Egy küldetés teljesítése akár 1-2 órába is telhet egy csapatnak. A pályán két csapat startol. Egyik feladata a küldetése végrehajtása másiknak pedig megakadályozni ezt. Egy küldetés soklépcsõbõl állna. Erre egy példa: (Állítsd meg egy vonatot, Szerezd meg a csomagot, Juttasd el a csomagot, Csomaggal semmisítsd meg a pozíciót, Menekülj el)
Egyéb: Amennyiben van jobb ötleted ezeknél kíváncsian várom.
Szavazást a témához azért nem adtam hozzá mert ott azért eléggé sokat el lehet csalni. Szavazni hozzászólásban lehet. Segítséget egyelõre nem kérek mivel ezzel a saját szabadidõm egy szeletét tölteném el.

220
Játékok / Játék kérdés
« Dátum: 2012. Május 19. - 21:00:43 »
Mondanátok nekem pár jó sandbox vagy világháborús stratégiai játékot amit érdemes kipróbálni? (Panzers sorozatot ismerem)

221
Kérdések, Segítség / Kérdés
« Dátum: 2012. Május 13. - 16:11:09 »
Az utóbbi idõben elekzdtem templatékat csinálni GTA IV jármûvekhez.
Engem most az érdekelne, hogy jármûvet hogyan lehet készíteni és átkonvertálni IV kompatibilissá.
Nem vagyok lusta hosszú leírásokat elolvasni, viszont nagyon érdekel a téma :D

222
Képek és Videók / Magyar Pack screenshots (Beta)
« Dátum: 2012. Május 12. - 20:11:35 »
Folyamatosan bõvítem a packot. Viszont íme pár kép a béta verziókról. (Tartalmaznak még 1-2 helyen elcsúszásokat)
\"gcjc7.jpg\"
\"2MbCk.jpg\"
\"MPZkf.jpg\"
\"GXYq2.jpg\"
\"emcgd.jpg\"
\"iYjT8.jpg\"

223
Kérdések, Segítség / Kérdésem
« Dátum: 2012. Május 12. - 10:04:07 »
Adott a következõ konfiguráció:
Intel Core i5-2500K 3,3Ghz
Gigabyte HD 6850 (1GB DDR5)
4GB RAM
És ezen a gépen a GTA IV a következõ beállításokkal fut:
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/YgUKa.jpg[/hs]
Így hoz 30-40FPS-t.
Ez azért zavar engem mert BF3 jóval nagyobb beállításon(high) hozta a 60 at is. Ez meg itt laggolgat meg szarakodik amit nem értek. (Barátom 2magos és 512VGA-s gépén ment maxon lagg nélkül)
1.0.7 és LCPDFR van feltéve a kérdésem az, hogy mit lehetne tenni az ellen, hogy úgy fusson ahogy kellene neki?

224
Játékok / Prototype 2
« Dátum: 2012. Május 05. - 16:57:01 »

Valaki próbálta már? Vélemények?

225
Kérdések, Segítség / Problémám
« Dátum: 2012. Április 30. - 09:32:31 »
A fürum nekem megint nem úgy jön be ahogy kéne bármit teszek. Hiába frissítem. Tegnap kezte és azóta csinálja.
Firefox:
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/dWKOK.jpg[/hs]
Chrome:
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/fPx1I.jpg[/hs]
IE (itt bejön valamennyire de hát eléggé hibás)
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/KDq1P.jpg[/hs]

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal