Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2013. augusztus 08. - 20:40:13 »
Hali, player hozzá lehet valamilyen úton módon csatolni egy jármûhöz (pl. heli)? mondjuk az oldalára. :hmmm: köszi
2
Segítségkérés / Mi a különbség?« Dátum: 2013. július 23. - 15:55:31 »
Hmmm köszönöm szépen a segítséged. :yes:
3
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2013. július 23. - 12:40:39 »
1885
A bevásárló kocsinak meg 1349 szerk.: egyébként itt az összes object képekben: http://www.movieserv.net/forum/index.php?topic=1712.0 4
Segítségkérés / Mi a különbség?« Dátum: 2013. július 23. - 12:35:17 »
Hali.
Lenne ez a \'funkció\' de igazából nem tudom, hogy most melyiket használjam a scriptekhez: (pl Textdraw-hoz, hogy ne bugoljon össze a playereknek, vagy timerekhez, bool, stb)
Vagy legfelül new myTD[MAX_PLAYERS]; ...és akkor mindig mellé írjuk a [playerid] -t.: TextDrawDestroy(myTD[playerid]); Tehát, hogy mi a különbség a 2 megoldás között? A for típusú végig fut az összes játékoson és mindenkinek állítja az értéket, a [playerid]-s megoldás meg az összesbõl választ ki 1 játékost? Köszi. 5
Segítségkérés / Mozgo kapu« Dátum: 2013. július 21. - 13:56:51 »MoveObject(kapu, X, Y, Z, 2.5, rotX, rotY, rotZ); // 2.5 jelöli a mozgás sebességét A kódod pedig ezek alapján így helyes: new kapu; 6
Segítségkérés / ProxDetectorS csak id0-án mûködik« Dátum: 2013. július 21. - 13:46:00 »
Jah tényleg, hisz a 0-ás változónak akarok én pénzt adni persze hogy csak id0-nak engedelmeskedik. :facepalm:
Köszönöm Mester! :thumbsup: 7
Segítségkérés / ProxDetectorS csak id0-án mûködik« Dátum: 2013. július 21. - 00:20:19 »
Fogalmam sincs mitõl, de csak id0-nak adja oda a pénzt, másnak nem.: :shurg:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Köszönöm. 8
Segítségkérés / objektek interiorjának megváltoztatása« Dátum: 2013. július 13. - 02:14:27 »
Igen van.
CreateObject helyett CreateDynamicObject fügvénnyel hozod létre az objecteket (streamer.inc), és ott tudod változtatni az interior értéket.: CreateDynamicObject(ID, X, Y, Z, rX, rY, rZ, -1, interiorID, -1, 300.0); 10
Segítségkérés / Szöveg kiírása playernél« Dátum: 2013. július 10. - 17:25:26 »
Rakjál bele 1 mp-es timert, azt forward-hoz rakd a Kick(PlayerToKick); részt.
11
GTA V: Alap információk / GTA V - Hivatalos gameplay videó!« Dátum: 2013. július 10. - 03:48:36 »
Ha már grafikai motornál tartunk felesleges \'IV copy\' -zni mivel ez inkább már a Max Payne 3 (ill. Red Dead-hez) áll közelebb technológiai, fejlesztési szempontból. Egyetlen nagy különbséggel: a játéktér nagysága.
PC verzió biztosan lesz, hiszen ez is szép bevételi forrás. Már csak a portolás minõsége & ideje a kérdéses. (meg tudnak-e bírkózni egy ilyen szintû komplex játék átírásával úgy, hogy optimálisan fusson a számítógépeken.) 12
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2013. július 09. - 15:14:04 »
Nem a módod 76. sorát jelzi, hanem a y_utils.inc include-ét.
Szedd ki az include 76. sorából a \' //#pragma unused TRUE, FALSE, NULL \' -nál lévõ 2db per vonalat. VAGY módod legtetejére, a definíciók alá rakd be ezt: #pragma unused TRUE, FALSE, NULL 13
Szkript kérések / Rendõr Jelzõ« Dátum: 2013. július 08. - 19:44:14 »
A Te parancsfeldolgozódra gondoltam. Mert én ZCMD-t használok.
Itt a komplett script, próbáld ki: new object1[MAX_VEHICLES]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 14
Szkript kérések / kapui« Dátum: 2013. július 08. - 15:08:12 »
Szia, a 19. sort cseréld ki a kapudra:
Kapu = CreateObject(969, -506.5363, 2597.2871, 52.4972, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //zárt állapotú kapu létrehozása a 44. sort is: MoveObject(Kapu, -506.5363, 2597.2871, 52.4972, 2); //ha bezáródik a kapu illetve a 60. sort is erre: MoveObject(Kapu, -506.3364, 2606.2087, 52.4972, 1.5); //ez meg a nyitott állapot 15
Szkript kérések / Rendõr Jelzõ« Dátum: 2013. július 08. - 15:00:07 »
Gondolom, mert nem kéred le a [veh]-t, így nem tudja melyik jármûre akarod rakni.
Itt az enyém, alakítsd át: Ezt legfelülre: new object1[MAX_VEHICLES]; Ezt meg alakítsd át strcmp-re: CMD:villogofel(playerid, params[]) |