Szerző Téma: Streamer Plugin v2.7.7  (Megtekintve 49955 alkalommal)

Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #90 Dátum: 2011. március 01. - 15:25:23 »
0 Show voters
Áhh... nem jó valami!
Beírom:
 
plugins streamer.dll

 

#include <streamer>

 
Betölti,a CreateDynamicObjecteket el is fogadja,de a szerveren nem a 0.3-as objectek jelennek meg!

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #91 Dátum: 2011. március 20. - 13:07:25 »
0 Show voters
Windows szervered van?
Servermappa\\plugins\\streamer.dll(vagy.so)
Server.cfg/Plugins streamer.dll(vagy.so)
Script eleje
 
#include <streamer>

 
OFF: ez a 100. hsz-em :D

Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #92 Dátum: 2011. március 21. - 14:50:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: Buba date=1300622845\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Windows szervered van?
Servermappa\\plugins\\streamer.dll(vagy.so)
Server.cfg/Plugins streamer.dll(vagy.so)
Script eleje
 
#include <streamer>

 
OFF: ez a 100. hsz-em :D
 
Mûködik,csak nem tölti be a 0.3c objecteket!

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #93 Dátum: 2011. március 21. - 15:41:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1300715438\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Windows szervered van?
Servermappa\\plugins\\streamer.dll(vagy.so)
Server.cfg/Plugins streamer.dll(vagy.so)
Script eleje
 
#include <streamer>

 
OFF: ez a 100. hsz-em :D
 
Mûködik,csak nem tölti be a 0.3c objecteket!
 
[/quote]
Mert átkel konvertálni az objecteket.

Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #94 Dátum: 2011. március 21. - 19:55:41 »
0 Show voters
Mert átkel konvertálni az objecteket.[/quote]
CreateDynamicObject-ben vannak!

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #95 Dátum: 2011. március 21. - 20:00:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1300733741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Mert átkel konvertálni az objecteket.
CreateDynamicObject-ben vannak!
 
[/quote]
De azzal a konvertálóval, ami hozzá van.
Katt

Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #96 Dátum: 2011. március 21. - 20:05:12 »
0 Show voters
De azzal a konvertálóval, ami hozzá van.
Katt
[/quote]
Gondolom az mtamap az,és az fut is,csak 400-nál többet nem bír!

Penzykee.

  • Vendég
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #97 Dátum: 2011. március 24. - 19:24:21 »
0 Show voters
Azért kell átkonvertálni, hogy 400-nál többet bírjon betölteni.. :)

Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #98 Dátum: 2011. március 25. - 12:11:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: Penzykee. date=1300991061\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért kell átkonvertálni, hogy 400-nál többet bírjon betölteni.. :)
 
De hogy konvertáljam át? :D
CreateDynamicObject-el csak a régi objecteket tõlti be nekem!

Yeaseiro

  • Vendég
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #99 Dátum: 2011. március 26. - 22:50:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1301051492\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Azért kell átkonvertálni, hogy 400-nál többet bírjon betölteni.. :)
 
De hogy konvertáljam át? :D
CreateDynamicObject-el csak a régi objecteket tõlti be nekem!
 
[/quote]
Az érdekes. Mivel a plugin támogatja a 0.3c-s objecteket. :neutral:

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #100 Dátum: 2011. március 27. - 11:23:41 »
0 Show voters
lol...
Támogatja, csak ha te MTA-val csinálod a mapot, akkor azok más objectek helyére vannak berakva.
És ezt külön konvertálóval kell átkonvertálni, ott van az a GamerX-es link, ottvan rá a konvertáló.

Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #101 Dátum: 2011. március 27. - 11:34:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1301217821\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
lol...
Támogatja, csak ha te MTA-val csinálod a mapot, akkor azok más objectek helyére vannak berakva.
És ezt külön konvertálóval kell átkonvertálni, ott van az a GamerX-es link, ottvan rá a konvertáló.
 
Elég sokat írnak róla,melyiket is kell néznem? :D

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #102 Dátum: 2011. március 27. - 13:21:59 »
0 Show voters
Rakd be, mint FS-et!
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------------\");
print(\" MTA:SA map converter for SA:MP 0.3c by leong124\");
print(\"-------------------------------------------------\\n\");
new File:source = fopen(\"source.map\",io_read);
new File:output = fopen(\"output.txt\",io_write);
new string[256],tmp[32];
new objid,Float:px,Float:py,Float:pz,Float:rx,Float:ry,Float:rz;
new paintjob,i = 0;
new modelstr[32],pjstr[32],npstr[2][32],intstr[32],pxstr[32],pystr[32],pzstr[32],rxstr[32],rystr[32],rzstr[32];
while(fread(source,string,sizeof(string)))
{
    sscanf(string,\"s[32] \",tmp);
    if(!strcmp(tmp,\"<object\",true))
    {
        sscanf(string,\"\'doublesided=\\\"false\\\"\'s[32]{s[32]s[32]}s[32]s[32]s[32]s[32]s[32]s[32] \",modelstr,pxstr,pystr,pzstr,rxstr,rystr,rzstr);
   sscanf(modelstr,\"p<\\\">{s[32]}d\",objid);
   sscanf(pxstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",px);
   sscanf(pystr,\"p<\\\">{s[32]}f\",py);
   sscanf(pzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",pz);
   sscanf(rxstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",rx);
   sscanf(rystr,\"p<\\\">{s[32]}f\",ry);
   sscanf(rzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",rz);
   switch(objid)
    {
        case 14383..14483: objid += 4248;
      case 14770..14856: objid += 4063;
      case 14858..14871: objid += 4062;
      case 18000..18036: objid += 934;
      case 18038..18101: objid += 933;
      case 14872..14883: objid += 4163;
      case 14885..14891: objid += 4162;
      case 13590..13667: objid += 5142;
      case 14500..14522: objid += 4310;
      case 12835..12944: objid += 6219;
      case 16000..16143: objid += 3164;
      case 14892: objid += 5009;
    }
   format(string,sizeof(string),\"CreateDynamicObject(%d, %f, %f, %f, %f, %f, %f, 300);\\r\\n\",objid,px,py,pz,rx,ry,rz);
   fwrite(output,string);
}
    else if(!strcmp(tmp,\"<vehicle\",true))
    {
        sscanf(string,\"{s[32]s[32]s[32]s[32]}s[32]s[32]s[32]s[32]s[32]{s[32]}s[32]s[32]s[32]{s[32]s[32]}s[32] \",pjstr,modelstr,npstr[0],npstr[1],intstr,pxstr,pystr,pzstr,rzstr);
   sscanf(pjstr,\"p<\\\">{s[32]}d\",paintjob);
   sscanf(modelstr,\"p<\\\">{s[32]}d\",objid);
   if(strcmp(npstr[1],\"interior\",true,8))
   {
       sscanf(npstr[0],\"p<\\\">{s[32]}s[32]\",npstr[0]);
       sscanf(npstr[1],\"p<\\\">s[32] \",npstr[1]);
       strcat(npstr[0],npstr[1]);
   }
   else
   {
       sscanf(npstr[0],\"p<\\\">{s[32]}s[32] \",npstr[0]);
   }
   sscanf(pxstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",px);
   sscanf(pystr,\"p<\\\">{s[32]}f\",py);
   sscanf(pzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",pz);
   sscanf(rzstr,\"p<\\\">{s[32]}f\",rz);
   format(string,sizeof(string),\"vehicle%d = AddStaticVehicle(%d, %f, %f, %f, %f, %d, %d);\\r\\n\",i,objid,px,py,pz,rz,random(128),random(128));
   fwrite(output,string);
   format(string,sizeof(string),\"ChangeVehiclePaintjob(vehicle%d, %d);\\r\\n\",i,paintjob);
   fwrite(output,string);
   format(string,sizeof(string),\"SetVehicleNumberPlate(vehicle%d, \\\"%s\\\");\\r\\n\",i,npstr[0]);
   fwrite(output,string);
   i++;
    }
}
fwrite(output,\"\\r\\n//Put these on the top of your script:\\r\\n\");
for(new j = 0;j < i;j++)
{
format(string,sizeof(string),\"new vehicle%d;\\r\\n\",j);
fwrite(output,string);
}
fclose(source);
fclose(output);
print(\"Objects and vehicles are successfully converted!\");
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 29. - 18:42:28 írta kurta999 »

Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #103 Dátum: 2011. március 27. - 13:28:11 »
0 Show voters
Ok kösz,eddig a source.map megvan, meg ez,viszont ennél kidobott egy Errort(nem ismeri fel a delete-t):
 
error 017: undefined symbol \"delete\"
warning 215: expression has no effect
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 27. - 13:30:38 írta kadaradam »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Streamer Plugin v2.7.7
« Válasz #104 Dátum: 2011. május 23. - 21:47:45 »
0 Show voters
Kicsit felújítottam, írtam kicsit azokról az adat módosító funkciókról is. Remélem érthetõ.
Ha valaki vállalná, akkor az lefordíthatná nekem azt a cellákkal kapcsolatos leírást, mert olyan szinten nem vagyok még angolból, hogy azt letudjam fordítani.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal