A CP motor ebben a verzióban nem épp a legjobb.
Én mondjuk úgy ahogy fixeltem a bugot, de még mindig nem a 100%.
De már használtó.
Én a következõ képpen használom:
[pawn]
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) // NEM EnterDynamicCP, hanem az alap SAMP callback
{
// Ezzel javítom, hogy egymás után sokszor ne hívódhasson meg, ez a bug a v2.6-ban keletkezett..
if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"CPTick\")) < 7500) return 1; // 7,5másodperc elteltével hívódhat meg csak újra. Ha neked ez sok, akkor írd kevesebbre. Bár akkor megint elõjöhet a probléma, még akár ígyi, csak így kissebb az esélye.
SetPVarInt(playerid, \"CPTick\", GetTickCount());
// Ide rakod lentre a kódot a következõ formában, ez csak egy példa!
if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP_DROGFELVESZ))
{
ShowWelcome(playerid, \"~g~~h~Drog ~h~felszedése~w~: ~p~/drogfelszed~w~!\");
return 1;
}
if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP_DROGKESZIT))
{
ShowWelcome(playerid, \"~g~~h~Drog ~h~készítése~w~: ~p~/drogkeszit~w~!\");
return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]