Szerző Téma: [MAP]GTA Wild Life 4.0 (Végleges)  (Megtekintve 1053 alkalommal)

[MAP]GTA Wild Life 4.0 (Végleges)
« Dátum: 2012. Május 19. - 14:12:29 »
+2 Show voters
A csapat:
Kurtis - 3D modellezés, programozás, térképkezelés
Sleepy93HUN - 3D modellezés
Zoli - 3D modellezés (1.0-ig dolgozott velünk azután eltûnt valahova)
Tesztelõk:
ASGPatrick
ASGArmand
Tomi
Mód létrejötte
A mód 2011 március környékén kezdõdött el, jó sokáig nem volt kiadva az elsõ verzió, mivel még alig volt benne valami, elsõsorban a táj volt csak, késõbb jöttek a házak, fák, és a bokrok, meg még 1-2 kisebb dolog. A multival is próbálkoztam közben, legelõször GTA Rumble-t használtam, késõbb MTA-t állítottam hozzá a módhoz, ekkor még nem volt expp mappa. Egy barátom helyigény hiánya miatt kezdtem el ezt a különleges rendszert bevezetni, aztán megírtam a San Andreas Changert, hasznosnak tûnt, csak lassan váltotta át a játékot. Késõbb rájöttem hogyan lehet megoldani a 2 exe használatot MTA-ban, ekkor jött létre az MTA launcher, és a patcher. Ez már a 2.0-s verzió volt. Késõbb elkezdtem foglalkozni a 2.5-nél a fagenerálással, a 2.5 augusztus vége felé már majdnem végleges változatában volt megírva. Ekkor jöttek a kisebb laggok, mivel kb. 1 fa 16 ezer poly volt, és egy 4gb-os gép kb 4 millió polyt tud felkezelni egyszerre elméletileg (kb 200-250 fa volt lerakva, amibõl kb 50 minimum be volt töltve). Az utolsó 2 verzió már az utolsó simítások voltak, kisebb easter eggek, forgalom létrehozása, stb. Miután a 4.0-hoz érkeztem, kissé sietõsre fogtam a tempót, mondjuk úgy hogy összecsapott lett a romváros enyhén szólva, de szerintem élvezhetõre sikeredett. Nemsokkal a 4.0 után kifejlesztettem hozzá egy SA-MP-t 0.2X-es launcher, 0.3a-s dll (fegyverek miatt) és kisebb módosítgatásokkal megcsináltam a wild lifehoz a multiplayert. A \"kampány\" (küldetés csomag) DYOM-el lett megírva, utólag se bánom, mivel a SA SCM-e kicsit túl nehéz lett volna nekem, és sok idõt vett volna el.
A mód semmilyen eredeti fájlodat nem fogja felül írni, jár mellé egy MTA patcher és egy különálló SA-MP, a launcherben meg könnyedén elindíthatunk mindent (ha nem mûködne valami jól, akkor kénytelenek vagyunk megnyitni magát a fájlt)
Módról röviden
8 sziget van a játékban:
- 2 Erdõs
- Havas
- Város
- Sivatag
- Romváros
- Dzsungel
- Rejtett
2 db bázis van a játékban:
- A kezdõ szigeten (erdõ)
- Város szigeten
Fegyverek (amik eltérnek a SA-tól):

!Ha ugyanaz a neve egy fegyvernek, mint a SA-ban, az le lett cserélve!

Közelharci:
- Faág
- Láncfûrész
Pisztoly:
- Beretta
- Desert Eagle
- Silenced UZI
Sörétesek:
- Winchester
- Sawn-off
- SPAS 12
Géppisztolyok:
- Ppsh
- Thompson
- MP5 (régebbiekben MP40)
Géppuskák:
- AMD-65 (régebbiekben Stg44)
- AK-47
Nehézfegyverzet:
- MG-42
Puskák:
- Puska
- Dragunov-SVD
Speciális:
- Távcsõ (4.0 elõttieknél fényképezõgép)
!Minden fegyvernek van egy típusikonja, alatta a neve található!
Küldetések:
Ha a küldetés exe-t indítod el új játék indításakor a következõ epizódok érhetõek el:
Prológus - Katonaságon kiképzés, a bázist megtámadják a 2. részben, el kell szökni végleg a városból.
1. Epizód - Lezuhant gép utáni történet, 2 katonai csoport szövetségének megoldása és menekülés.
2. Epizód - Folyamatos menekülés a vörös katonacsoport elõl, késõbb ellentámadás a kék katonacsoport segítségével, ezzel béke uralkodik a Wild Life-n, egyenlõre.
Bónusz Epizód - Aki ismeri a Wolfenstein 3D-t annak szerintem nem sok újat fog ez jelenteni, 1. és 9. pálya.
A karaktered nem CJ (2.5-tõl), lásd a 2.5-ös trailerben.
A mód külön mappát használ, nem ír felül semmi fontos fájlt, 4.0-s verzió telepítése erõsen ajánlott, így a CLEO nem akad össze a másik CLEO-val. Ha van DYOM-od, nem akadnak össze, mivel módosított DYOM-ot használ a mód.
Videó:
IRDu8L8ht_Q
 

Letöltés:
Verzió 4.0
4.0-hoz tartozó javítás
SA-MP Port (teljessen különálló fileokkal dolgozik, kivéve a 2png-t, nyugodtan felrakható a másik mellé):
Kliens
Szerver
Arhívum (kevésbé ajánlott):
Verzió 3.0
3.0-hoz tartozó javítás
Verzió 2.5
2.5-höz tartozó javítás
Verzió 2.0
Verzió 1.0
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 20. - 13:29:33 írta Kurtis »

[MAP]GTA Wild Life 4.0 (Végleges)
« Válasz #1 Dátum: 2012. Május 19. - 14:12:29 »
0 Show voters
A csapat:
Kurtis - 3D modellezés, programozás, térképkezelés
Sleepy93HUN - 3D modellezés
Zoli - 3D modellezés (1.0-ig dolgozott velünk azután eltûnt valahova)
Tesztelõk:
ASGPatrick
ASGArmand
Tomi
Mód létrejötte
A mód 2011 március környékén kezdõdött el, jó sokáig nem volt kiadva az elsõ verzió, mivel még alig volt benne valami, elsõsorban a táj volt csak, késõbb jöttek a házak, fák, és a bokrok, meg még 1-2 kisebb dolog. A multival is próbálkoztam közben, legelõször GTA Rumble-t használtam, késõbb MTA-t állítottam hozzá a módhoz, ekkor még nem volt expp mappa. Egy barátom helyigény hiánya miatt kezdtem el ezt a különleges rendszert bevezetni, aztán megírtam a San Andreas Changert, hasznosnak tûnt, csak lassan váltotta át a játékot. Késõbb rájöttem hogyan lehet megoldani a 2 exe használatot MTA-ban, ekkor jött létre az MTA launcher, és a patcher. Ez már a 2.0-s verzió volt. Késõbb elkezdtem foglalkozni a 2.5-nél a fagenerálással, a 2.5 augusztus vége felé már majdnem végleges változatában volt megírva. Ekkor jöttek a kisebb laggok, mivel kb. 1 fa 16 ezer poly volt, és egy 4gb-os gép kb 4 millió polyt tud felkezelni egyszerre elméletileg (kb 200-250 fa volt lerakva, amibõl kb 50 minimum be volt töltve). Az utolsó 2 verzió már az utolsó simítások voltak, kisebb easter eggek, forgalom létrehozása, stb. Miután a 4.0-hoz érkeztem, kissé sietõsre fogtam a tempót, mondjuk úgy hogy összecsapott lett a romváros enyhén szólva, de szerintem élvezhetõre sikeredett. Nemsokkal a 4.0 után kifejlesztettem hozzá egy SA-MP-t 0.2X-es launcher, 0.3a-s dll (fegyverek miatt) és kisebb módosítgatásokkal megcsináltam a wild lifehoz a multiplayert. A \"kampány\" (küldetés csomag) DYOM-el lett megírva, utólag se bánom, mivel a SA SCM-e kicsit túl nehéz lett volna nekem, és sok idõt vett volna el.
A mód semmilyen eredeti fájlodat nem fogja felül írni, jár mellé egy MTA patcher és egy különálló SA-MP, a launcherben meg könnyedén elindíthatunk mindent (ha nem mûködne valami jól, akkor kénytelenek vagyunk megnyitni magát a fájlt)
Módról röviden
8 sziget van a játékban:
- 2 Erdõs
- Havas
- Város
- Sivatag
- Romváros
- Dzsungel
- Rejtett
2 db bázis van a játékban:
- A kezdõ szigeten (erdõ)
- Város szigeten
Fegyverek (amik eltérnek a SA-tól):

!Ha ugyanaz a neve egy fegyvernek, mint a SA-ban, az le lett cserélve!

Közelharci:
- Faág
- Láncfûrész
Pisztoly:
- Beretta
- Desert Eagle
- Silenced UZI
Sörétesek:
- Winchester
- Sawn-off
- SPAS 12
Géppisztolyok:
- Ppsh
- Thompson
- MP5 (régebbiekben MP40)
Géppuskák:
- AMD-65 (régebbiekben Stg44)
- AK-47
Nehézfegyverzet:
- MG-42
Puskák:
- Puska
- Dragunov-SVD
Speciális:
- Távcsõ (4.0 elõttieknél fényképezõgép)
!Minden fegyvernek van egy típusikonja, alatta a neve található!
Küldetések:
Ha a küldetés exe-t indítod el új játék indításakor a következõ epizódok érhetõek el:
Prológus - Katonaságon kiképzés, a bázist megtámadják a 2. részben, el kell szökni végleg a városból.
1. Epizód - Lezuhant gép utáni történet, 2 katonai csoport szövetségének megoldása és menekülés.
2. Epizód - Folyamatos menekülés a vörös katonacsoport elõl, késõbb ellentámadás a kék katonacsoport segítségével, ezzel béke uralkodik a Wild Life-n, egyenlõre.
Bónusz Epizód - Aki ismeri a Wolfenstein 3D-t annak szerintem nem sok újat fog ez jelenteni, 1. és 9. pálya.
A karaktered nem CJ (2.5-tõl), lásd a 2.5-ös trailerben.
A mód külön mappát használ, nem ír felül semmi fontos fájlt, 4.0-s verzió telepítése erõsen ajánlott, így a CLEO nem akad össze a másik CLEO-val. Ha van DYOM-od, nem akadnak össze, mivel módosított DYOM-ot használ a mód.
Videó:
IRDu8L8ht_Q
 

Letöltés:
Verzió 4.0
4.0-hoz tartozó javítás
SA-MP Port (teljessen különálló fileokkal dolgozik, kivéve a 2png-t, nyugodtan felrakható a másik mellé):
Kliens
Szerver
Arhívum (kevésbé ajánlott):
Verzió 3.0
3.0-hoz tartozó javítás
Verzió 2.5
2.5-höz tartozó javítás
Verzió 2.0
Verzió 1.0
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 20. - 13:29:33 írta Kurtis »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal