Szerző Téma: Textúra  (Megtekintve 3210 alkalommal)

Textúra
« Dátum: 2016. szeptember 09. - 07:14:05 »
0 Show voters
Ha 3ds-ben rá rakok egy texture egy objectre es utanna pedig gtaba akkor miert sotetedik be a textura?

Textúra
« Válasz #1 Dátum: 2016. szeptember 09. - 08:23:50 »
0 Show voters
Én ez a videó szerint csináltam, nem kell végig csinlálni ugyan azt mint ő csak a 3ds max-et kell meg a txd workshop-os cuccot és nekem úgy tökéletesen műkögik, remélem tudtam segíteni :)



 

Textúra
« Válasz #2 Dátum: 2016. szeptember 09. - 19:27:53 »
0 Show voters
Megprobalom es koszi a segitseget :) . Es meg egy olyan kerdesem lenne pluszba hogy a gta sa objecteket kiszedem valamit alakitok rajta es az eredeti texturaja elsargul ez mitol lehet.( http://kepfeltoltes.hu/view/160909/mta-screen_2016-09-09_21-26-36_www.kepfeltoltes.hu_.png )
« Utoljára szerkesztve: 2016. szeptember 09. - 21:36:04 írta Papkodi »

Textúra
« Válasz #3 Dátum: 2016. szeptember 09. - 22:17:12 »
0 Show voters
Nah hát ezt nem tudom mivel még ilyennel nem találkoztam

Textúra
« Válasz #4 Dátum: 2016. szeptember 10. - 14:30:41 »
0 Show voters
Nem igazán akart sikerülni a videó alapján se, nem tudom mi lehet a probléme. ( http://kepfeltoltes.hu/view/160910/mta-screen_2016-09-10_14-21-54_www.kepfeltoltes.hu_.png )
« Utoljára szerkesztve: 2016. szeptember 10. - 14:47:38 írta Papkodi »

Textúra
« Válasz #5 Dátum: 2016. szeptember 13. - 22:46:31 »
0 Show voters
Mi sötétedett el itt a képen?

Textúra
« Válasz #6 Dátum: 2016. szeptember 14. - 11:16:35 »
0 Show voters
Gondolom az aszfalt textúra, a képen látszik hogy egészen az alap út textúráig be van sötétedve, amit mondjuk nem értek hogy hogy, az alap amit csináltál az ennyire túl lenne méretezve? A jövőbe lévő textúra hibák orvosolására figyelj rá hogy az alap kitöltendő helyet megfelelő méretű object el töltsd ki vagy előfordulhat hogy \"fodrozódni\" fog a textúrád.

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
Textúra
« Válasz #7 Dátum: 2016. szeptember 16. - 17:02:03 »
0 Show voters
Nincs beállítva a Night és a Day Time Vertex. Deniska scriptben van erre lehetőséged, Kams-ban nem fog menni.

Textúra
« Válasz #8 Dátum: 2016. szeptember 16. - 20:28:11 »
0 Show voters
Köszönöm a válaszokat, Xenius ahogy mondat azzal a módszerrel sikerült. :)

Textúra
« Válasz #9 Dátum: 2017. január 29. - 00:31:07 »
0 Show voters
Megcsináltam a day vertexeset sima gta objectnél és ott megy, de ha van egy gta sa object és egy modellem és pl.: megakarom nyitni exteriorosra az objectet úgy hogy bele modellezek és használok Day vertexet akkor az igy néz ki: http://kephost.com/image/vQAL   ha pedig sima Kam\'s-al akkor pedig igy: http://kephost.com/image/vQA7  ilyenkor mit tegyek? Azért szebb egy ilyen árnyákos : http://kephost.com/image/vQFc  mint egy ilyen teljesen \"sötét\":  http://kephost.com/image/vQFv .  Előre is köszi a válaszokat :)

Textúra
« Válasz #10 Dátum: 2017. január 29. - 09:04:43 »
0 Show voters
Első képnél,GTA materialba vedd ki a pipát az utolsó 3 dolognál most nem nyitom meg a maxot de specular talán meg 2 másik azok idéznek elő ilyen dolgot vagy csökkentsd azoknál az értéket.

Textúra
« Válasz #11 Dátum: 2017. január 31. - 17:34:32 »
0 Show voters
Friz megkérhetlek, hogy egy kicsit részletesebben írd le mit kéne tegyek?
« Utoljára szerkesztve: 2017. február 08. - 17:17:56 írta Papkodi »

Textúra
« Válasz #12 Dátum: 2017. február 25. - 12:43:04 »
0 Show voters
Vagy esetleg valaki mást megkérhetnék hogy írja le bővebben?
« Utoljára szerkesztve: 2017. február 25. - 12:43:25 írta Papkodi »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal