GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Modellezés => A témát indította: Papkodi - 2016. Szeptember 09. - 07:14:05

Cím: Textúra
Írta: Papkodi - 2016. Szeptember 09. - 07:14:05
Ha 3ds-ben rá rakok egy texture egy objectre es utanna pedig gtaba akkor miert sotetedik be a textura?
Cím: Textúra
Írta: Property - 2016. Szeptember 09. - 08:23:50
Én ez a videó szerint csináltam, nem kell végig csinlálni ugyan azt mint ő csak a 3ds max-et kell meg a txd workshop-os cuccot és nekem úgy tökéletesen műkögik, remélem tudtam segíteni :)



 
Cím: Textúra
Írta: Papkodi - 2016. Szeptember 09. - 19:27:53
Megprobalom es koszi a segitseget :) . Es meg egy olyan kerdesem lenne pluszba hogy a gta sa objecteket kiszedem valamit alakitok rajta es az eredeti texturaja elsargul ez mitol lehet.( http://kepfeltoltes.hu/view/160909/mta-screen_2016-09-09_21-26-36_www.kepfeltoltes.hu_.png )
Cím: Textúra
Írta: Property - 2016. Szeptember 09. - 22:17:12
Nah hát ezt nem tudom mivel még ilyennel nem találkoztam
Cím: Textúra
Írta: Papkodi - 2016. Szeptember 10. - 14:30:41
Nem igazán akart sikerülni a videó alapján se, nem tudom mi lehet a probléme. ( http://kepfeltoltes.hu/view/160910/mta-screen_2016-09-10_14-21-54_www.kepfeltoltes.hu_.png )
Cím: Textúra
Írta: Xistance - 2016. Szeptember 13. - 22:46:31
Mi sötétedett el itt a képen?
Cím: Textúra
Írta: Nicolas - 2016. Szeptember 14. - 11:16:35
Gondolom az aszfalt textúra, a képen látszik hogy egészen az alap út textúráig be van sötétedve, amit mondjuk nem értek hogy hogy, az alap amit csináltál az ennyire túl lenne méretezve? A jövőbe lévő textúra hibák orvosolására figyelj rá hogy az alap kitöltendő helyet megfelelő méretű object el töltsd ki vagy előfordulhat hogy \"fodrozódni\" fog a textúrád.
Cím: Textúra
Írta: Xenius - 2016. Szeptember 16. - 17:02:03
Nincs beállítva a Night és a Day Time Vertex. Deniska scriptben van erre lehetőséged, Kams-ban nem fog menni.
Cím: Textúra
Írta: Papkodi - 2016. Szeptember 16. - 20:28:11
Köszönöm a válaszokat, Xenius ahogy mondat azzal a módszerrel sikerült. :)
Cím: Textúra
Írta: Papkodi - 2017. Január 29. - 00:31:07
Megcsináltam a day vertexeset sima gta objectnél és ott megy, de ha van egy gta sa object és egy modellem és pl.: megakarom nyitni exteriorosra az objectet úgy hogy bele modellezek és használok Day vertexet akkor az igy néz ki: http://kephost.com/image/vQAL   ha pedig sima Kam\'s-al akkor pedig igy: http://kephost.com/image/vQA7  ilyenkor mit tegyek? Azért szebb egy ilyen árnyákos : http://kephost.com/image/vQFc  mint egy ilyen teljesen \"sötét\":  http://kephost.com/image/vQFv .  Előre is köszi a válaszokat :)
Cím: Textúra
Írta: Friz - 2017. Január 29. - 09:04:43
Első képnél,GTA materialba vedd ki a pipát az utolsó 3 dolognál most nem nyitom meg a maxot de specular talán meg 2 másik azok idéznek elő ilyen dolgot vagy csökkentsd azoknál az értéket.
Cím: Textúra
Írta: Papkodi - 2017. Január 31. - 17:34:32
Friz megkérhetlek, hogy egy kicsit részletesebben írd le mit kéne tegyek?
Cím: Textúra
Írta: Papkodi - 2017. Február 25. - 12:43:04
Vagy esetleg valaki mást megkérhetnék hogy írja le bővebben?