Szerző Téma: Saját object berakása MTA szerveredbe  (Megtekintve 16206 alkalommal)

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #15 Dátum: 2015. Március 24. - 20:38:29 »
0
Kösz Xenius!  :)

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #16 Dátum: 2015. Július 22. - 18:36:44 »
0
A kódos reszt hova tegyem?

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #17 Dátum: 2015. Augusztus 27. - 16:47:46 »
0
Sziasztok,Cinema4D-ben hogy működik az át konvertálás .dff .col .txd-be?

Nem elérhető Legend

  • Adminisztrátor
  • 1830
    • Profil megtekintése
Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #18 Dátum: 2015. Augusztus 27. - 19:35:05 »
+1
Idézetet írta: Jason133 date=1440686866\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55285\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok,Cinema4D-ben hogy működik az át konvertálás .dff .col .txd-be?
 
Sehogy, átviszed 3ds maxba és onnét tudod csak.

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #19 Dátum: 2016. Március 16. - 00:40:28 »
0
sziasztok!
Egy modellezésnek a méretét hogy állítom be, hogy mekkora legyen?

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #20 Dátum: 2016. Október 09. - 08:03:57 »
0
Hello, köszi  a  leírást! Én még ebben nagyon kezdő vagyok! Nagyon erős gép kellene ezekhez?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #21 Dátum: 2016. Október 09. - 11:34:33 »
0
Ott már jó ha a gta nem szaggat :\'D

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #22 Dátum: 2016. Október 10. - 17:38:42 »
0
Sziasztok
2 kérdésem is lenne :)
Az miért van hogy kijelölöm a Colosio hálót elakarom menteni és pár byte méretü lesz. ezt hogy tudom orvosolni vagy hogy mentsem el a collosiot?
Illetve
a Textúrákat hogy tudom kicserélni ? milyen script kell hozzá ?

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #23 Dátum: 2017. Február 09. - 15:20:01 »
0
helló én is megpróbáűltam de nem müködöd asztán megróbáltam így az müködöt de nme hozta be a modelt de amire raktama  modelt az bizonyos szögből eltünt de nem votl rajta a modelem segítnétek itt van az én scriptem meg  pár kép hozzá
 

LUA
local txd = engineLoadTXD(\"model/test.txd\")
      engineImportTXD(txd, 4848)
local dff = engineLoadDFF(\"model/test.dff\", 4848)
      engineReplaceModel(dff, 4848)
local col = engineLoadCOL (\"model/test.col\" )
      engineReplaceCOL ( col, 4848)


META
<meta>
<script src=\"sourcec.lua\" type=\"client\" />
    <file src=\"model/test.dff\" />
    <file src=\"model/test.col\" />
    <file src=\"model/test.txd\" />
</meta>

 
 
 
\"Kepernyofelvetel220.png\"
 
\"Kepernyofelvetel221.png\"
 
\"Kepernyofelvetel222.png\"
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. Február 09. - 16:16:19 írta Szegedi_Daniel »

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #24 Dátum: 2017. Március 03. - 11:30:31 »
0
Nekem is ugyan ez a baja. Arra már rá jöttem, hogy a .col fálj hibás. De nem tudom kijavítani

Saját object berakása MTA szerveredbe
« Válasz #25 Dátum: 2017. December 28. - 14:33:31 »
0
Helló... én Blenderből, szeretnék átexportálni 3ds max-ba egy modet de nem jól teszi be instant az objectet a 3ds max-ba Meg még az is prbéma hogy leexportálom Benderben Obj formátumban importálom 3ds maxba leexportálom a megadott módon DFF COL fájlt beteszem és nem akkora amekkorára én akarom át lehet rajta menni miért van ez?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal