Miért van ez, hogy van amikor egy adott modellben találok egy láthatatlan falat amit én nem modelleztem rá? Kösz a választ.
-Az objektumon át tudunk menni, mitől van ez? Megoldás: Az, hogy az objektumon át tudunk menni, vagy sem, beállítható az úgynevezett \"CollEditor\"-ban, vagy egyszerűen egy olyan object helyére rakjuk be az általunk készített objektumot, ami szilárd test, tehát rá tudunk lépni. [/quote]
Nekem annyi gondom lenne, hogy megvan a modell, dff jó, txd fehér mert azzal még nem foglalkoztam, viszont a col kuka, editorban fölötte jelzi a piros kockát, de ott sincs semmi. Csak 3ds-ben próbáltam a col-t simán kiexportálni kijelölés után, viszont egy objectes dolgokkal szokott működni pl: egy faldarab, vagy padló. Viszont összetetteb házakkal vagy épületekkel nem, olyankor mindig elcsúszik. Van erre valami olyan megoldás amivel el tudom kerülni a col editort, vagy mindenképpen azzal kell szórakozni?
Nem azzal van a probléma hogy átmegyek az adott objecten, hanem hogy nem tudok \"átmenni\" az objecten, tegyük fel megmodellezek egy alap házat és bejáraton nem tudok be menni ki van vágva a helye colba is de mégse tudok be menni.
[/quote]