Egy aprócska ám de annál gonoszabb hiba. Szóval a játékos csatlakozásnál lenullázol mindent. A d_belep dialognál ez után ha a játékos a \'Kilép!\' gombra kattint a szerver kidobja, meghívódik az OnPlayerDisconnect callback, az adatbázisba pedig a lenullázott értékek kerülnek (pl. a pénz), kivétel a koordináták, mivel azok a kilépésnél le vannak kérdezve, így oda a 0-tól különböző értékek kerülnek.
Amúgy nagyon szép leírás, sokat tanultam belőle.
Köszönöm, hogy szóltál!
Semmi kedvem átírni.
Létre kell hozni egy \"new belepve[max_players];\" változót, melyet kilépéskor nullázol, bejelentkezés után 1-re állítasz. Ezt ellenőrizze, mielőtt kilépésnél ment.
Erre gondolom magadtól is rájöttél.
Ez az első challenge, aki használni akarja a kódot, úgyis észreveszi.