Ez a Jármûves védelem arra szolgál, hogy pl van egy kocsid és nem akarod, hogy ellopják, és ha vki beszál a kocsidba, akkor kitesszi a kocsiból, vagy meghal, most itt az rcon-t használjuk, ha nincs rconal belépve az illetõ, akkor csökkenti az életét, és kidobja.
1.Kezdjük ott, hogy felmész egy szerverre leteszel egy jármûvet és lemented /save ezt a Sa könyvtárábba a \"savedpositions.txt\" -be nyisd meg valami ilyet látsz:
A
ddStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);
2.A modod/Scripted elejére csinálsz egy new-t:
new veh;
3. Utána a GameModeInit -hez azt illeszd be, ami a savedpositons.txt-ben van, a veh helyett azt írd, amit írtál a new-hez.
veh= AddStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);
4.
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
new jarmu;
jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(jarmu == veh)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
}else{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, 50.00);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs jogod elvinni Az admin jármûveket!\");
return 1;
}
}
}
}
RemovePlayerFromVehicle(playerid); = Kidobja a jármûbõl, aki beszáll.
SetPlayerHealth(playerid, -50.00); = 50 % -al csökkenti az életet.
Persze ide több jármûvet is lehet betenni így pl.:
if(jarmu == veh || jarmu == veh2 || jarmu == veh3)
Figyelj arra, ha több jármûvet teszel akkor a végén mindig zárd be ) - jelel
A (jarmu == veh) oda a veh helyett, azt írd amit a:
veh= AddStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);
írtál.
Kész is vagyunk, ezeket ugyanígy tuningolt jármûvekel is meglehet oldani.