public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext)
if (strcmp(\"/god\", cmdtext, true, 10) == 0)
SetPlayerHealth(playerid, Float:99999);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/god\", cmdtext, true, 10) == 0){SetPlayerHealth(playerid, Float:99999);return 1;}return 0;}
#define FLOAT_INFINATE Float:0x7F800000
shadee: Csináld meg a te elveddel, majd robbanj fel, vagy ugorj le ultramagasról.Illetve: A leírás hibás, elõször tanulj meg rendesen scriptelni és azt tanítsd.
new Valtozo[MAX_PLAYERS];public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext,\"/valtozo\",true)){ if(Valtozo[playerid] == 0) { Valtozo[playerid] = 1;}else if(Valtozo[playerid] == 1){ Valtozo[playerid] = 0;}}return 1;}public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid){if(Valtozo[damagedid] == 1){ SetPlayerHealth(damagedid,100);}return 1;}
Az istenért nem akarok beleszólni, de mindkettõtök scriptje hibás. Az elsõ eleve rossz, úgy ahogy van, egyszerûbb lenne újat írni, mint kijavítani, de a tied se jó: az kapja a HP-t aki adja a sérülést, nem aki kapja.
shadee: Csináld meg a te elveddel, majd robbanj fel, vagy ugorj le ultramagasról.Illetve: A leírás hibás, elõször tanulj meg rendesen scriptelni és azt tanítsd. new Valtozo[MAX_PLAYERS];public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext,\"/valtozo\",true)){ if(Valtozo[playerid] == 0) { Valtozo[playerid] = 1;}else if(Valtozo[playerid] == 1){ Valtozo[playerid] = 0;}}return 1;}public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid){if(Valtozo[damagedid] == 1){ SetPlayerHealth(damagedid,100);}return 1;} ja igen,ugorj le te a ...-ba [/quote]Csak egy apró szépséghiba: ha valami 10 000 körülire viszed az életet, akkor elkezd villogni, mint a legtöbb /god parancsnál is.