GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Leírások/Útmutatók => A témát indította: Horváth Gergõ - 2012. december 18. - 15:05:05

Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: Horváth Gergõ - 2012. december 18. - 15:05:05
Üdv. újra!
 

Ebben a témában a
god parancsot mutatom be. Gondolom ismeritek, de azért leírom.

1. Nyissuk meg a pawnot, és egy új lapot


2. Keresük meg ezt a sort

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext)

 

3. A
/mycommand helyére írjuk a /god parancsot


if (strcmp(\"/god\", cmdtext, true, 10) == 0)

 

4.
// Do something here helyet pedig azt írjuk, hogy SetPlayerHealth


SetPlayerHealth(playerid, Float:99999);

 

Magyarázat: SetPlayerHealth = Ez azt jelenti, hogy mit csináljon akor, ha a player beírja a parancsot


                     Playerid = A játékos akinek beálítjuk az örök életet


                     Float 9999 = Ez pedig azt jelenti, hogy menyi élete legyen a playernek


Ha mindent így csináltunk akor így kellene, hogy kinézen:



public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/god\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, Float:99999);
return 1;
}
return 0;
}

 

Remélem segíthettem!
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: ZyZu. - 2012. december 18. - 21:20:26
Semmi értelme ennek a leírásnak nem is magyarázod el példában legalább írd le normálisan ezt egy kezdõ is meg tudja szerintem csinálni olyan egyszerû..  :-[
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: Horváth Gergõ - 2012. december 18. - 21:57:10
Remélem így már jobb.;D
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: krisk - 2012. december 19. - 19:21:52
Tessék használni az IEEE 754 szabványt. Végtelen szám helyett 9999 az eléggé sovány, erre van egy szép kis konstans:
 

#define FLOAT_INFINATE Float:0x7F800000
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: shadee - 2012. december 26. - 18:37:12
nemértem a mai fiatalokat :D
ha pl god parancs kell,miért parancsra?ha parancsra akarja csináljon egy változót és
OnPlayerGiveDamage-nél kérdezze le
ha bevan kapcsolva,a hpját vigye fel annyira,amennyi volt.
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: Fl0rian - 2012. december 26. - 19:00:57
shadee: Csináld meg a te elveddel, majd robbanj fel, vagy ugorj le ultramagasról.
Illetve:
A leírás hibás, elõször tanulj meg rendesen scriptelni és azt tanítsd.
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: shadee - 2012. december 26. - 19:49:02
Idézetet írta: Fl0rian date=1356544857\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31078\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
shadee: Csináld meg a te elveddel, majd robbanj fel, vagy ugorj le ultramagasról.
Illetve:
A leírás hibás, elõször tanulj meg rendesen scriptelni és azt tanítsd.
 

new Valtozo[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/valtozo\",true))
{
    if(Valtozo[playerid] == 0)
    {
        Valtozo[playerid] = 1;
}
else if(Valtozo[playerid] == 1)
{
    Valtozo[playerid] = 0;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(Valtozo[damagedid] == 1)
{
    SetPlayerHealth(damagedid,100);
}
return 1;
}

 
ja igen,ugorj le te a ...-ba
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: krisk - 2012. december 26. - 22:48:44
Az istenért nem akarok beleszólni, de mindkettõtök scriptje hibás. Az elsõ eleve rossz, úgy ahogy van, egyszerûbb lenne újat írni, mint kijavítani, de a tied se jó: az kapja a HP-t aki adja a sérülést, nem aki kapja.
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: Gentleman - 2012. december 26. - 22:50:10
[gmod]Az efféle hangnemet mellõzzétek a fórumról.[/gmod]
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: shadee - 2012. december 27. - 14:20:02
Idézetet írta: krisk date=1356558524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31078\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az istenért nem akarok beleszólni, de mindkettõtök scriptje hibás. Az elsõ eleve rossz, úgy ahogy van, egyszerûbb lenne újat írni, mint kijavítani, de a tied se jó: az kapja a HP-t aki adja a sérülést, nem aki kapja.
 
krisk az aféle elírás.
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: Hun_Norberto - 2012. december 27. - 19:36:50
Idézetet írta: shadee date=1356547742\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31078\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


shadee: Csináld meg a te elveddel, majd robbanj fel, vagy ugorj le ultramagasról.
Illetve:
A leírás hibás, elõször tanulj meg rendesen scriptelni és azt tanítsd.
 

new Valtozo[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/valtozo\",true))
{
    if(Valtozo[playerid] == 0)
    {
        Valtozo[playerid] = 1;
}
else if(Valtozo[playerid] == 1)
{
    Valtozo[playerid] = 0;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(Valtozo[damagedid] == 1)
{
    SetPlayerHealth(damagedid,100);
}
return 1;
}

 
ja igen,ugorj le te a ...-ba
 
[/quote]
Csak egy apró szépséghiba: ha valami 10 000 körülire viszed az életet, akkor elkezd villogni, mint a legtöbb /god parancsnál is.
Cím: God parancs készítése folyamat + magyarázat
Írta: Rupert - 2013. január 23. - 19:56:59
[mod]Zárok.[/mod]