Szerző Téma: [TuT] IsPlayerInRangeOfPoint leírás  (Megtekintve 2647 alkalommal)

Nem elérhető ShoCk

[TuT] IsPlayerInRangeOfPoint leírás
« Dátum: 2013. Április 16. - 14:34:25 »
0

Sziasztok!
Egy pawno if függvényt szeretnék bemutatni/elmagyarázni a kezdõ scriptereknek.
Ez a függvény nem más mint a IsPlayerInRangeOfPoint függvény.
Hogy mire is jó ez?: Ezzel a kóddal helyhez tudsz kötni egy parancsot.
Elõször is nézzük a függvényt:
 
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, távolsá, x, y, z))

 


Magyarázat:
playerid - a játékos aki beírja a kódot.
távolság - ide egy szám jön, hogy mekkora sugarú \"körben\" legyen használható a parancs.
x, y, z - ide jön a kör sugarának kiindulópontja, vagyis innen kezdõdik a parancs használható helyének hatósugara.
Itt egy egyszerû példa:
 
 
CMD:ruhavesz(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a ruhaboltban!\");
{
SetPlayerSkin(playerid, 26);
}
return 1;
}

Nem elérhető Legend

  • Adminisztrátor
  • 1830
    • Profil megtekintése
[TuT] IsPlayerInRangeOfPoint leírás
« Válasz #1 Dátum: 2013. Április 16. - 14:45:03 »
0
[mod]Létezik már egy ilyen leírás, ezért zárok. ( Link: http://sampforum.hu/index.php?topic=21285.msg225958#msg225958 )[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal