public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerInterior(playerid,14);SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);}
AddPlayerClass(0,-3284.7671,1296.2633,13.3817,90.0726,0,0,0,0,0,0); //posAddPlayerClass(0,-3291.9985,1296.4567,13.3817,101.3527,0,0,0,0,0,0); // camera pos [/quote]Amiket átszíneztem azokat a koordinátákat kell behelyezni ide:EZT: -3284.7671,1296.2633,13.3817, //pos IDE:public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);}EZT:-3291.9985,1296.4567,13.3817, // camera posIDE:{SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);}ÉS KÉSZ.. ELMÉLETILEG JÓNAK KELL LENNIE.2. Szöveg kiírás skin választásnálA szövegkiírást is OnPlayerRequestClass(playerid,classid) -nálvégezzük.Nézzünk egy példát: public OnPlayerRequestClass(playerid,classid){if(classid == 0){GameTextForPlayer(playerid, \"SZÖVEG\", 2000, 5);}return 1;} Magyarázat:if(classid == 0) - a nulla aZ OnGameModeInit -alatt levo elsoSkint tehát az elso: AddPlayerClass(0,-3332.7861,1329.7203,13.4135,355.0661,0,0,0,0,0,0); fogja jelenteni ha van 10db AddPlayerClass(0,-3332.7861,1329.7203,13.4135,355.0661,0,0,0,0,0,0);akkor a tizediknél fogja ezt a szöveget kiírni, ha az if(classid == 0)-et át állítottuk 10-re. 3. Skin beállításokEz is ugyan olyan elven alapul mint az elozo. public OnPlayerRequestClass(playerid,classid){if(classid == 0){//ide rakhatjuk a függvényeket,}return 1; Beállíthatjuk hogy az adott skin életét, armourját,fegyvereit.A if(classid == 0) -re figyeljünk nagyon.ALCÍM:Játékosi fegyvereinek beállítása AdPlayerClass-nálItt a skin fegyvereit/loszereit állíthatjuk be.Nézzünk egy pédát: AddPlayerClass(0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0); [/quote]Magyarázat:Piros: FegyverNarancs: Loszer(skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, fegyver1, fegyver1_loszer, fegyver2, fegyver2_loszer, fegyver3, fegyver3_loszer)Utószó:Most már jöhetnek a kritikák, dícsérések.Remélem értheto, segítség volt számotokra.
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid){if(classid == 0){GameTextForPlayer(playerid, \"SZÖVEG\", 2000, 5);}return 1;}
AddPlayerClass(0,-3332.7861,1329.7203,13.4135,355.0661,0,0,0,0,0,0);
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid){if(classid == 0){//ide rakhatjuk a függvényeket,}return 1;
AddPlayerClass(0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0); [/quote]Magyarázat:Piros: FegyverNarancs: Loszer(skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, fegyver1, fegyver1_loszer, fegyver2, fegyver2_loszer, fegyver3, fegyver3_loszer)Utószó:Most már jöhetnek a kritikák, dícsérések.Remélem értheto, segítség volt számotokra.
Szép TuT. Vampesz asszem nem lesz se Error se Warning
Eloszó:Elsonek ilyesfajta valamit látsz: public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerInterior(playerid,14);SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);} Elsonek egyszerüsítsünk:(ha interior nem kell akkor vegyük le:SetPlayerInterior(playerid,14) public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);}
Szép, és értheto TuT [/quote]Kösz.