Csoda is lenne, ha jó lenne..Milliárd helyen le van írva, hogy NEM model ID-t kell beírni, hanem az OBJECT ID-jét, amit a CreateObject() visszaadott! mind1 egyszeruen nemertem [/quote]Egy példa: new csatoltobjekt;// OnGameModeInitCreateObject(1111, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);// Mindegy, hogy holAttachObjectToVehicle(csatoltobjekt, 411, -0.01, -0.25, 0.84, 0.00, 0.00, 0.00)
Csoda is lenne, ha jó lenne..Milliárd helyen le van írva, hogy NEM model ID-t kell beírni, hanem az OBJECT ID-jét, amit a CreateObject() visszaadott!
new csatoltobjekt;// OnGameModeInitCreateObject(1111, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);// Mindegy, hogy holAttachObjectToVehicle(csatoltobjekt, 411, -0.01, -0.25, 0.84, 0.00, 0.00, 0.00)