Nagyon jó leírás, köszi :DVégül is igen, csak nem tudod olyan pontosan leilleszteni a jármûvet. (azt hiszem, de nem használok mta-t)
ui: Ez mûködik MTA-val is?
és játékosra rakható objektumokról nincs ilyesmi tutorial?Ugyan így kell. Errõl azért nincs tutorial, mert ingame is meg lehet oldani a Hold Studio-val.
Ugyan így kell. Errõl azért nincs tutorial, mert ingame is meg lehet oldani a Hold Studio-val.
és játékosra rakható objektumokról nincs ilyesmi tutorial?
[/quote]
Vagy csinálsz egy szimpla parancsot, amiben megtudod adni az összes paramétert és elszórakozol vele.
Én szinte minden holding objectot úgy csináltam.
Figy egy darabig értem.. Az a kérdésem, hogy ahogy a képen is látható a képernyõt nem tudom elsõtétiteni feketére pedig kellene, mert hanem nem látszik az index objectNem értelek. Semmilyen képernyõt nem kell elsötétíteni.
Csoda is lenne, ha jó lenne..mind1 egyszeruen nemertem
Milliárd helyen le van írva, hogy NEM model ID-t kell beírni, hanem az OBJECT ID-jét, amit a CreateObject() visszaadott!
mind1 egyszeruen nemertem
Csoda is lenne, ha jó lenne..
Milliárd helyen le van írva, hogy NEM model ID-t kell beírni, hanem az OBJECT ID-jét, amit a CreateObject() visszaadott!
[/quote]
Egy példa:
new csatoltobjekt;
// OnGameModeInit
CreateObject(1111, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
// Mindegy, hogy hol
AttachObjectToVehicle(csatoltobjekt, 411, -0.01, -0.25, 0.84, 0.00, 0.00, 0.00)