Szerző Téma: [TUT]GangZone készitése  (Megtekintve 2076 alkalommal)

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
[TUT]GangZone készitése
« Dátum: 2011. Július 19. - 15:51:43 »
0 Show voters

 ((EZt a GTAfórumról hoztam át,ott is jó magam irtam))


Üdvözletem minden kedves fórumozónak.Ebbe a témába leirom részletesen,hogy hogyan is kell késziteni GangZon-t + annak a fajtáit.A gangZone lényegébe a térképen beszinezett rész pl: Beszinezzük vele a Grove Street-et zöldre most ez lesz a példánk,kezdjük is.


Elösször is felkell vennünk egy változót(Ami bármi lehet de nekem most ebbe az esetbe
grove)
[pawn]new grove;  //Ez a változonk most[/pawn]
Készen is vagyunk a változókrol.

A gangZone-ról tudnunk kell,hogy mindig 4,koordinátát kell
lementetünk,Észak,Dél,Nyugat,Kelet
vagyis valahogy igy
Itt egy koordináta                                                       ittis
*                                                                                *
ittis                                                                            ittis
*                                                                                *
Ezen belül lesz a GangZone.

Ugye megvannak a koordinátánk vagyis valahogy igy vannak ((Ezek csak tetszöleges koordináták):

AddPlayerClass(104,2436.9050,-1571.1288,24.0000,270.1164,0,0,0,0,0,0);

AddPlayerClass(104,2436.9834,-1510.4387,23.8282,267.2963,0,0,0,0,0,0);


AddPlayerClass(104,2550.2471,-1509.9768,24.0391,172.6688,0,0,0,0,0,0);


AddPlayerClass(104,2527.4661,-1562.3535,22.9034,91.5147,0,0,0,0,0,0);

Ebbõl nekünk nem kell mind vagyis csak a X,Y,X,Y koordináta kell valahogy igy:
2436.9050,-1510.4387,2550.2471,-1562.3535,
(A szinekre figyeljetetek oda mert azzal magyaráztam)
Most jöhet a scriptünk ha megvannak a koordináták:
mennyünk az onplayerspawn alá és ezt a függvény irjuk alá
[pawn]GangZoneShowForPlayer(playerid,grove,0x2641FEAA); //A Grovot átirhatod ha akarod
[/pawn]
(Ott a szin Id-je azt ird át arra amire akarod olyan szinü lesz a terület ez esetbe zöld))
Ezzel beszinesztük a gangzone területét most hozzuk is létre,hogy hol is lesz:

EZt viszont már a ongamemodeinit alatt fogjuk csinálni:

grove = GangZoneCreate(2436.9050,-1510.4387,2550.2471,-1562.3535,);
Ezzel készen is van a GangZone (VAgyis terület)

most jöhet a parancsra vibráljon a terület.

Elösször is hozzunk létre egy alap parancsot ami igy néz ki:
[pawn]   if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   return 1;
}[/pawn]
És ez nekünk igy fog kinézni majd

ez a fügvény:

[pawn]GangZoneFlashForAll(grove,0x2641FEAA); //Megint ott van a grove ezt megint átirhatod ha akarod.
[/pawn]
[pawn]Megint ott van egy kód ami arra szolgál,hogy ha beilesztem oda a piros szin kodját akkor az pirosan fog vibrálni a gangzone,Egybe igy néz ki:[/pawn]
[pawn]if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   GangZoneFlashForAll(grove,0x2641FEAA);
   return 1;
}[/pawn]
Ennyi is lenne remélem jól elmagyaráztam és segitettem
Megemlitem a GameStar által irt GangZone tutorilat is: Katt

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal