Jó nagy baromságot írtam az előbb, fixelem is magam:
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);
AddVehicleComponent(vehicleid,1026);
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);
AddVehicleComponent(vehicleid,1030);
AddVehicleComponent(vehicleid,1031);
AddVehicleComponent(vehicleid,1074);
AddVehicleComponent(vehicleid,1139);
AddVehicleComponent(vehicleid,1140);
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);
AddVehicleComponent(vehicleid,1132);
}
De ha csak mondjuk egy adott modelljű kocsira akarod akkor:
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560) { // Ha a kocsi modell ID-je 560 (ez a sultan) akkor...
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);
AddVehicleComponent(vehicleid,1026);
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);
AddVehicleComponent(vehicleid,1030);
AddVehicleComponent(vehicleid,1031);
AddVehicleComponent(vehicleid,1074);
AddVehicleComponent(vehicleid,1139);
AddVehicleComponent(vehicleid,1140);
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);
AddVehicleComponent(vehicleid,1132);
}
}
Ha többet akarsz akkor használhatod az OR operátort:
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560 || GetVehicleModel(vehicleid) == 562) { // Ha a kocsi modell ID-je 560 (ez a sultan) VAGY a kocsi modell ID-je 562 (ez az elegy)
Jó ha tudod: Ha át akarod állítani a kocsid virtual worldjét akkor azt így tedd:
SetVehicleVirtualWorld(1, 5);
Ezzel az 1-es IDjű kocsi virtual worldjét álíltottad be. Ha megnevezted valahogy így:
// globális térbe:
new sultan[MAX_VEHICLES];
// OnGameModeInit
sultan = AddStaticVehicle(blablablabaa);
Akkor elég ha a nevére hivatkozunk:
SetVehicleVirtualWorld(sultan, 5);
Ha viszont a jelenlegi kocsinkat akarjuk átállítani:
SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid),5);