Üdv mindenkinek. nos akkor bele is csapok a lecsóba.
kell egy:
new blacksultan;
valahova a mod elejére. ( m1. hova)
a \'blacksultan\' helyett bármit használhatsz, de a továbbiakban is azt használd.
következo:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == blacksultan)
{
AddVehicleComponent(blacksultan,1010);
AddVehicleComponent(blacksultan,1028);
AddVehicleComponent(blacksultan,1026);
AddVehicleComponent(blacksultan,1027);
AddVehicleComponent(blacksultan,1030);
AddVehicleComponent(blacksultan,1031);
AddVehicleComponent(blacksultan,1074);
AddVehicleComponent(blacksultan,1139);
AddVehicleComponent(blacksultan,1140);
AddVehicleComponent(blacksultan,1169);
AddVehicleComponent(blacksultan,1132)
return 1;
}
return 1;
}
ha paintjobot is szeretnél rá akkor az: \' ChangeVehiclePaintjob(blacksultan,2) \' is kell bele. a 2-es a végén a paintjob fajtája. 0-2-ig vannak. 3-as leszedi.
következo:
blacksultan = CreateVehicle(560,305.9777,-1158.4508,80.6178,226.5667,1,1,6000);
AddVehicleComponent(blacksultan,1010);
AddVehicleComponent(blacksultan,1028);
AddVehicleComponent(blacksultan,1026);
AddVehicleComponent(blacksultan,1027);
AddVehicleComponent(blacksultan,1030);
AddVehicleComponent(blacksultan,1031);
AddVehicleComponent(blacksultan,1074);
AddVehicleComponent(blacksultan,1139);
AddVehicleComponent(blacksultan,1140);
AddVehicleComponent(blacksultan,1169);
AddVehicleComponent(blacksultan,1132);
a kocsi színe fehér (1) legyen, mert a feketén (0-n) nem látszik a paintjob! a végén a \'6000\' az az ido hogy hány MP után respawnoljon a kocsi ha nem ül benne senki. nos ennyi lenne. remélem tudtam segíteni. :)
Jó nagy baromságot írtam az előbb, fixelem is magam:
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);
AddVehicleComponent(vehicleid,1026);
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);
AddVehicleComponent(vehicleid,1030);
AddVehicleComponent(vehicleid,1031);
AddVehicleComponent(vehicleid,1074);
AddVehicleComponent(vehicleid,1139);
AddVehicleComponent(vehicleid,1140);
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);
AddVehicleComponent(vehicleid,1132);
}
De ha csak mondjuk egy adott modelljű kocsira akarod akkor:
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560) { // Ha a kocsi modell ID-je 560 (ez a sultan) akkor...
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);
AddVehicleComponent(vehicleid,1026);
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);
AddVehicleComponent(vehicleid,1030);
AddVehicleComponent(vehicleid,1031);
AddVehicleComponent(vehicleid,1074);
AddVehicleComponent(vehicleid,1139);
AddVehicleComponent(vehicleid,1140);
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);
AddVehicleComponent(vehicleid,1132);
}
}
Ha többet akarsz akkor használhatod az OR operátort:
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560 || GetVehicleModel(vehicleid) == 562) { // Ha a kocsi modell ID-je 560 (ez a sultan) VAGY a kocsi modell ID-je 562 (ez az elegy)
Jó ha tudod: Ha át akarod állítani a kocsid virtual worldjét akkor azt így tedd:
SetVehicleVirtualWorld(1, 5);
Ezzel az 1-es IDjű kocsi virtual worldjét álíltottad be. Ha megnevezted valahogy így:
// globális térbe:
new sultan[MAX_VEHICLES];
// OnGameModeInit
sultan = AddStaticVehicle(blablablabaa);
Akkor elég ha a nevére hivatkozunk:
SetVehicleVirtualWorld(sultan, 5);
Ha viszont a jelenlegi kocsinkat akarjuk átállítani:
SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid),5);
Csosztök jó kis TuT de nekem van egy problémám !
D:\\Gta\\GtaSaMp Server 2\\gamemodes\\StuntAndDrift.pwn(8240) : warning 203: symbol is never used: \"blacksultan\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
Ez miért lehet a modm legvége és nncs ott semmi !