(Ha van már ilyen téma,akkor bocsi)
Üdv mindenki! Leírom nektek, hogy hogy tudtok berakni MTA-s mappokat,konvertálás nélkül.
Elõször is, töltsük le az mtamap,és a streamer plugint,és include-t:
mtamap.inc:
http://data.hu/get/5591279/mtamap.incstreamer.inc:
http://data.hu/get/5591332/streamer.incstreamer plugin:
http://data.hu/get/5591334/plugins.rarA streamer plugint, a plugins mappába tedd be,majd a server.cfg be a plugins-hoz írd be hogy streamer,
majd tegyük be az mtamap.inc-et,és a streamer.inc-et a pawno>include mappába.
Utána írjuk a módunk elejére:
#include <mtamap>
#include <streamer>
és a public OnGameModeInit()-hez pedig ezt:
LoadMtaMap(\"a mappunk neve.map\");
a mappunk neve helyére azt,amit berktunk a scriptfiles mappába
Konvertáljuk át .amx-be(ezt indítja el a szerver,nem a .pwn-t) az F5 gomb lenyomásával.
Az MTA-ba készült mappokat,pedig úgy tudjuk betenni,hogy bemész a ProgramFiles>MTA San Andreas 1.3(vagy ami neked van)>server>mods>deathmach>resources mappába.Majd látsz még mappákat
,és amilyen néven elmetetted a mappot,abba a mappába mész be.Ott lessz egy .map, és egy XML fájl.Nekünk a .map kell, azt bemásolod a szervered scriptfiles mappájába.
Elindítod a szervered és kész is
Bõvítés:Ha esetleg már sok mappot raktál be,és nem enged többet,akkor az mtamap.inc-ben lesz egy olyan hogy #define MAX_LOADED_ELEMENTS 20000<-ezt bõvítsd,amennyi objectet szeretnél a szeródra.
Köszönöm hogy megnézted, és bocsi hogyha kicsit sok lett a szó ismétlés
Comment pls