GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Leírások/Útmutatók => A témát indította: sticky2 - 2012. Szeptember 21. - 16:38:51

Cím: [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
Írta: sticky2 - 2012. Szeptember 21. - 16:38:51
(Ha van már ilyen téma,akkor bocsi)
Üdv mindenki! Leírom nektek, hogy hogy tudtok berakni MTA-s mappokat,konvertálás nélkül.
Elõször is, töltsük le az mtamap,és a streamer plugint,és include-t:
mtamap.inc: http://data.hu/get/5591279/mtamap.inc
streamer.inc: http://data.hu/get/5591332/streamer.inc
streamer plugin: http://data.hu/get/5591334/plugins.rar
A streamer plugint, a plugins mappába tedd be,majd a server.cfg be a plugins-hoz írd be hogy streamer,
majd tegyük be az mtamap.inc-et,és a streamer.inc-et a pawno>include mappába.
Utána írjuk a módunk elejére:
 
#include <mtamap>

 
 
#include <streamer>

   
és a public OnGameModeInit()-hez pedig ezt:
LoadMtaMap(\"a mappunk neve.map\");   
a mappunk neve helyére azt,amit berktunk a scriptfiles mappába                 
Konvertáljuk át .amx-be(ezt indítja el a szerver,nem a .pwn-t) az F5 gomb lenyomásával.
Az MTA-ba készült mappokat,pedig úgy tudjuk betenni,hogy bemész a ProgramFiles>MTA San Andreas 1.3(vagy ami neked van)>server>mods>deathmach>resources mappába.Majd látsz még mappákat :D ,és amilyen néven elmetetted a mappot,abba a mappába mész be.Ott lessz egy .map, és egy XML fájl.Nekünk a .map kell, azt bemásolod a szervered scriptfiles mappájába.
Elindítod a szervered és kész is :D
Bõvítés:Ha esetleg már sok mappot raktál be,és nem enged többet,akkor az mtamap.inc-ben lesz egy olyan hogy #define MAX_LOADED_ELEMENTS  20000<-ezt bõvítsd,amennyi objectet szeretnél a szeródra.
Köszönöm hogy megnézted, és bocsi hogyha kicsit sok lett a szó ismétlés :D
Comment pls
Cím: [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
Írta: Pedró - 2012. Szeptember 23. - 18:17:26
magától betölti a scriptfilesbe helyezett .map fájlokat? én úgy tudtam, hogy a LoadMtaMap függvény szükséges a  betöltéshez..
Cím: [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
Írta: sticky2 - 2012. Szeptember 24. - 19:44:19
igen,bocsi a tévesztésért,tudtam hogy valamit ki fogok felejteni :D
Cím: [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
Írta: Flash - 2012. Szeptember 24. - 20:05:16
Az a baj, hogy nálam lassabban töltenek akkor az objectek..
Cím: [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
Írta: Beckham - 2012. Szeptember 25. - 19:35:29
Szerintem konvertálva könnyebb
Cím: [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
Írta: .Adamcha. - 2012. November 07. - 04:40:05
Ezzel már csak az a baj hogy ha te nem 0.3c -s objectekkel mapoltál és ha így teszed be akkor 1-2 objectedet minimum kifogja cserélni 0.3c s re mivel alap objectek lettek cserélve 0.3c re amit nem használtak vagy hogy is volt.. de sokkal jobb ha lekonvertálod.