A jelenlegi samp (0.3c)verzióban a MAX_OBJECTS értéke 400.#define MAX_OBJECTS (400) [/quote]Mit is jelent ez az érték pontosan? A pontos értelmezése a MAX_OBJECTS kifejezésnek az, hogy egy játékosnak maximálisan ennyi objectet lehet megjeleníteni létrehozni egyszerre, különbözõ CreateObject függvények segítségével az alap objecteken kívül.[/quote]Itt jönnek képbe a különbözõ streamer dolgok:Sokan félre értelmezik a streamer-t azt gondolják hogy ez arra való hogy ezt az értéket túllépjük.De ez nem teljesen így van, a 400 az 400, sa-mp ezen verziójánál ennyi és kész.Egy adott helyzetben a megjeleníthetõ objectek maximális száma 400!A hangsúly a megjelenítésen van, amit lehet másképp fogalmazni pl. betöltés, létrehozás.A streamer mûködési elve a következõ: Ahogy a játékos változtatja a pozícióját számára úgy kerülnek létrehozásra az új objectek és ahogy elhagyja(távolodik), a korábban létrehozott objectek törlésre kerülnek.[/quote]Ezért tûnik úgy a játékban hogy sokkal több object van mint 400!És ez így van, de akkor is egyszerre egy játékosnak nem lehet 400-nál több objectet megjeleníteni, a samp 0.3c verziója mellett, és ez igaz az összes többi limitre is TextDraw, 3DText, stb..Van egy információs rész a játékban amit az F5 gomb lenyomásával lehet elõhozni, ott keressétek azt a sort hogy \"ObjectSlotsUsed\"és az utána lévõ értéket nézzétek meg többször ahogy haladtok a játékban, ez az érték mutatja hogy számodra éppen mennyi object van megjelenítve, létrehozva, betöltve.Ha ez az érték folyamatosan 399-et mutat akkor túl sok object lett építve az adott helyen, emiatt nem jeleníti meg az összes objectet amit oda gyártottak mapoltak készítettek, építettek, vagy mással mapoltattak vagy letöltötték a mapokat, stb..Viszont itt meg kell említeni még egy értéket ami az objectek létrehozásakor distance felirat mutat, ami alapból 200-ra van állítva.Streamer Plugin by IncognitoMit is jelent ez egyszerûen fogalmazva?Képzelj el, képzeljetek el egy 200 sugarú gömb területet melynek a közepében a játékos van.Ahogy halad a játékban változtatja pozícióját akkor, ami a gömb belsejébe kerül az megjelenítésre kerül(object load), ami a gömb belsõ területén kívülre kerül az viszont törölve lesz(object delete).És ez az érték más és más lehet a különbözõ objectnél, például egy hatalmas épület distance értékét akár 300-ra is lehet és kell is állítani, ez a maximális érték ami 0.3b óta használható http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject Float:DrawDistance (optional) The distance that San Andreas renders objects. 0.0 will cause objects to render at their default distances. 300.0 is the usable maximum. Usable since 0.3b.[/quote], hogy látható maradjon mert ez az érték szintén az object középpontjától kerül ellenõrzésre, viszont egy kisebb tárgyat például egy labdát elég 80-100-ra beállítani, (ennél kisebb értéket nem javaslok személy szerint). Remélem elég érthetõre sikerült megírnom, de majd lehet módosítani fogom, hogy még érhetõbb legyen csak most túl álmos vagyok.
#define MAX_OBJECTS (400)
A pontos értelmezése a MAX_OBJECTS kifejezésnek az, hogy egy játékosnak maximálisan ennyi objectet lehet megjeleníteni létrehozni egyszerre, különbözõ CreateObject függvények segítségével az alap objecteken kívül.[/quote]Itt jönnek képbe a különbözõ streamer dolgok:Sokan félre értelmezik a streamer-t azt gondolják hogy ez arra való hogy ezt az értéket túllépjük.De ez nem teljesen így van, a 400 az 400, sa-mp ezen verziójánál ennyi és kész.Egy adott helyzetben a megjeleníthetõ objectek maximális száma 400!A hangsúly a megjelenítésen van, amit lehet másképp fogalmazni pl. betöltés, létrehozás.A streamer mûködési elve a következõ: Ahogy a játékos változtatja a pozícióját számára úgy kerülnek létrehozásra az új objectek és ahogy elhagyja(távolodik), a korábban létrehozott objectek törlésre kerülnek.[/quote]Ezért tûnik úgy a játékban hogy sokkal több object van mint 400!És ez így van, de akkor is egyszerre egy játékosnak nem lehet 400-nál több objectet megjeleníteni, a samp 0.3c verziója mellett, és ez igaz az összes többi limitre is TextDraw, 3DText, stb..Van egy információs rész a játékban amit az F5 gomb lenyomásával lehet elõhozni, ott keressétek azt a sort hogy \"ObjectSlotsUsed\"és az utána lévõ értéket nézzétek meg többször ahogy haladtok a játékban, ez az érték mutatja hogy számodra éppen mennyi object van megjelenítve, létrehozva, betöltve.Ha ez az érték folyamatosan 399-et mutat akkor túl sok object lett építve az adott helyen, emiatt nem jeleníti meg az összes objectet amit oda gyártottak mapoltak készítettek, építettek, vagy mással mapoltattak vagy letöltötték a mapokat, stb..Viszont itt meg kell említeni még egy értéket ami az objectek létrehozásakor distance felirat mutat, ami alapból 200-ra van állítva.Streamer Plugin by IncognitoMit is jelent ez egyszerûen fogalmazva?Képzelj el, képzeljetek el egy 200 sugarú gömb területet melynek a közepében a játékos van.Ahogy halad a játékban változtatja pozícióját akkor, ami a gömb belsejébe kerül az megjelenítésre kerül(object load), ami a gömb belsõ területén kívülre kerül az viszont törölve lesz(object delete).És ez az érték más és más lehet a különbözõ objectnél, például egy hatalmas épület distance értékét akár 300-ra is lehet és kell is állítani, ez a maximális érték ami 0.3b óta használható http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject Float:DrawDistance (optional) The distance that San Andreas renders objects. 0.0 will cause objects to render at their default distances. 300.0 is the usable maximum. Usable since 0.3b.[/quote], hogy látható maradjon mert ez az érték szintén az object középpontjától kerül ellenõrzésre, viszont egy kisebb tárgyat például egy labdát elég 80-100-ra beállítani, (ennél kisebb értéket nem javaslok személy szerint). Remélem elég érthetõre sikerült megírnom, de majd lehet módosítani fogom, hogy még érhetõbb legyen csak most túl álmos vagyok.
Ahogy a játékos változtatja a pozícióját számára úgy kerülnek létrehozásra az új objectek és ahogy elhagyja(távolodik), a korábban létrehozott objectek törlésre kerülnek.[/quote]Ezért tûnik úgy a játékban hogy sokkal több object van mint 400!És ez így van, de akkor is egyszerre egy játékosnak nem lehet 400-nál több objectet megjeleníteni, a samp 0.3c verziója mellett, és ez igaz az összes többi limitre is TextDraw, 3DText, stb..Van egy információs rész a játékban amit az F5 gomb lenyomásával lehet elõhozni, ott keressétek azt a sort hogy \"ObjectSlotsUsed\"és az utána lévõ értéket nézzétek meg többször ahogy haladtok a játékban, ez az érték mutatja hogy számodra éppen mennyi object van megjelenítve, létrehozva, betöltve.Ha ez az érték folyamatosan 399-et mutat akkor túl sok object lett építve az adott helyen, emiatt nem jeleníti meg az összes objectet amit oda gyártottak mapoltak készítettek, építettek, vagy mással mapoltattak vagy letöltötték a mapokat, stb..Viszont itt meg kell említeni még egy értéket ami az objectek létrehozásakor distance felirat mutat, ami alapból 200-ra van állítva.Streamer Plugin by IncognitoMit is jelent ez egyszerûen fogalmazva?Képzelj el, képzeljetek el egy 200 sugarú gömb területet melynek a közepében a játékos van.Ahogy halad a játékban változtatja pozícióját akkor, ami a gömb belsejébe kerül az megjelenítésre kerül(object load), ami a gömb belsõ területén kívülre kerül az viszont törölve lesz(object delete).És ez az érték más és más lehet a különbözõ objectnél, például egy hatalmas épület distance értékét akár 300-ra is lehet és kell is állítani, ez a maximális érték ami 0.3b óta használható http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject Float:DrawDistance (optional) The distance that San Andreas renders objects. 0.0 will cause objects to render at their default distances. 300.0 is the usable maximum. Usable since 0.3b.[/quote], hogy látható maradjon mert ez az érték szintén az object középpontjától kerül ellenõrzésre, viszont egy kisebb tárgyat például egy labdát elég 80-100-ra beállítani, (ennél kisebb értéket nem javaslok személy szerint). Remélem elég érthetõre sikerült megírnom, de majd lehet módosítani fogom, hogy még érhetõbb legyen csak most túl álmos vagyok.
Float:DrawDistance (optional) The distance that San Andreas renders objects. 0.0 will cause objects to render at their default distances. 300.0 is the usable maximum. Usable since 0.3b.[/quote], hogy látható maradjon mert ez az érték szintén az object középpontjától kerül ellenõrzésre, viszont egy kisebb tárgyat például egy labdát elég 80-100-ra beállítani, (ennél kisebb értéket nem javaslok személy szerint). Remélem elég érthetõre sikerült megírnom, de majd lehet módosítani fogom, hogy még érhetõbb legyen csak most túl álmos vagyok.
Remélem elég érthetõre sikerült megírnom, de majd lehet módosítani fogom, hogy még érhetõbb legyen csak most túl álmos vagyok.
Szép leírás De 400-ra hiába állítod a drawdistancet, mert a max 300.Ezt csak Limit Adjuster-el tudod megemelni.
Szép leírás De 400-ra hiába állítod a drawdistancet, mert a max 300.Ezt csak Limit Adjuster-el tudod megemelni.Ittvan egy script, ami automatikusan beállítja az objectnek a megfelelõ távolságot. ( Ez nem az a streamer_addon, amit már majdnem mindenki ismer, hanem annak az újabb verziója ).LetöltésHasználata: CreateDynamicObject helyett CreateDynamicObjectEX