Szerző Téma: SCRP - 2019  (Megtekintve 8591 alkalommal)

darell.

  • Vendég
SCRP - 2019
« Válasz #15 Dátum: 2019. Június 17. - 23:46:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ date=1560807147


   
      chill guy
   
   
      2honap es zarnak nem kell vitatkozni,
   
   
      az a forum meg bugos
   
   
      meg a font awesome iconok is bugosak
   
   
      ey
   


ezt próbálnám én is elmagyarázni
 
Andrey_RogotnyevJátékfejlesztő
 


Offline


 
Arnold_GrayJátékfejlesztő
 


Offline


 
Brandon_GrahamJátékfejlesztő
 


Offline


 
Daisuke_KitashiJátékfejlesztő
 


Offline


 
David_CrawfordJátékfejlesztő
 


Offline


 
Thomas_R_GreenbergJátékfejlesztő
 


Offline


 
 
 
Ahogy elnézem van 6 db \"játékfejlesztő\" (lmao amúgy) is, gondolom hogy mennyire konzisztens a mód. 

Nem elérhető REPTA

SCRP - 2019
« Válasz #16 Dátum: 2019. Június 17. - 23:57:58 »
0 Show voters
Egyedül én fejlesztem a módot ahogy szabad időm engedi, és jó szándékból teszem nekik mivel felvásárolták tőlem. Illetve nekem semmi közöm a fórumhoz! Valótlan dolgokat ne állítsunk.

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
SCRP - 2019
« Válasz #17 Dátum: 2019. Június 18. - 03:03:03 »
+3 Show voters
Nem értem ezt az agresszív hangnemet darell. A továbbiakban figyeljünk erre oda. Tiszteljük már meg egymást. Egy kis közösség vagyunk, ami egyre kisebbé válik az évek múlásával.

SCRP - 2019
« Válasz #18 Dátum: 2019. Június 18. - 08:18:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: darell. date=1560808003


   
      ezt próbálnám én is elmagyarázni
   
   
      Andrey_RogotnyevJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Arnold_GrayJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Brandon_GrahamJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Daisuke_KitashiJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      David_CrawfordJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Thomas_R_GreenbergJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
       
   
   
      Ahogy elnézem van 6 db \"játékfejlesztő\" (lmao amúgy) is, gondolom hogy mennyire konzisztens a mód. 
   


Rögtön az adminok fölé ki van írva már rég óta, hogy a szerver nyitási szakaszáig mindenki játékfejlesztő. Ezt is bemásolhattad volna. Ez a tesztelés miatt hasznos.
 
 
 
Ha megkérhetlek többet ne szólj hozzá ehhez a témához. Előre is köszönöm!

darell.

  • Vendég
SCRP - 2019
« Válasz #19 Dátum: 2019. Június 18. - 09:52:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: Tom Denem date=1560838692


   
      Rögtön az adminok fölé ki van írva már rég óta, hogy a szerver nyitási szakaszáig mindenki játékfejlesztő. Ezt is bemásolhattad volna. Ez a tesztelés miatt hasznos.
   
   
       
   
   
      Ha megkérhetlek többet ne szólj hozzá ehhez a témához. Előre is köszönöm!
   


\"JF\" van odaírva, ami sok mindent jelenthet.
 
Sajnálatos módon, te nem határozhatod meg ezt. :) 

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
SCRP - 2019
« Válasz #20 Dátum: 2019. Június 18. - 11:29:23 »
+4 Show voters
Pár dolgot illene tisztázni, egy szerver nem attól konkurencia egy másik szerver részére mivel üzemel, vagy üzemelni fog, hanem mert hasonló színvonalat képes teremteni, így az adott megcélzott játékosközösséget osztja. Lehet itt szó akár a mi szerverünkről, vagy AdamB szerveréről, én úgy vélem hogy az értelmesebb közegben már nincs annyira \" harc \" a szerverek között, egy célja van mindenkinek, hogy legyen egy hely ahol tudnak játszani értelmesen. Ha nincs ilyen szerver, akkor jönnek a próbálkozások, amelynek mindig ugyan az a vége, több mint 10 éve, hogy bezár x idő után, mivel elvesztik a játékosok a hitüket a szerverben. Igen, a mi LS:RP-nkkel is ez lesz, igen az AdamB szerverével is ez lesz ha megnyílik, bár annyira pozitívum hogy az LSCRP, és az LS:RP jelenleg \" félig-meddig \" együtt dolgozik, legalább is addig amíg AdamB és a csapata lát potenciált a szerverünkben, és azonosak a nézeteink. 
 
 
 
Amit kedves darell kolléga kiemelt, azokkal teljes mértékben egyet értek, nagyon amatőr és ingatag alappilléreken alapszik a szerver ahogy nézem, ha játékos lennék, és felmennék a fórumra már biztos nem játszanék a szerveren, fontos hogy profizmust mutassatok a közösség felé, hiba volt szerintem kitenni a publikumba a mostani weboldalatokat, hisz tele van hibával mint ahogy mindannyian láthatjuk.
 
Attól még hogy AdamB a Sublime módját használja, nem kevesebb ember, nincs sok értelme erre a játékra ténylegesen 0-ról módot írni már, nekem is megfordult a fejemben hogy a munkám mellett, meg a pár side-projectem mellett elkezdem újra írni a módomat 0-ról, de esélytelen. Beleáldoztam én is 2 nyarat, meg több ezer órát, ha van egy menő alapod akkor arra értelmesebb, bár ha iskolás vagy, és a nyarad szabad, és leköt (kulcsfontosság), akkor mindenkinek szíve joga eldönteni hogy mivel tölti az idejét, nekem jó volt arra ez a nyelv hogy elhelyezkedjek a szakmában, biztos vagyok abban hogy ezzel nem csak én vagyok így a fejlesztők körében. :)
 
A \"Játékfejlesztő\", mint term, továbbra is invalid, FayRPG-sek találták ki kb 10 éve, és azóta néhány szerver ezt így átvette, te nem a játékot fejleszted, hanem egy meglévő megoldásra fejlesztesz bizonyos modulokat. Te nem a forráskódot fejleszted, hanem a forráskódban meghatározott natív funkciókat felhasználva scriptelsz.
 
 
 
Megfelelő termek:
 
\" Scripter \",
 
\" Fejlesztő \"
 
De játékfejlesztő semmiképpen.
 
 
 
Kitartást srácok!
 
(( A fórumra illene egy implode-al szétválasztani a rangot meg a neveket ))
« Utoljára szerkesztve: 2019. Június 18. - 11:32:06 írta whadez »

SCRP - 2019
« Válasz #21 Dátum: 2019. Június 18. - 13:53:40 »
0 Show voters
Köszönöm Whadez!
 
Ilyen hozzáállást mindig szívesen látok.
 



   
      én úgy vélem hogy az értelmesebb közegben már nincs annyira \" harc \" a szerverek között, egy célja van mindenkinek, hogy legyen egy hely ahol tudnak játszani értelmesen.
   

[/quote]
 
Ezt próbáltam darellnek is kifejteni. Ott vannak az LSRP-k, WestRPG, FayRPG de Red County üres, pedig rengeteg lehetőség van benne. Biztos sok embert érdekelne ez a régió.
 
 
 
A fórum javításán dolgozunk. Egy kis időre lezárjuk a regisztrációt.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
SCRP - 2019
« Válasz #22 Dátum: 2019. Június 18. - 14:30:14 »
+4 Show voters
nem akartam hozzászólni a témához, de mégis megteszem
 
anno 12 éve scripterként kezdtem, később jött pár nyelv még betekintés szintjén csak, aztán jött a webfejlesztés (ma ez a főállásom), később C#
 
ma Unity játékmotorral játékot fejlesztek, korábban egyszer sem jutott volna eszembe magamat \"játékfejlesztőnek\" titulálni (még amikor JS-el csináltam pár kisebb böngészős \"játékot\" akkor sem)
 
még ha pawn script nyelvben is programoz valaki valamit, akkor is forráskódot ír, persze az, hogy milyen tudás és szint kell hozzá az más kérdés
 
a scriptereket semmiképp nem érdemes egylapon említeni a játékfejlesztőkkel, még ha itt a végeredmény a \"játékon belül\" is látszik
 
például a játékmotor fejlesztők sem nevezik magukat játékfejlesztőknek, pedig ők sokkal közelebb állnak hozzá, mégis teljesen más tudás és elméletek kellenek hozzá
 
legtöbb esetben a téves megfogalmazás egyértelműen a szakmai tudatlanságot, tapasztalatlanságot mutatja, de tanulni soha nem késő :)
 
persze a kifejezés mód is elég sokat elárul arról, hogy mennyire intelligens egy ember
 
 
 
a cicaharcot, hogy melyik szerver jobb, rosszabb, életképesebb, bármilyen...felesleges elkezdeni
 
mára már a magyar SA-MP-s RP fénykora lecsengett, anno amikor a HRP-t indítottam 12 éve, akkor teljesen más volt a helyzet világ szinten is, aztán jöttek a naponta 10 magyar RP szerók olyanoktól akik még azt se tudták hogyan adjanak admint maguknak (pedig a cél kb ennyi volt)
 
a régiek akik anno még RP-zni is tudtak és akartak is, ma már nem is nagyon játszanak, vagy csak az SA-MP-vel nem
 
a későbbi generációról nincs sok tapasztalatom, de elég volt hallani, hogy mennyire máshogy állnak az RP-hez, persze vannak akik értik az RP lényegét, de annyira elenyésző az összességhez képest, hogy nem rájuk épülnek a mai magyar RP szerók
 
 
 
tök mind1 ma mi meddig fut, a lényeg az, hogy akik csinálják, fejlesztik közben mennyit tanulnak, fejlődnek, új kapcsolatokat szereznek...de ki tudja, lehet 1-1 jó ötlettel még sokakat megtudnak fogni, hátha még sikerülhet olyan megoldásokat találni ami a játékos közösségnek tetszik
 
ha akar az ember, akkor 10 emberrel is jókat tud RP-zni, főleg ha nem nagyvárosi RP-re rendezkednek be (persze megfelelő szakértelemmel talán még egy szellemváros is \"benépesíthető\")
 
 
 
Sokaknak volt már olyan kezdeményezése, hogy \"nincs egy jó RP szeró sem, ezért na mi most megmutatjuk\". Aztán lett ami lett. Soha nem késő próbálkozni, aztán lesz ami lesz.
 
Anno ott volt a HRP, Fay, WRP, LT, SEE...amikre emlékszem. Mindnek meg volt a maga sajátosság, közössége, hangulata...új emberek új szerver új közösség...az éppen összerakott mód, összejött emberek ki tudja mit hoznak majd ki a szerverből. Előre kijelenteni, hogy XYZ xar lesz, mert az és kész, teljesen hülyeség. Majd az idő bebizonyítja, hogy ki hogyan vélekedik majd a szerverről.
 
Senki nem úgy kezdi, hogy mindent tud és mindenben profi, sok-sok tanulás kell ahhoz, hogy elérjen az ember oda. Jó esetben tanul mások és a saját hibáiból is.
 
Idővel meg lehet tanulni azt is, hogy mi a különbség az építő kritika és oda odabüfögött faxság között. Persze az is opció, hogy valaki soha nem tanul, csak futja az értelmetlen lyukas köröket.
 
 
 
Srácok ha jó RP szerót akartok csinálni, akkor csináljátok, ne hagyjátok, hogy bárki visszahúzzon. Az építő kritika és visszajelzések fontosak, de csak azok amik relevánsak is. Sok sikert.
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

SCRP - 2019
« Válasz #23 Dátum: 2019. Június 18. - 17:09:07 »
0 Show voters
Rossz látni, hogy ennyire amatőröknek néztek. Azt pedig nagyon jó látni, hogy vannak értelmes megnyilvánulások itt.
 
A mód és a fejlesztője is profi.
 
A kitartás részünkről adott. Igyekszünk a jelenlegi benyomásainkat javítani.
 
Köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és leírtad a véleményed. 

SCRP - 2019
« Válasz #24 Dátum: 2019. Június 18. - 20:00:19 »
+1 Show voters



   
      II. Milyen a mód?Nos, a módról elmondható hogy nagyon dinamikus, egyedi, és rengeteg minden megtalálható benne. Most ütötte be a 90.000 sort.
      A mód naponta esik át fejlesztéseken, ablemor-nak köszönhetően.
   

[/quote]
 
 
 
Lenne pár hozzáfűznivalóm ezzel a ponttal kapcsolatosan. Elsősorban a kérdésem, hogy egy játékosra miért tartozik, hogy hány soros a mód? Meg miért érdekelné egyáltalán? Ráadásul a programozás pont az a terület, ahol megannyi megoldás van egy rendszer kialakítására, szemléltetésképp a Class legutolsó publikált módja 100,000 + fölött van bőven ennek pedig körülbelül a fele (ha nem több) felesleges, szóval ez a szám nem mérvadó.
 
Dinamikus.
 
Mégis mit értetek ez alatt? Sejtéseim vannak (mivel gondolom miről van szó) viszont egy mezei játékos honnan fogja tudni, hogy mit jelent? Teljesen lényegtelen információ, főleg hogy ez olyan dolog, ami nem érinti a játékosokat.
 
A másik, az az egyedi, ami a szememet szúrta. A videókat elnézve egyből a FayRPG stílus ugrik be, pedig sosem játszottam a szerveren. A weboldal elérhetőségének elhelyezése, az interakció színek, az (( OOC chat )) üzenetek, na meg a játékfejlesztő :D Tipikus FayRPG style... Ugyanakkor ezzel semmi probléma nincs, mivel mindenkinek a saját szíve joga olyanná formálni a szerverét amilyenné szeretné. Szimplán fura, hogy egy másik szerver stílusát veszitek át közben pedig azt állítjátok, hogy egyedi.  Nem attól lesz egyedi a játékmódotok, hogy olyan munkákat raktok be, ami más szerveren nincs.
 
Vegyük példának a szemétszállítót elsősorban:
 
Jó ötlet, hogy a kukából ki kell venni a szemetet amit a kukásautóba kell dobni. A probléma ott kezdődik, hogy a munka ugyanolyan monotonná válik, mintha egyszerű CP -> CP munka lenne. A különbség az, hogy a játékosnak ki kell szállnia a járműből, és bepötyögni egy parancsot. Ha jól gondolom, akkor a ,,Kuka\" felirat akkor válik pirossá, ha nincs benne szemét. De ezt a játékos nem biztos, hogy észre fogja venni és majd fölöslegesen irkálja be a parancsokat ami ugyan nem baj, de számomra körülbelül 2 perc után unalmassá válna a munka. Nem értem, miért nem lehet szimpla gomblenyomásos megoldásokat alkalmazni.
 
Az áruszállító munka pedig egy igazi nosztalgia volt számomra, nem jó értelemben, mert 2010 környékén voltak már hasonló munkák az akkori szervereken. A sok fölösleges fagyasztást el lehetett volna azzal kerülni, hogy a játékos maga emeli fel a dobozt (nem a semmiből terem elő) és saját maga pakolja is fel a járműre (ami speciel látszik is, nem csak elméletben van ott). Az pedig, hogy spameli a chatet a munka információ számomra borzasztóan idegesítő... miért nincs erre egy textdraw? A videó végén pedig a 500 m sugarú checkpoint és körülbelül 1 perc ,,lerakodási idő\" csak hab a tortán, legfőképp azért, mert nem történik igazából semmi majd miután eltűnik a checkpoint a játékos csak néz, hogy na most mi van, mert amikor kellene, nem informáljátok a teendőkről.
 
 
 
Összességben jót nem tudok írni erről a bemutatóról. Még egy kis kíváncsiság sem lobbant fel bennem, hogy ezt a szervert meg kellene nézni mert hiába írjátok hogy egyedi, nem az, távolról sem. Én annyit tudok nektek javasolni, hogy gondoljátok át mit akartok, mert ez jelenlegi állapotában időpazarlásnak tűnik. Tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy mi az, ami egyáltalán felcsábítja a játékosokat és ami nagyon fontos, hogy ott is tartja őket.
 
 
 
Sok sikert
 
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2019. Június 18. - 20:03:20 írta Rasheedka »

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
SCRP - 2019
« Válasz #25 Dátum: 2019. Június 18. - 20:43:27 »
0 Show voters
Nekem pedig tetszik, és az is, hogy új köntösben, de hajaz a régi játékélményre, amit mindannyian szerettünk.

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
SCRP - 2019
« Válasz #26 Dátum: 2019. Június 20. - 11:02:22 »
+1 Show voters
Szubjektív vélemény:
 



   
      \" A mód és a fejlesztője is profi. \"
   

[/quote]
 
Ha ő a fejlesztőtök akinek a hozzászólásához már egyszer kommenteltem, akkor Ő nem profi, lássunk az orrunk elé, nincs nagyon \" profi \" ember ebben a játékban, a fórumon talán Basshunter az aki a legjobban ért hozzá, meg a krisk is kente vágta a dolgokat, de ezen felül tényleges \" profi \" a pawn-ban nem hiszem hogy lenne (jelenlegi magyar pawn szféra). Hobbi fejlesztőről beszélünk, aki iskola mellett csinálja, ahhoz hogy valaki profi legyen valamiben, azt nem lehet ilyen csekély tapasztalattal kijelenteni. Lehetünk elfogultak és hívhatjuk a (kvázi) munkatársunkat profinak, hisz Ő a szerverünk scriptere, de közel sincs még a profi státuszhoz. 
 
Más az amikor valaki otthon tákolja a kódot, és magát fejleszti, vagy amikor valaki céges környezetben tanulja meg a programozást, ég és föld a különbség a két tanulási mód között. Én még amikor futtattam a Project San Andreas-t, nagyon benne voltam a PAWN nyelvben, szinte reggeltől estig csináltam amíg a tanulmányaimmal foglalkoztam, bekerültem egy céghez, letöltöttem már itt több mint egy évet, és visszatértem a PAWN-ra, és kb gány a teljes kód struktúra, nagyon sok rendszert szívem szerint kibasznék és újraírnék teljesen 0-ról a mostani tudásommal, de hát erre már nekem nincs időm, nem véletlen fordulnak elő esetleges hibák.
 
Nagyon fontos, ha tapasztalt és \" profi \" fejlesztő akarsz lenni, akár a PAWN-ban, akár más, komolyabb nyelvben, akkor tudnod kell fejlődni, és akarnod is kell fejlődni. Nem vezérelhet az ego-d, hogy hát pedig én vagyok a kispisti aki ezt meg azt a módot szerkesztette, meg ilyen-olyan rendszert írt, igen is kérned kell tapasztaltabb fejlesztőket hogy code-reviewozzanak, adjanak tanácsot, szedjék szét a kódodat darabokra, és elemezzék hogy performancia gyanánt mit lehetett volna másképpen lefejleszteni, ez talán a legfontosabb része ennek a szakmának.
 
Dolgoztam együtt már jó pár olyan arccal, akik azt gondolták magukról hogy istenek a pawn-ban, aztán amikor ott tartottunk hogy code-review, kód kommentelés, kód dokumentáció, adatbázis struktúra felépítés, körülbelül elvéreztek mivel az orruk után mentek, hogy na biza én vagyok a kisjózsi aki mindent tud. Nagyon, de nagyon fontos a fejlődésvágy. 
 
 
 
(( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. :D ))
« Utoljára szerkesztve: 2019. Június 20. - 11:05:07 írta whadez »

SCRP - 2019
« Válasz #27 Dátum: 2019. Június 20. - 14:09:20 »
0 Show voters



   
      (( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. :D ))
   

[/quote]
 
Legalább megvitattunk pár dolgot. 
 
 
 
Egyébként nem ő tartja magát ,,profi\"nak. Azt, hogy elfogultságból mondom-e úgyis kiderül nyitáskor.
 
Hála az eddigi válaszaidért.
 
 
 
Idézetet írta: AnthonyGates date=1560883407


   
      Nekem pedig tetszik, és az is, hogy új köntösben, de hajaz a régi játékélményre, amit mindannyian szerettünk.
   


Köszönjük az első építő jellegű kritikát. 

SCRP - 2019
« Válasz #28 Dátum: 2019. Június 27. - 15:17:13 »
0 Show voters
Lesz belőle valami?  nosztalgiázni jó lenne  :) sok sikert !!

SCRP - 2019
« Válasz #29 Dátum: 2019. Június 28. - 14:53:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Déw17 date=1561641433


   
      Lesz belőle valami?  nosztalgiázni jó lenne  :) sok sikert !!
   


Igen, még ezen a nyáron megnyitunk! 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal