GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerver bemutatása => Hamarosan nyíló szerverek => A témát indította: Tom Denem - 2019. Június 14. - 23:30:05

Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 14. - 23:30:05
SCRP - 2019
 
Second Chance Roleplay
 
Weboldalunk
Sziasztok, az alábbi leírásban szeretném bemutatni nektek a közelgő SA-MP szerverünket.
 
Kérlek vedd figyelembe, hogy ez csak egy rövid összefoglaló! I. A kezdetek...Szerverünk alapítása 2017 nyarára nyúlik vissza. A név megálmodója Mike Reyley(2013),2017. nyarán az akkori projekt vezető Jake_Wyler(Barni) ötletére índult el a szerverünk, nekik köszönhetjük hogy létrejöhetett ez a csodás projekt. A kezdetekben csak 2-3 ember végezte aktívan a fejlesztéseket, viszont idővel Jake felvett újabb fejlesztőt, nevén említve ablemor. A mód írása megkezdődött, természetesen teljesen 0-ról.II. Milyen a mód?Nos, a módról elmondható hogy nagyon dinamikus, egyedi, és rengeteg minden megtalálható benne. Most ütötte be a 90.000 sort.
A mód naponta esik át fejlesztéseken, ablemor-nak köszönhetően.III. Miért akarunk 2019-ben SA:MP szervert, mikor nyitnátok?A szerver új vezetősége régebbi szervereken ismerkedett össze és azóta tartják a kapcsolatot, barátságok szövődtek. Célunk, hogy mi is alkalmas társaságot vonzzunk magunkhoz, akik hasonló módon kapcsolatépítésre és szórakozásra egyaránt tudják használni a szervert.Látjuk hogy lenne igény rá, de nincs megfelelő szerver ami kielégítené a játékosok igényeit. Sok szerver indult már el és zárt is be pár hét múlva játékosok hiánya miatt. Mi nem ezek leszünk, 1 évig biztos futni fog a szerver! Illetve valószínűsítem hogy egy RP-t, nem egy agyon moddolt szerver tesz szebbé(MTA..)
Nyitásról annyit hogy most nyáron szeretnénk végbevinni, különleges hangulatot teremtve neki.IV. A szerveren milyen közösséget akartok létrehozni?A szerveren egy összetartó, barátságot közösséget szeretnénk létrehozni. Ahova bárki szívesen csatlakozik. A csalókra és, a szabálytalankodókra kiemelten figyelünk. Nagy valószínűséggel mindig lesz fent 1 admin.
Köszönjük hogy elolvastad a fenti bevezetőt, a jelenlegi sor alatt bemutatásra kerülnek a főbb rendszereink.
 
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________RegisztrációSzerverünk regisztrációs rendszere eléggé összetett, karakterünk fontosabb adatait megadhatjuk, regisztráció után megadhatjuk az e-mail címünket ha szükségesnek érezzük. ( Elfelejtett jelszó esetén kérdezzük. ) Illetve a játék megkezdése előtt egy rövid RP tesztet kap a regisztráció játékos, ha azt sikeresen kitöltötte beléphet és elkezdődhet a játék.Cég(biznisz) rendszer.Szerverünkön ez a rendszer is teljesen dinamikus, a cégek fontos szerepet töltenek be a szerveren, a fuvarozó másodállás is hozzájuk köthető. Sok féle cég típus létezik, leginkább használt az a vegyesbolt ( Ezen kívűl van még 15 darab. )
Ha céget vásároltunk akkor legtöbb esetben kapunk 1 széfet hozzá, ahová a vásárlások által elköltött pénz fele jut be, illetve a fizetés időszakában megfelelő összeg. Cégünk kezelő felületét a /bizniszpanel nevű parancsal hozhatjuk elő ahol sok mindent beállíthatuk, többek között a termék árakat, belépési díjakat, zenét, szöveget, nevet változtathatuk, vagy átruházhatjuk a tulajdoni jogosultságot egy másik játékosra.Jármű rendszerMondanom se kell, de ez a rendszer is dinamikus. Nagyon sok energia, idő lett beleölve hogy a lehető legjobb legyen. Szerverünkön a jármű vásárlás az úgy zajlik hogy elmegyünk a szalonhoz és /jarmuvasarlas majd kiválasztjuk a nekünk megfelelő kategóriát, ilyenkor megjelenik egy panel ahol módosíthatjuk a vásárlandó járművünk adatait, illetve megvehetjük.Munkák
Munkát felvenni a munkaügyi központban lehet, /munkafelvesz, ilyenkor előjőn egy kis panel kiválaszthatjuk hogy melyik munkára fáj a fogunk, majd kattintás után előjőn egy információs ablak ahol részletes leírás találhatunk a munkáról, hol végezhető, mik az igények stb.
Az alábbi munkák bemutatásánál nem fogok kitérni a fizetésekre!Úttisztitó
Ki ne ismerné ezt a szót? Legtöbb szerveren megtalálható, legkönnyebb munka. Természetesen mivel van alap GTA-S modellje ezért mi sem hagyhatjuk ki ezt a remek munkát. A munka előtt szükséges hogy úttisztitók legyünk majd elmenjünk a telephelyre, ahol felvesszük a munka járművet majd /uttisztito kezd parancsal a szerver random generál nekünk egy útvonalat. A megjelenő CP-k-be kell mennünk. Ha befejeznénk a munkát akkor /uttisztito befejez parancsot kell alkalmazzuk.Fuvarozó
Nos ez az egyik legkiemelkedőbb munka, mivel összeköttetésben van a cég(biznisz) rendszerünkkel.
Azt kell tudni hogy ugye mikor vásárlunk a termékek fogynak az üzletekből, ez a másodállás pont arra van hogy a fogyó termékeket feltöltse.
A szerveren random dob be olyan céget ahol hiány van valamiből, viszont hamarosan a cég tulajdonosok is saját kérvényezésükre fognak tudni rendeltetni termékeket.
A munka fázisa a következő: Felvesszük a munkát, elmegyünk a telepre, kibérlünk 1 targoncát, 1 fuvarozós járművet ( lehet akár kamion is. ) Majd targoncában ülve elkezdjük a munkát /fuvarozo a parancsa. Felrakjuk a termékeket a villára majd a másik járműbe pakoljuk, ha végeztünk a folyamattal beszállunk a járműbe és a /fuvarozo parancsnál a megfelelő opciót alkalmazzuk.
 


   

 
SzervíztechnikusEz a munkánk is nagyon erősen a cég rendszerhez van csatolva. A munkát úgy kell elképzelni hogy vannak ugye cégek ott vannak berendezések, például laptop, tv, akármi.. A szerver megadott idő kereteken belül szokott generálni hibát a cégeknek. Munka felvétel után elkell mennünk a telepre majd kikell vennünk egy munka járművet, majd elő kell venni a laptopot, ha sikerült előjőn egy kis panel ahol kiválasztuk azt az ikont amelyikkel hibás berendezések után lehet keresni, ha megvan akkor örülhetünk mert annyi a dolgunk hogy kimegyünk az adott céghez, és megszereljük.FarmerA farmer munka,,, ha már Red County ez feltétlenül nem maradhat ki. Pedig sok szerver elhagyja, szerintünk remek RP lehetőséget nyújthat ez a munka. A féle tanyasi RP. Jelenleg 5 dologból áll össze ez a munka, 4 darab termő földel és egy Nagy TSZ-el. Mondanom se kell a Nagy TSZ éri meg al egjobban, de az a legdrágább. A farmer munka viszonylag sok időt igényel hogy pénzhez jussunk, viszont ha kipróbálod majd megláthatod hogy nem is annyira rossz. Ahhoz hogy termő földünk legyen elsőnek kell keresnünk a nagy tsz területén egy szabad földet amit még senki se bérel, ( természetesen a nagy tsz tulajdonosa betudja állítani hogy ki legyen a bérlő, meg admin is. ) Ha kibéreltük a földet akkor kell szereznünk egy traktort, és egy 610-es ID-val megáldott pótkocsit. 5 fázisból áll a farmer munka, 15 perces szünetekkel. Fontos hogy ha ezt a munkát választjuk legyen nálunk vető mag is amit mezőgazdasági boltban tudunk venni, nem 1 féle van.ErdészÓ igen, erdész. Red County csodás helyein találhatóak fák, amit szépen a mi láncfűrészünk alá vethetünk.
Első körben keresnünk kell egy megfelelő helyet, majd feldarabolni a fát, és felrakatni a megadott járműre majd kiszállítani a megadott helyre. Egyszerű munka, nem igényel különösen nagy figyelmet.SzemétszállítóA szerveren található dinamikus kuka rendszer, ahová tárgyainkat berakhatjuk illetve kivehetünk onnan tárgyakat. Akár még szerencséd is lehet ha neki állsz kukázni, ki tudja.
A szemétszállító munka ehhez a rendszer kapcsolódik hisz ha nem lenne kuka ez a munka se tudna működni.
Akad róla egy videónk, ajánljuk megtekintését.
 


   

 
BányászVan bányász munka is a szerverünkön, elég könnyű a feladat. Felvesszük a munkát, elmegyünk a bányába, munkába állunk, ilyenkor kapunk egy csákányt majd elkezdünk bányászni. Ha sikerül 1 nagyobb követ szereznünk azt kikell vigyük a saját járművünkhöz és rárakni a platójára. Te magad tudod eldönteni hogy mennyi követ szállítasz ki nincs megszabva.Inventory rendszerHogy a viharba ne lenne? Legalapvetőbb dolog, kifejezetten nagyon jól meglett írva. Tárgyainkat tárolhatjuk táskánkba, kukába, kesztyűtartóba, csomagtartó, ház széfbe.
A leírás csak egy kis bevezető akart volna lenni szerverünkhöz, sok dolog nem lett megemlítve mert akkor írhatnám nagyon sokáig a szöveget.
Természetesen vannak frakciók, illegálba is, + még rengeteg munka, parancs, rendszer, viszont a többi dolgot majd a szerveren kitapasztaljátok.

 
 
 
( A videók régi felvételek. A játéktér már Red County. Az új URL pedig : www.scrpg.hu )
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Június 16. - 10:37:04
webtiryaki az nem egy SMF témakészítő, hanem egy weboldal ahol ingyenes SMF témákat lehet leszedni
 
De legalább kreditáltatok valakit. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 16. - 12:23:08
Idézetet írta: darell. date=1560674224


   
      webtiryaki az nem egy SMF témakészítő, hanem egy weboldal ahol ingyenes SMF témákat lehet leszedni
   
   
      De legalább kreditáltatok valakit. 
   


Igazad van! Köszönjük szépen a visszajelzést.
Mindenképpen módosítjuk.
Cím: SCRP - 2019
Írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ - 2019. Június 16. - 18:57:51
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2019, SimplePortal | Készítette: SCRP & Orhan |
 
 
 
what?
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 16. - 19:06:45
Idézetet írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ date=1560704271


   
      SimplePortal 2.3.7 © 2008-2019, SimplePortal | Készítette: SCRP & Orhan |
   
   
       
   
   
      what?
   


Miután szólt már rögtön javítottuk is. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Június 17. - 09:57:55
Idézetet írta: Tom Denem date=1560704805


   
      Miután szólt már rögtön javítottuk is. 


Én csak azt nem értem hogy miért akartok szervert nyitni, nem mintha így is a mostani LSRP ismét kihalófélben lenne, a konkurencia pedig már a nyitásra készülődik (LSCRP)
 
Amúgy is, orratlan emberekben nem bízom. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 17. - 13:03:20
Idézetet írta: darell. date=1560758275


   
      Én csak azt nem értem hogy miért akartok szervert nyitni, nem mintha így is a mostani LSRP ismét kihalófélben lenne, a konkurencia pedig már a nyitásra készülődik (LSCRP)
   
   
      Amúgy is, orratlan emberekben nem bízom. 
   


Kedves darell !
Ne haragudj ha próbálkozásunk felbosszantott téged. 
Nem tudom befogadni a konkurencia szót. Konkurencia? Tényleg boldogak vagyunk az LSRP és LSCRP sikerének, sőt ajánlom figyelmedbe SeeRPG-t is.
Had kérdezzem meg. Elolvastad ezt a bejegyzést amit írtam? 
 



   
      III. Miért akarunk 2019-ben SA:MP szervert, mikor nyitnátok?
   

[/quote]
 
Nem egy maffia csapat vagyunk akik elakarják rabolni az embereket. Egy közösség, mind MAGYAROK vagyunk nem konkurencia. 
Azért nyitunk mert a fejlesztőnk bármit kitud hozni a módból és minek hagynánk egy nagyszerű multiplayer játékot kihalni?
Egy mai szerver sem játszódik RC-ben, akit érdekel az úgyis kipróbálja ha nem tetszik neki akkor tudjuk, hogy még fejlesztésre szorolunk.
 
Mivel te is írtál a gtakozosseg.hu -ra ezért a Magyar közösségnek te is aktív tagja vagy. Ezzel a hozzáállásal néhány embert lelombozol, néhányat feltüzelsz.
Nem tudom miért vagyunk ,,orratlanok\". Soha semmilyen creditet nem tagadtunk, tagadunk meg. Valós személységünket pedig nyíltan felvállaljuk.
Viszont megértelek, a bizalmat el kell nyerni! 
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Június 17. - 16:01:11
Idézetet írta: Tom Denem date=1560769400


   
      Kedves darell !
      Ne haragudj ha próbálkozásunk felbosszantott téged. 
      Nem tudom befogadni a konkurencia szót. Konkurencia? Tényleg boldogak vagyunk az LSRP és LSCRP sikerének, sőt ajánlom figyelmedbe SeeRPG-t is.
      Had kérdezzem meg. Elolvastad ezt a bejegyzést amit írtam? 
   
   
      Nem egy maffia csapat vagyunk akik elakarják rabolni az embereket. Egy közösség, mind MAGYAROK vagyunk nem konkurencia. 
      Azért nyitunk mert a fejlesztőnk bármit kitud hozni a módból és minek hagynánk egy nagyszerű multiplayer játékot kihalni?
      Egy mai szerver sem játszódik RC-ben, akit érdekel az úgyis kipróbálja ha nem tetszik neki akkor tudjuk, hogy még fejlesztésre szorolunk.
   
   
      Mivel te is írtál a gtakozosseg.hu -ra ezért a Magyar közösségnek te is aktív tagja vagy. Ezzel a hozzáállásal néhány embert lelombozol, néhányat feltüzelsz.
      Nem tudom miért vagyunk ,,orratlanok\". Soha semmilyen creditet nem tagadtunk, tagadunk meg. Valós személységünket pedig nyíltan felvállaljuk.
      Viszont megértelek, a bizalmat el kell nyerni! 
   


Tesó, engem aztán nem bosszant. Érdekelt hogy miért. Az hogy lehet hogy te nem tartod \"konkurenciának\" magatokat az oké, de attól függetlenül még azok vagytok. 
 
Nagyon kevés ember van már a SA:MP közösségben (Magyar) tehát ha már 10 ember a te szervereden játszik, akkor már a másikon 50. 
 
 
 
Tom Denem az Lord Voldemort Magyar neve. Ezért orratlan. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 17. - 16:04:45
Természetesen nem ezt a nevet használom IG. 
 
LSCRP moderátora vagy, így már értelek.
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Június 17. - 19:01:43
Idézetet írta: Tom Denem date=1560780285


   
      Természetesen nem ezt a nevet használom IG. 
   
      LSCRP moderátora vagy, így már értelek.
   


Ki mondta hogy ezt a nevet használod IG? Itt ezt használod, ennyit tudok rólad. Amúgy is, csak poénkodtam.  (De látom te ezt nem veszed, na mindegy.)
 
1.) Én nem töltök be semmilyen pozíciót ott, a fórumon azért van rám rakva mert teszterként a Moderátorokhoz írom a buggokat amiket találok. 
 
2.) Hogy lehetsz ennyire gyökér, hogy ezt vágod le az egészből? 
 
3.) (Csak azért mert megtehetem) A fórumod és a szervered is úgy néz ki mint egy kihányt szardarab. Körülbelül annyit is ér. (Ha nem kevesebbet) 100%-ban merem állítani hogy már a következő hónapban le se fogod szarni ezt. :) 
 
Geci szimpatikusnak tűnsz, mit ne mondjak. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 17. - 19:30:10



   
      A fórumod és a szervered is úgy néz ki mint egy kihányt szardarab. Körülbelül annyit is ér. 
   

[/quote]
 
Köszönjük szépen a visszajelzésed! Sajnálom ha nem sikerült elnyerni a tetszésed.
 
Cím: SCRP - 2019
Írta: REPTA - 2019. Június 17. - 19:53:22
Miért kell a feszültséget, a balhét csinálni feleslegesen? Miért nem lehet itt normálisan ember módjára viselkedni? Darell, ez a fajta viselkedésed kimutatja azt hogy milyen is vagy valójában. Jogtalanul, alátámasztás nélkül szóltad le a szervert, miközben alig láttál róla valamit. A mód fejlesztője én lennék, közel 2 éve írom és olyan dolgokat találsz benne amit semelyik magyar/külföldi szerveren nem igazán..  LSCRP-ről annyit ha már szóba jött hogy sublime nevezetű lefordított módból áll össze,a fórum pedig vagy letöltött, vagy fizetve lett érte nem tudom.
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Június 17. - 20:57:33
Miért kéne ahhoz alátámasztás hogy leszóljam? Elég volt az amit láttam. 
 
2.) Most te is az AdamB 2 éves munkáját szólod le, jogtalanul, alátámasztás nélkül. (Mivel nekem közöm sincsen se a módfejlesztéshez, se a fórumhoz. LOL) 
 
 
 



   

      
         LSCRP moderátora vagy, így már értelek.
      
   
   

      

         /index.php?/forums/topic/66220-scrp-2019/&do=repComment&comment=579537&rep=1&csrfKey=d8c710f916815773339d9d646c6837d2\" rel=\"\" style=\"text-decoration:none;background:rgb(79,134,179);font-size:11px;font-weight:500;text-align:center;vertical-align:middle;padding:0px 7px;border:0px;line-height:18px;\">thumb_up Tetszik
      
   
   

  •           
          

  •    

[/quote]
 
Ezért könyveltem el hogy szarok vagytok. 
 



   
       fórum pedig vagy letöltött, vagy fizetve lett érte nem tudom.
   

[/quote]
 
Mondja az aki szar török SMF editeket használ a fórumján. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: sura - 2019. Június 17. - 22:05:31
Nem azt mondta, hogy ők nem letöltöttet használnak hanem ebből a szempontból nem másabb LSCRP sem.
Szerintem ideje szólni egy moderátornak, hogy adjon neked valamit. Nem érdemli meg senki sem ezt a stílust amit te képviselsz.
Cím: SCRP - 2019
Írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ - 2019. Június 17. - 23:32:27
chill guy
 
2honap es zarnak nem kell vitatkozni,
 
az a forum meg bugos
 
meg a font awesome iconok is bugosak
 
ey
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Június 17. - 23:46:43
Idézetet írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ date=1560807147


   
      chill guy
   
   
      2honap es zarnak nem kell vitatkozni,
   
   
      az a forum meg bugos
   
   
      meg a font awesome iconok is bugosak
   
   
      ey
   


ezt próbálnám én is elmagyarázni
 
Andrey_RogotnyevJátékfejlesztő
 


Offline


 
Arnold_GrayJátékfejlesztő
 


Offline


 
Brandon_GrahamJátékfejlesztő
 


Offline


 
Daisuke_KitashiJátékfejlesztő
 


Offline


 
David_CrawfordJátékfejlesztő
 


Offline


 
Thomas_R_GreenbergJátékfejlesztő
 


Offline


 
 
 
Ahogy elnézem van 6 db \"játékfejlesztő\" (lmao amúgy) is, gondolom hogy mennyire konzisztens a mód. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: REPTA - 2019. Június 17. - 23:57:58
Egyedül én fejlesztem a módot ahogy szabad időm engedi, és jó szándékból teszem nekik mivel felvásárolták tőlem. Illetve nekem semmi közöm a fórumhoz! Valótlan dolgokat ne állítsunk.
Cím: SCRP - 2019
Írta: skyLine - 2019. Június 18. - 03:03:03
Nem értem ezt az agresszív hangnemet darell. A továbbiakban figyeljünk erre oda. Tiszteljük már meg egymást. Egy kis közösség vagyunk, ami egyre kisebbé válik az évek múlásával.
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 18. - 08:18:12
Idézetet írta: darell. date=1560808003


   
      ezt próbálnám én is elmagyarázni
   
   
      Andrey_RogotnyevJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Arnold_GrayJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Brandon_GrahamJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Daisuke_KitashiJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      David_CrawfordJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
      Thomas_R_GreenbergJátékfejlesztő
   
   


      Offline
   


   
       
   
   
      Ahogy elnézem van 6 db \"játékfejlesztő\" (lmao amúgy) is, gondolom hogy mennyire konzisztens a mód. 
   


Rögtön az adminok fölé ki van írva már rég óta, hogy a szerver nyitási szakaszáig mindenki játékfejlesztő. Ezt is bemásolhattad volna. Ez a tesztelés miatt hasznos.
 
 
 
Ha megkérhetlek többet ne szólj hozzá ehhez a témához. Előre is köszönöm!
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Június 18. - 09:52:40
Idézetet írta: Tom Denem date=1560838692


   
      Rögtön az adminok fölé ki van írva már rég óta, hogy a szerver nyitási szakaszáig mindenki játékfejlesztő. Ezt is bemásolhattad volna. Ez a tesztelés miatt hasznos.
   
   
       
   
   
      Ha megkérhetlek többet ne szólj hozzá ehhez a témához. Előre is köszönöm!
   


\"JF\" van odaírva, ami sok mindent jelenthet.
 
Sajnálatos módon, te nem határozhatod meg ezt. :) 
Cím: SCRP - 2019
Írta: whadez - 2019. Június 18. - 11:29:23
Pár dolgot illene tisztázni, egy szerver nem attól konkurencia egy másik szerver részére mivel üzemel, vagy üzemelni fog, hanem mert hasonló színvonalat képes teremteni, így az adott megcélzott játékosközösséget osztja. Lehet itt szó akár a mi szerverünkről, vagy AdamB szerveréről, én úgy vélem hogy az értelmesebb közegben már nincs annyira \" harc \" a szerverek között, egy célja van mindenkinek, hogy legyen egy hely ahol tudnak játszani értelmesen. Ha nincs ilyen szerver, akkor jönnek a próbálkozások, amelynek mindig ugyan az a vége, több mint 10 éve, hogy bezár x idő után, mivel elvesztik a játékosok a hitüket a szerverben. Igen, a mi LS:RP-nkkel is ez lesz, igen az AdamB szerverével is ez lesz ha megnyílik, bár annyira pozitívum hogy az LSCRP, és az LS:RP jelenleg \" félig-meddig \" együtt dolgozik, legalább is addig amíg AdamB és a csapata lát potenciált a szerverünkben, és azonosak a nézeteink. 
 
 
 
Amit kedves darell kolléga kiemelt, azokkal teljes mértékben egyet értek, nagyon amatőr és ingatag alappilléreken alapszik a szerver ahogy nézem, ha játékos lennék, és felmennék a fórumra már biztos nem játszanék a szerveren, fontos hogy profizmust mutassatok a közösség felé, hiba volt szerintem kitenni a publikumba a mostani weboldalatokat, hisz tele van hibával mint ahogy mindannyian láthatjuk.
 
Attól még hogy AdamB a Sublime módját használja, nem kevesebb ember, nincs sok értelme erre a játékra ténylegesen 0-ról módot írni már, nekem is megfordult a fejemben hogy a munkám mellett, meg a pár side-projectem mellett elkezdem újra írni a módomat 0-ról, de esélytelen. Beleáldoztam én is 2 nyarat, meg több ezer órát, ha van egy menő alapod akkor arra értelmesebb, bár ha iskolás vagy, és a nyarad szabad, és leköt (kulcsfontosság), akkor mindenkinek szíve joga eldönteni hogy mivel tölti az idejét, nekem jó volt arra ez a nyelv hogy elhelyezkedjek a szakmában, biztos vagyok abban hogy ezzel nem csak én vagyok így a fejlesztők körében. :)
 
A \"Játékfejlesztő\", mint term, továbbra is invalid, FayRPG-sek találták ki kb 10 éve, és azóta néhány szerver ezt így átvette, te nem a játékot fejleszted, hanem egy meglévő megoldásra fejlesztesz bizonyos modulokat. Te nem a forráskódot fejleszted, hanem a forráskódban meghatározott natív funkciókat felhasználva scriptelsz.
 
 
 
Megfelelő termek:
 
\" Scripter \",
 
\" Fejlesztő \"
 
De játékfejlesztő semmiképpen.
 
 
 
Kitartást srácok!
 
(( A fórumra illene egy implode-al szétválasztani a rangot meg a neveket ))
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 18. - 13:53:40
Köszönöm Whadez!
 
Ilyen hozzáállást mindig szívesen látok.
 



   
      én úgy vélem hogy az értelmesebb közegben már nincs annyira \" harc \" a szerverek között, egy célja van mindenkinek, hogy legyen egy hely ahol tudnak játszani értelmesen.
   

[/quote]
 
Ezt próbáltam darellnek is kifejteni. Ott vannak az LSRP-k, WestRPG, FayRPG de Red County üres, pedig rengeteg lehetőség van benne. Biztos sok embert érdekelne ez a régió.
 
 
 
A fórum javításán dolgozunk. Egy kis időre lezárjuk a regisztrációt.
Cím: SCRP - 2019
Írta: Kovacs_Richard - 2019. Június 18. - 14:30:14
nem akartam hozzászólni a témához, de mégis megteszem
 
anno 12 éve scripterként kezdtem, később jött pár nyelv még betekintés szintjén csak, aztán jött a webfejlesztés (ma ez a főállásom), később C#
 
ma Unity játékmotorral játékot fejlesztek, korábban egyszer sem jutott volna eszembe magamat \"játékfejlesztőnek\" titulálni (még amikor JS-el csináltam pár kisebb böngészős \"játékot\" akkor sem)
 
még ha pawn script nyelvben is programoz valaki valamit, akkor is forráskódot ír, persze az, hogy milyen tudás és szint kell hozzá az más kérdés
 
a scriptereket semmiképp nem érdemes egylapon említeni a játékfejlesztőkkel, még ha itt a végeredmény a \"játékon belül\" is látszik
 
például a játékmotor fejlesztők sem nevezik magukat játékfejlesztőknek, pedig ők sokkal közelebb állnak hozzá, mégis teljesen más tudás és elméletek kellenek hozzá
 
legtöbb esetben a téves megfogalmazás egyértelműen a szakmai tudatlanságot, tapasztalatlanságot mutatja, de tanulni soha nem késő :)
 
persze a kifejezés mód is elég sokat elárul arról, hogy mennyire intelligens egy ember
 
 
 
a cicaharcot, hogy melyik szerver jobb, rosszabb, életképesebb, bármilyen...felesleges elkezdeni
 
mára már a magyar SA-MP-s RP fénykora lecsengett, anno amikor a HRP-t indítottam 12 éve, akkor teljesen más volt a helyzet világ szinten is, aztán jöttek a naponta 10 magyar RP szerók olyanoktól akik még azt se tudták hogyan adjanak admint maguknak (pedig a cél kb ennyi volt)
 
a régiek akik anno még RP-zni is tudtak és akartak is, ma már nem is nagyon játszanak, vagy csak az SA-MP-vel nem
 
a későbbi generációról nincs sok tapasztalatom, de elég volt hallani, hogy mennyire máshogy állnak az RP-hez, persze vannak akik értik az RP lényegét, de annyira elenyésző az összességhez képest, hogy nem rájuk épülnek a mai magyar RP szerók
 
 
 
tök mind1 ma mi meddig fut, a lényeg az, hogy akik csinálják, fejlesztik közben mennyit tanulnak, fejlődnek, új kapcsolatokat szereznek...de ki tudja, lehet 1-1 jó ötlettel még sokakat megtudnak fogni, hátha még sikerülhet olyan megoldásokat találni ami a játékos közösségnek tetszik
 
ha akar az ember, akkor 10 emberrel is jókat tud RP-zni, főleg ha nem nagyvárosi RP-re rendezkednek be (persze megfelelő szakértelemmel talán még egy szellemváros is \"benépesíthető\")
 
 
 
Sokaknak volt már olyan kezdeményezése, hogy \"nincs egy jó RP szeró sem, ezért na mi most megmutatjuk\". Aztán lett ami lett. Soha nem késő próbálkozni, aztán lesz ami lesz.
 
Anno ott volt a HRP, Fay, WRP, LT, SEE...amikre emlékszem. Mindnek meg volt a maga sajátosság, közössége, hangulata...új emberek új szerver új közösség...az éppen összerakott mód, összejött emberek ki tudja mit hoznak majd ki a szerverből. Előre kijelenteni, hogy XYZ xar lesz, mert az és kész, teljesen hülyeség. Majd az idő bebizonyítja, hogy ki hogyan vélekedik majd a szerverről.
 
Senki nem úgy kezdi, hogy mindent tud és mindenben profi, sok-sok tanulás kell ahhoz, hogy elérjen az ember oda. Jó esetben tanul mások és a saját hibáiból is.
 
Idővel meg lehet tanulni azt is, hogy mi a különbség az építő kritika és oda odabüfögött faxság között. Persze az is opció, hogy valaki soha nem tanul, csak futja az értelmetlen lyukas köröket.
 
 
 
Srácok ha jó RP szerót akartok csinálni, akkor csináljátok, ne hagyjátok, hogy bárki visszahúzzon. Az építő kritika és visszajelzések fontosak, de csak azok amik relevánsak is. Sok sikert.
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 18. - 17:09:07
Rossz látni, hogy ennyire amatőröknek néztek. Azt pedig nagyon jó látni, hogy vannak értelmes megnyilvánulások itt.
 
A mód és a fejlesztője is profi.
 
A kitartás részünkről adott. Igyekszünk a jelenlegi benyomásainkat javítani.
 
Köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és leírtad a véleményed. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Rasheedka - 2019. Június 18. - 20:00:19



   
      II. Milyen a mód?Nos, a módról elmondható hogy nagyon dinamikus, egyedi, és rengeteg minden megtalálható benne. Most ütötte be a 90.000 sort.
      A mód naponta esik át fejlesztéseken, ablemor-nak köszönhetően.
   

[/quote]
 
 
 
Lenne pár hozzáfűznivalóm ezzel a ponttal kapcsolatosan. Elsősorban a kérdésem, hogy egy játékosra miért tartozik, hogy hány soros a mód? Meg miért érdekelné egyáltalán? Ráadásul a programozás pont az a terület, ahol megannyi megoldás van egy rendszer kialakítására, szemléltetésképp a Class legutolsó publikált módja 100,000 + fölött van bőven ennek pedig körülbelül a fele (ha nem több) felesleges, szóval ez a szám nem mérvadó.
 
Dinamikus.
 
Mégis mit értetek ez alatt? Sejtéseim vannak (mivel gondolom miről van szó) viszont egy mezei játékos honnan fogja tudni, hogy mit jelent? Teljesen lényegtelen információ, főleg hogy ez olyan dolog, ami nem érinti a játékosokat.
 
A másik, az az egyedi, ami a szememet szúrta. A videókat elnézve egyből a FayRPG stílus ugrik be, pedig sosem játszottam a szerveren. A weboldal elérhetőségének elhelyezése, az interakció színek, az (( OOC chat )) üzenetek, na meg a játékfejlesztő :D Tipikus FayRPG style... Ugyanakkor ezzel semmi probléma nincs, mivel mindenkinek a saját szíve joga olyanná formálni a szerverét amilyenné szeretné. Szimplán fura, hogy egy másik szerver stílusát veszitek át közben pedig azt állítjátok, hogy egyedi.  Nem attól lesz egyedi a játékmódotok, hogy olyan munkákat raktok be, ami más szerveren nincs.
 
Vegyük példának a szemétszállítót elsősorban:
 
Jó ötlet, hogy a kukából ki kell venni a szemetet amit a kukásautóba kell dobni. A probléma ott kezdődik, hogy a munka ugyanolyan monotonná válik, mintha egyszerű CP -> CP munka lenne. A különbség az, hogy a játékosnak ki kell szállnia a járműből, és bepötyögni egy parancsot. Ha jól gondolom, akkor a ,,Kuka\" felirat akkor válik pirossá, ha nincs benne szemét. De ezt a játékos nem biztos, hogy észre fogja venni és majd fölöslegesen irkálja be a parancsokat ami ugyan nem baj, de számomra körülbelül 2 perc után unalmassá válna a munka. Nem értem, miért nem lehet szimpla gomblenyomásos megoldásokat alkalmazni.
 
Az áruszállító munka pedig egy igazi nosztalgia volt számomra, nem jó értelemben, mert 2010 környékén voltak már hasonló munkák az akkori szervereken. A sok fölösleges fagyasztást el lehetett volna azzal kerülni, hogy a játékos maga emeli fel a dobozt (nem a semmiből terem elő) és saját maga pakolja is fel a járműre (ami speciel látszik is, nem csak elméletben van ott). Az pedig, hogy spameli a chatet a munka információ számomra borzasztóan idegesítő... miért nincs erre egy textdraw? A videó végén pedig a 500 m sugarú checkpoint és körülbelül 1 perc ,,lerakodási idő\" csak hab a tortán, legfőképp azért, mert nem történik igazából semmi majd miután eltűnik a checkpoint a játékos csak néz, hogy na most mi van, mert amikor kellene, nem informáljátok a teendőkről.
 
 
 
Összességben jót nem tudok írni erről a bemutatóról. Még egy kis kíváncsiság sem lobbant fel bennem, hogy ezt a szervert meg kellene nézni mert hiába írjátok hogy egyedi, nem az, távolról sem. Én annyit tudok nektek javasolni, hogy gondoljátok át mit akartok, mert ez jelenlegi állapotában időpazarlásnak tűnik. Tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy mi az, ami egyáltalán felcsábítja a játékosokat és ami nagyon fontos, hogy ott is tartja őket.
 
 
 
Sok sikert
 
Üdv
Cím: SCRP - 2019
Írta: AnthonyGates - 2019. Június 18. - 20:43:27
Nekem pedig tetszik, és az is, hogy új köntösben, de hajaz a régi játékélményre, amit mindannyian szerettünk.
Cím: SCRP - 2019
Írta: whadez - 2019. Június 20. - 11:02:22
Szubjektív vélemény:
 



   
      \" A mód és a fejlesztője is profi. \"
   

[/quote]
 
Ha ő a fejlesztőtök akinek a hozzászólásához már egyszer kommenteltem, akkor Ő nem profi, lássunk az orrunk elé, nincs nagyon \" profi \" ember ebben a játékban, a fórumon talán Basshunter az aki a legjobban ért hozzá, meg a krisk is kente vágta a dolgokat, de ezen felül tényleges \" profi \" a pawn-ban nem hiszem hogy lenne (jelenlegi magyar pawn szféra). Hobbi fejlesztőről beszélünk, aki iskola mellett csinálja, ahhoz hogy valaki profi legyen valamiben, azt nem lehet ilyen csekély tapasztalattal kijelenteni. Lehetünk elfogultak és hívhatjuk a (kvázi) munkatársunkat profinak, hisz Ő a szerverünk scriptere, de közel sincs még a profi státuszhoz. 
 
Más az amikor valaki otthon tákolja a kódot, és magát fejleszti, vagy amikor valaki céges környezetben tanulja meg a programozást, ég és föld a különbség a két tanulási mód között. Én még amikor futtattam a Project San Andreas-t, nagyon benne voltam a PAWN nyelvben, szinte reggeltől estig csináltam amíg a tanulmányaimmal foglalkoztam, bekerültem egy céghez, letöltöttem már itt több mint egy évet, és visszatértem a PAWN-ra, és kb gány a teljes kód struktúra, nagyon sok rendszert szívem szerint kibasznék és újraírnék teljesen 0-ról a mostani tudásommal, de hát erre már nekem nincs időm, nem véletlen fordulnak elő esetleges hibák.
 
Nagyon fontos, ha tapasztalt és \" profi \" fejlesztő akarsz lenni, akár a PAWN-ban, akár más, komolyabb nyelvben, akkor tudnod kell fejlődni, és akarnod is kell fejlődni. Nem vezérelhet az ego-d, hogy hát pedig én vagyok a kispisti aki ezt meg azt a módot szerkesztette, meg ilyen-olyan rendszert írt, igen is kérned kell tapasztaltabb fejlesztőket hogy code-reviewozzanak, adjanak tanácsot, szedjék szét a kódodat darabokra, és elemezzék hogy performancia gyanánt mit lehetett volna másképpen lefejleszteni, ez talán a legfontosabb része ennek a szakmának.
 
Dolgoztam együtt már jó pár olyan arccal, akik azt gondolták magukról hogy istenek a pawn-ban, aztán amikor ott tartottunk hogy code-review, kód kommentelés, kód dokumentáció, adatbázis struktúra felépítés, körülbelül elvéreztek mivel az orruk után mentek, hogy na biza én vagyok a kisjózsi aki mindent tud. Nagyon, de nagyon fontos a fejlődésvágy. 
 
 
 
(( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. :D ))
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 20. - 14:09:20



   
      (( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. :D ))
   

[/quote]
 
Legalább megvitattunk pár dolgot. 
 
 
 
Egyébként nem ő tartja magát ,,profi\"nak. Azt, hogy elfogultságból mondom-e úgyis kiderül nyitáskor.
 
Hála az eddigi válaszaidért.
 
 
 
Idézetet írta: AnthonyGates date=1560883407


   
      Nekem pedig tetszik, és az is, hogy új köntösben, de hajaz a régi játékélményre, amit mindannyian szerettünk.
   


Köszönjük az első építő jellegű kritikát. 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Déw17 - 2019. Június 27. - 15:17:13
Lesz belőle valami?  nosztalgiázni jó lenne  :) sok sikert !!
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Június 28. - 14:53:06
Idézetet írta: Déw17 date=1561641433


   
      Lesz belőle valami?  nosztalgiázni jó lenne  :) sok sikert !!
   


Igen, még ezen a nyáron megnyitunk! 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Július 03. - 20:58:06
Alakítottunk a weben, remélem így már sokkal tetszetősebb. Köszönjük a sok visszajelzést ez ügyben! ( WEB )
Cím: SCRP - 2019
Írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ - 2019. Július 03. - 21:47:49
Miert nem lehet feltuntetni az eredeti keszitot ?
es ennel meg az alap verzio is szebb-.
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Július 04. - 07:12:58
Szerverszabályzat
 
 
 



   
      PG: PowerGaming - Hősködés, olyan dolog amit a valóságban nem mernél megtenni.
Példa: Többen fegyvert fognak rád és nem teljesíted kérésüket, ellenszegülsz. 
   

[/quote]



   
      Tilos az OMSZ/Rendőrség/NNI/NAV birtokában lévő frakció járműveket optikailag tuningolni. (kivéve felni)

       
   

[/quote]



   
      Szigorúan tilos a PK-val való fenyegetőzés, mások nonosnak minősítése.

       
   

[/quote]
 
Ezek meg csak a golden dolgok
 



   

      

         

            Viszont a felesleges hozzászólások érdekében ideiglenesen lezárom a témát, de nem kell megilyedni, amint megnyílik a pályázatra a lehetőség közöttük lesz a te lapod is!
         
      
   

[/quote]
 
 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Július 04. - 13:48:19
Idézetet írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ date=1562183269


   
      Miert nem lehet feltuntetni az eredeti keszitot ?
      es ennel meg az alap verzio is szebb-.
   


Felvan tűntetve! 
Sosem vonunk meg crediteket, bármi is legyen az.
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Július 04. - 13:54:46
Idézetet írta: darell. date=1562217178


   
      Szerverszabályzat
   
   
       
   
   
      Ezek meg csak a golden dolgok
   
   
       
   


Köszönöm darell !! 
Cím: SCRP - 2019
Írta: darell. - 2019. Július 29. - 13:56:41
Na mivan, csak nem igazam lett? 
Cím: SCRP - 2019
Írta: Tom Denem - 2019. Július 29. - 22:00:15
Idézetet írta: darell. date=1564401401


   
      Na mivan, csak nem igazam lett? 


Mire gondolsz? Nem mondunk konkrét időpontot a nyitásra. :)
Cím: SCRP - 2019
Írta: Déw17 - 2019. Szeptember 20. - 16:39:01
Tudni már valamit?