chill guy 2honap es zarnak nem kell vitatkozni, az a forum meg bugos meg a font awesome iconok is bugosak ey
ezt próbálnám én is elmagyarázni Andrey_RogotnyevJátékfejlesztő Offline Arnold_GrayJátékfejlesztő Offline Brandon_GrahamJátékfejlesztő Offline Daisuke_KitashiJátékfejlesztő Offline David_CrawfordJátékfejlesztő Offline Thomas_R_GreenbergJátékfejlesztő Offline Ahogy elnézem van 6 db \"játékfejlesztő\" (lmao amúgy) is, gondolom hogy mennyire konzisztens a mód.
Rögtön az adminok fölé ki van írva már rég óta, hogy a szerver nyitási szakaszáig mindenki játékfejlesztő. Ezt is bemásolhattad volna. Ez a tesztelés miatt hasznos. Ha megkérhetlek többet ne szólj hozzá ehhez a témához. Előre is köszönöm!
én úgy vélem hogy az értelmesebb közegben már nincs annyira \" harc \" a szerverek között, egy célja van mindenkinek, hogy legyen egy hely ahol tudnak játszani értelmesen. [/quote] Ezt próbáltam darellnek is kifejteni. Ott vannak az LSRP-k, WestRPG, FayRPG de Red County üres, pedig rengeteg lehetőség van benne. Biztos sok embert érdekelne ez a régió. A fórum javításán dolgozunk. Egy kis időre lezárjuk a regisztrációt.
II. Milyen a mód?Nos, a módról elmondható hogy nagyon dinamikus, egyedi, és rengeteg minden megtalálható benne. Most ütötte be a 90.000 sort. A mód naponta esik át fejlesztéseken, ablemor-nak köszönhetően. [/quote] Lenne pár hozzáfűznivalóm ezzel a ponttal kapcsolatosan. Elsősorban a kérdésem, hogy egy játékosra miért tartozik, hogy hány soros a mód? Meg miért érdekelné egyáltalán? Ráadásul a programozás pont az a terület, ahol megannyi megoldás van egy rendszer kialakítására, szemléltetésképp a Class legutolsó publikált módja 100,000 + fölött van bőven ennek pedig körülbelül a fele (ha nem több) felesleges, szóval ez a szám nem mérvadó. Dinamikus. Mégis mit értetek ez alatt? Sejtéseim vannak (mivel gondolom miről van szó) viszont egy mezei játékos honnan fogja tudni, hogy mit jelent? Teljesen lényegtelen információ, főleg hogy ez olyan dolog, ami nem érinti a játékosokat. A másik, az az egyedi, ami a szememet szúrta. A videókat elnézve egyből a FayRPG stílus ugrik be, pedig sosem játszottam a szerveren. A weboldal elérhetőségének elhelyezése, az interakció színek, az (( OOC chat )) üzenetek, na meg a játékfejlesztő Tipikus FayRPG style... Ugyanakkor ezzel semmi probléma nincs, mivel mindenkinek a saját szíve joga olyanná formálni a szerverét amilyenné szeretné. Szimplán fura, hogy egy másik szerver stílusát veszitek át közben pedig azt állítjátok, hogy egyedi. Nem attól lesz egyedi a játékmódotok, hogy olyan munkákat raktok be, ami más szerveren nincs. Vegyük példának a szemétszállítót elsősorban: Jó ötlet, hogy a kukából ki kell venni a szemetet amit a kukásautóba kell dobni. A probléma ott kezdődik, hogy a munka ugyanolyan monotonná válik, mintha egyszerű CP -> CP munka lenne. A különbség az, hogy a játékosnak ki kell szállnia a járműből, és bepötyögni egy parancsot. Ha jól gondolom, akkor a ,,Kuka\" felirat akkor válik pirossá, ha nincs benne szemét. De ezt a játékos nem biztos, hogy észre fogja venni és majd fölöslegesen irkálja be a parancsokat ami ugyan nem baj, de számomra körülbelül 2 perc után unalmassá válna a munka. Nem értem, miért nem lehet szimpla gomblenyomásos megoldásokat alkalmazni. Az áruszállító munka pedig egy igazi nosztalgia volt számomra, nem jó értelemben, mert 2010 környékén voltak már hasonló munkák az akkori szervereken. A sok fölösleges fagyasztást el lehetett volna azzal kerülni, hogy a játékos maga emeli fel a dobozt (nem a semmiből terem elő) és saját maga pakolja is fel a járműre (ami speciel látszik is, nem csak elméletben van ott). Az pedig, hogy spameli a chatet a munka információ számomra borzasztóan idegesítő... miért nincs erre egy textdraw? A videó végén pedig a 500 m sugarú checkpoint és körülbelül 1 perc ,,lerakodási idő\" csak hab a tortán, legfőképp azért, mert nem történik igazából semmi majd miután eltűnik a checkpoint a játékos csak néz, hogy na most mi van, mert amikor kellene, nem informáljátok a teendőkről. Összességben jót nem tudok írni erről a bemutatóról. Még egy kis kíváncsiság sem lobbant fel bennem, hogy ezt a szervert meg kellene nézni mert hiába írjátok hogy egyedi, nem az, távolról sem. Én annyit tudok nektek javasolni, hogy gondoljátok át mit akartok, mert ez jelenlegi állapotában időpazarlásnak tűnik. Tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy mi az, ami egyáltalán felcsábítja a játékosokat és ami nagyon fontos, hogy ott is tartja őket. Sok sikert Üdv
\" A mód és a fejlesztője is profi. \" [/quote] Ha ő a fejlesztőtök akinek a hozzászólásához már egyszer kommenteltem, akkor Ő nem profi, lássunk az orrunk elé, nincs nagyon \" profi \" ember ebben a játékban, a fórumon talán Basshunter az aki a legjobban ért hozzá, meg a krisk is kente vágta a dolgokat, de ezen felül tényleges \" profi \" a pawn-ban nem hiszem hogy lenne (jelenlegi magyar pawn szféra). Hobbi fejlesztőről beszélünk, aki iskola mellett csinálja, ahhoz hogy valaki profi legyen valamiben, azt nem lehet ilyen csekély tapasztalattal kijelenteni. Lehetünk elfogultak és hívhatjuk a (kvázi) munkatársunkat profinak, hisz Ő a szerverünk scriptere, de közel sincs még a profi státuszhoz. Más az amikor valaki otthon tákolja a kódot, és magát fejleszti, vagy amikor valaki céges környezetben tanulja meg a programozást, ég és föld a különbség a két tanulási mód között. Én még amikor futtattam a Project San Andreas-t, nagyon benne voltam a PAWN nyelvben, szinte reggeltől estig csináltam amíg a tanulmányaimmal foglalkoztam, bekerültem egy céghez, letöltöttem már itt több mint egy évet, és visszatértem a PAWN-ra, és kb gány a teljes kód struktúra, nagyon sok rendszert szívem szerint kibasznék és újraírnék teljesen 0-ról a mostani tudásommal, de hát erre már nekem nincs időm, nem véletlen fordulnak elő esetleges hibák. Nagyon fontos, ha tapasztalt és \" profi \" fejlesztő akarsz lenni, akár a PAWN-ban, akár más, komolyabb nyelvben, akkor tudnod kell fejlődni, és akarnod is kell fejlődni. Nem vezérelhet az ego-d, hogy hát pedig én vagyok a kispisti aki ezt meg azt a módot szerkesztette, meg ilyen-olyan rendszert írt, igen is kérned kell tapasztaltabb fejlesztőket hogy code-reviewozzanak, adjanak tanácsot, szedjék szét a kódodat darabokra, és elemezzék hogy performancia gyanánt mit lehetett volna másképpen lefejleszteni, ez talán a legfontosabb része ennek a szakmának. Dolgoztam együtt már jó pár olyan arccal, akik azt gondolták magukról hogy istenek a pawn-ban, aztán amikor ott tartottunk hogy code-review, kód kommentelés, kód dokumentáció, adatbázis struktúra felépítés, körülbelül elvéreztek mivel az orruk után mentek, hogy na biza én vagyok a kisjózsi aki mindent tud. Nagyon, de nagyon fontos a fejlődésvágy. (( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. ))
(( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. )) [/quote] Legalább megvitattunk pár dolgot. Egyébként nem ő tartja magát ,,profi\"nak. Azt, hogy elfogultságból mondom-e úgyis kiderül nyitáskor. Hála az eddigi válaszaidért. Idézetet írta: AnthonyGates date=1560883407 Nekem pedig tetszik, és az is, hogy új köntösben, de hajaz a régi játékélményre, amit mindannyian szerettünk. Köszönjük az első építő jellegű kritikát.
Nekem pedig tetszik, és az is, hogy új köntösben, de hajaz a régi játékélményre, amit mindannyian szerettünk.
Lesz belőle valami? nosztalgiázni jó lenne sok sikert !!