Szerző Téma: CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ, drawdistance)  (Megtekintve 1307 alkalommal)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ, drawdistance)
« Dátum: 2011. február 10. - 18:45:33 »
0 Show voters
CreateObject
Létrehoz egy tárgyat.
Paraméterek:
 
( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, drawdistance )

 
modelid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit létrehoznak.
Float:X - A tárgy X pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Y - A tárgy Y pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Z - A tárgy Z pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rX - A tárgy X rotációja, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rY - A tárgy Y rotációja, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rZ - A tárgy Z rotációja, ami egy lebegõpontos szám.
drawdistance - A tárgy ,,kirajzolódása\", ami egy lebegõpontos szám.
Visszatérés A visszatérés a tárgy azonosítója.
Példa a használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 300.0);
    return 1;
}

 
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 01. - 20:52:32 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal