Szerző Téma: DestroyObject(objectid)  (Megtekintve 1268 alkalommal)

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
DestroyObject(objectid)
« Dátum: 2011. Február 10. - 19:40:20 »
0 Show voters
DestroyObject
Töröl (megsemmisít) egy tárgyat.
Paraméterek:
 
( objectid )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit törölni szeretnénk.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    new targy = CreateObject(1234, 1.0, 2.0, 3.0, 0.0, 0.0, 96.0); // Elõször létrehozzuk az objektumot
    DestroyObject(targy); // Majd töröljük
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 01. - 20:52:42 írta kurta999 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal