StopObject
Megállítja a tárgyat.
Paraméterek: ( objectid )
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek a mozgatását megszeretnénk állítani.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
new obj;
public OnGameModeInit()
{
obj = CreateObject(980, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/stopobject\", true) == 0)
{
StopObject(obj);
return 1;
}
return 0;
}
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatni kezd egy tárgyat.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject