AttachPlayerObjectToPlayer
Ugyan úgy mûködik mint a <A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer\">AttachObjectToPlayer</A> , csak ez játékos tárgy (CreatePlayerObject) formában.
FIGYELEM! Ez a függvény törölve lett a SA-MP 0.3 verzióban.
ALTERNATÍVA: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A> Paraméterei: (objectplayer, objectid, attachplayer, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)
objectplayer - Akinek létre van hozva a játékos tárgy.
objectid - A tárgy ID-je, amit rákapcsolunk a játékosra.
attachplayer - a játékos ID-je, akinek rákapcsoljuk a tárgyat.
Float:OffsetX - A távolság a játékos és a tárgy között X irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:OffsetY - A távolság a játékos és a tárgy között Y irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:OffsetZ - A távolság a játékos és a tárgy között Z irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:rX - Az X forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Float:rY - Az Y forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Float:rZ - A Z forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Visszatérések:A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa: AttachPlayerObjectToPlayer(1, 345, 1, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 ); // Az 1-es játékos ID-re reácsatoljuk a 345 ID-s tárgyat.
Hozzátartozó funkciók:<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A>: Létrehozunk egy játékos tárgyat.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject\">DestroyPlayerObject</A>: Törlünk egy játékos tárgyat
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject\">IsValidPlayerObject</A>: Ellenõrizzük, hogy az adott tárgy van-e.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject\">MovePlayerObject</A>: Elmozdít egy játékos tárgyat.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/\">StopPlayerObject</A>: Leállítja a mozgásban lévõ játékos tárgyat.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos\">SetPlayerObjectPos</A>: Beállítja a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot\">SetPlayerObjectRot</A>: Beállítja a játékos tárgy forgását.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos\">GetPlayerObjectPos</A>: Lekérdezi a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot\">GetPlayerObjectRot</A>: Lekérdezi a játékos tárgy forgását.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>: Rácsatolunk a játéksora, egy adott tárgyat.
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>: Törli a rácsatolt tárgyat, a játékosról
<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A>: Ellenõrzi, hogy az adott tárhely-en \"Slot-on\" található-e játékosra illesztett tárgy.
Eredeti téma:http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer