Szerző Téma: AttachPlayerObjectToPlayer  (Megtekintve 800 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
AttachPlayerObjectToPlayer
« Dátum: 2013. Augusztus 31. - 10:11:41 »
0 Show voters
AttachPlayerObjectToPlayer
Ugyan úgy mûködik mint a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer\">AttachObjectToPlayer</A> , csak ez játékos tárgy (CreatePlayerObject) formában.


FIGYELEM! Ez a függvény törölve lett a SA-MP 0.3 verzióban.

ALTERNATÍVA: <A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>
Paraméterei:
 
(objectplayer, objectid, attachplayer, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)

 
objectplayer   -   Akinek létre van hozva a játékos tárgy.
objectid   -   A tárgy ID-je, amit rákapcsolunk a játékosra.
attachplayer   -   a játékos ID-je, akinek rákapcsoljuk a tárgyat.
Float:OffsetX   -   A távolság a játékos és a tárgy között X irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:OffsetY   -   A távolság a játékos és a tárgy között Y irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:OffsetZ   -   A távolság a játékos és a tárgy között Z irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:rX   -   Az X forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Float:rY   -   Az Y forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Float:rZ   -   A Z forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
AttachPlayerObjectToPlayer(1, 345, 1, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 ); // Az 1-es játékos ID-re reácsatoljuk a 345 ID-s tárgyat.

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A>: Létrehozunk egy játékos tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject\">DestroyPlayerObject</A>: Törlünk egy játékos tárgyat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject\">IsValidPlayerObject</A>: Ellenõrizzük, hogy az adott tárgy van-e.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject\">MovePlayerObject</A>: Elmozdít egy játékos tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/\">StopPlayerObject</A>: Leállítja a mozgásban lévõ játékos tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos\">SetPlayerObjectPos</A>: Beállítja a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot\">SetPlayerObjectRot</A>: Beállítja a játékos tárgy forgását.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos\">GetPlayerObjectPos</A>: Lekérdezi a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot\">GetPlayerObjectRot</A>: Lekérdezi a játékos tárgy forgását.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>: Rácsatolunk a játéksora, egy adott tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>: Törli a rácsatolt tárgyat, a játékosról
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A>: Ellenõrzi, hogy az adott tárhely-en \"Slot-on\" található-e játékosra illesztett tárgy.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 31. - 11:31:47 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal