Egy megadott jármûvet visszaállít a létrehozási helyére.
Paraméterek:
(vehicleid)
vehicleid Az a jármû azonosító, amit a helyére tegyen.
Ez a funkció nem ad vissza semmilyen értéket.
Példa:
[pawn]//Visszaállítja a legelsõ jármûvet
SetVehicleToRespawn(1);[/pawn]
Vagy minden jármûvet helyreállíthatsz a szkript betöltésekor.
[pawn]for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SetVehicleToRespawn(i);
}[/pawn]
Kiegészítés ChuckNorris által:
Egy jármû ID-jét amiben játékos ül a GetPlayerVehicleID(playerid); függvénnyel határozhatjuk meg.
Gyakorlati példák:
Egy eljáráson belül:
[pawn]new v = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
new v2 = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
//...
SetVehicleToRespawn(v);
SetVehicleToRespawn(v2);[/pawn]
Globálisként:
[pawn]
new kocsi;
public OnGameModeInit( )
{
kocsi = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
return 1;
}
stock resikocsi()
{
SetVehicleToRespawn(kocsi);
}[/pawn]
Játékos kocsijának respawnolása:
[pawn]SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));[/pawn]