Még kiegészíteném ennyivel:
Egy jármû ID-jét amiben játékos ül a GetPlayerVehicleID(playerid); függvénnyel határozhatjuk meg.
Gyakorlati példák:
Egy eljáráson belül:
new v = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
new v2 = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
//...
SetVehicleToRespawn(v);
SetVehicleToRespawn(v2);
Globálisként:
new kocsi;
public OnGameModeInit( )
{
kocsi = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
return 1;
}
stock resikocsi()
{
SetVehicleToRespawn(kocsi);
}
Játékos kocsijának respawnolása:
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));