SetTimerEx Leírás:Egy idõzítõt, avagy más néven timert hozhatunk létre ezzel a függvénnyel ami egy bizonyos idõ lejárta után meghívódik. Az \'Ex\' jelölés azt jelenti, hogy meg adhatunk neki paramétereket is (pl:playerid és hasonlók).
Pareméterek: (funcname[], interval, repeating, const format[], {Float,_}:...)
funcname[] Az idõzitõnk neve
interval Az adott idõ milliszekundumban. (1 másodperc = 1000 milliszekundum).
repeating Ismétlõdjön-e a timer.
true vagy
1 ismétlõdik |
false vagy
0 nem ismétlõdik és csak egyszer hívódik meg. Az adott Timert KillTimer() függvényel lehet leállítani.
format[] Az adott formátum amelyet megadhatunk a timerünknek paraméterként.
{Float,_}:... A meghatározatlan számú argumentum (ez kell kövesse a többi paramétert)
Visszatérési értékA Timer Id-ja amit elindítottunk. Ha a Timer ideje 0, akkor a timer sose fog meghívódni.
Formátumok- Placeholderek avagy helyhordozók i Integert (egész számot) adhatunk meg vele. d Ugyan az mint, az \"i\", itt is egész számot adhatunk meg vele. a Egy tömböt adhatunk meg vele. Egy paraméter kell csak mellé \"i\" amivel a tömb méretét állítjuk be. s Stringet (karakterláncot) adhatunk meg vele) f Floatot (lebegõpontos változót, magyarosan tizedes törtet) adhatunk meg vele. b Boolean (igaz hamis - 1/0) paramétert adhatunk meg vele |
!
Megjegyzés:-A egy Timer ID-t sose lehet kétszer használni egyszerre. Elõször meg kell szüntetni KillTimer() függvénnyel azután már lehet használni.
-Ez a függvény muszáj meghívódjon és emiatt publicot használunk, ami azt eredményezi, hogy
forwardelve kell legyen.
Példa: SetTimerEx(\"EndAntiSpawnKill\", 5000, false, \"i\", playerid);
// EndAntiSpawnKill - A funkció lehivása
// 5000 - 5 másodperc mulva indul a timer
// false - Nem ismétlõdik
// \"i\" - Egész szám
// playerid - Játékos ID az elõzõ paraméterbõl
Példa: //Ez az esemény az OnPlayerSpawn-nál fog lezajlani ezért ide rakunk timert.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
// Anti spawn (5 másodperc)
// Végtelen életet kap
SetPlayerHealth(playerid, 999999);
// Értesiti a playert
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 5 másodperc godmodot\");
// 5 másdperc mulva kikapcsol a végtelen élet
SetTimerEx(\"EndAntiSpawnKill\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
forward EndAntiSpawnKill(playerid);
// az idõzitõ meghívja a hozzá tartozó publicot amikor vége a timernek mi történjen.
public EndAntiSpawnKill(playerid)
{
// 5 másodperc mulva visszakapja a 100 életét
SetPlayerHealth(playerid, 100);
// Elküldünk egy üzenetet a Timer lejártakor
SendClientMessage(playerid, -1, \"Végtelen élet kikapcsolva\");
return 1;
}
Kapcsolódó függvények: SetTimer:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerKillTimer:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimerCallLocalFunction:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallLocalFunctionCallRemoteFunction:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallRemoteFunction