(funcname[], interval, repeating, const format[], {Float,_}:...)
- Placeholderek avagy helyhordozók i Integert (egész számot) adhatunk meg vele. d Ugyan az mint, az \"i\", itt is egész számot adhatunk meg vele. a Egy tömböt adhatunk meg vele. Egy paraméter kell csak mellé \"i\" amivel a tömb méretét állítjuk be. s Stringet (karakterláncot) adhatunk meg vele) f Floatot (lebegõpontos változót, magyarosan tizedes törtet) adhatunk meg vele. b Boolean (igaz hamis - 1/0) paramétert adhatunk meg vele |
SetTimerEx(\"EndAntiSpawnKill\", 5000, false, \"i\", playerid);
// EndAntiSpawnKill - A funkció lehivása
// 5000 - 5 másodperc mulva indul a timer
// false - Nem ismétlõdik
// \"i\" - Egész szám
// playerid - Játékos ID az elõzõ paraméterbõl
//Ez az esemény az OnPlayerSpawn-nál fog lezajlani ezért ide rakunk timert.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
// Anti spawn (5 másodperc)
// Végtelen életet kap
SetPlayerHealth(playerid, 999999);
// Értesiti a playert
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 5 másodperc godmodot\");
// 5 másdperc mulva kikapcsol a végtelen élet
SetTimerEx(\"EndAntiSpawnKill\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
forward EndAntiSpawnKill(playerid);
// az idõzitõ meghívja a hozzá tartozó publicot amikor vége a timernek mi történjen.
public EndAntiSpawnKill(playerid)
{
// 5 másodperc mulva visszakapja a 100 életét
SetPlayerHealth(playerid, 100);
// Elküldünk egy üzenetet a Timer lejártakor
SendClientMessage(playerid, -1, \"Végtelen élet kikapcsolva\");
return 1;
}