Egy checkpointot (piros kört) jelenít meg a játékosnak. A játékos ezt látja a térképen is.
Paraméterek:
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:size)
playerid A játékos IDje, akinem meg szeretnénk jeleníteni
Float:x A hely X koordinátája
Float:y A hely Y koordinátája
Float:z A hely Z koordinátája
Float:size A checkpoint mérete
Visszatérés: -
Fontos megjegyzés: Egy játékosnak egyszerre csak egy checkpointot jeleníthetsz meg. Ha többet szeretnél, csak akkor jelenítsd meg, mikor a játékos a közelben van.[/quote]
// Ebben a példában létrehozunk egy checkpointot, mikor a játékos spawnol
// Amikor belelép a checkpointba, kap 1000 dollárt és eltüntetjük a checkpointot
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, 1000);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;
}
Kapcsolódó függvények
DisablePlayerCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi checkpointot
IsPlayerInCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a checkpointban
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny checkpointot
DisablePlayerRaceCheckpoint: Eltünteti a jelenlegi verseny checkpointot
IsPlayerInRaceCheckpoint: Ellenõrzi, hogy a játékos benne van-e a verseny checkpointban
Kapcsolódó Callbackek
OnPlayerEnterCheckpoint: Mikor a játékos belép a checkpointba
OnPlayerLeaveCheckpoint: Mikor a játékos kilép a checkpointból
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Mikor a játékos belép a verseny checkpointba
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Mikor a játékos kilép a verseny checkpointból