CreatePlayerObject
Létrehoz egy tárgyat a megadott játékosnak. ( Ezt használja minden object streamer )
Paraméterek: ( playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, drawdistance )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek létrehozzuk a megadott tárgyat.
modelid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit létrehoznak.
Float:X - A tárgy X pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Y - A tárgy Y pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Z - A tárgy Z pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rX - A tárgy X forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rY - A tárgy Y forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rZ - A tárgy Z forgása, ami egy lebegõpontos szám.
drawdistance - A tárgy látóhatára, hogy milyen messzirõl tölti be, ami egy lebegõpontos szám. Maximum 300, ezt ajánlom mindenkinek.
Visszatérés A visszatérés a tárgy azonosítója.
Példa a használatra:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/objects\", cmdtext))
{
CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0); // Létrehozunk egy tárgyat az alap látóhatárral.
CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 250.0); // Létrehozunk egy tárgyak 250-es látóhatárral.
CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 50000.0); // Itt a látóhatár nagyobb, mint 300, ezért 300 lesz neki.
return 1;
}
}
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject