AttachObjectToPlayer
Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. Figyelem, ez csak globális ( CreateObject ) objectekkel mûködik, tehát dinamikus ( streamelt ) objecteket nemlehet felcsatolni vele.
Paraméterek: ( objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ )
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit hozzá szeretnénk csatolni.
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akihez hozzá szeretnénk csatolni.
Float:OffsetX - A tárgy távolsága a játékostól az X koordináta felé.
Float:OffsetY - A tárgy távolsága a játékostól az Y koordináta felé.
Float:OffsetZ - A tárgy távolsága a játékostól a Z koordináta felé.
Float:RotX - A forgása az X felé.
Float:RotY - A forgása az Y felé.
Float:RotZ - A forgása a Z felé.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
new obj;
public OnGameModeInit()
{
obj = CreateObject(321, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/attachobject\", true) == 0)
{
AttachObjectToPlayer(obj, playerid, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 );
return 1;
}
return 0;
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer