current = jelenlegi => A jelenlegi SA:MP Verzióban nem mûködik a függvény. (bár a 0.2x óta ez van)
E:Amúgy a elméletileg azért nincs használatban mert a kliens összeomlik tõle. Lehet hülyeséget mondok, de a legtöbbet elmondó információ egy inc-hez volt ami azt csinálta, hogy beágyazza az x86-os Assemblyt .amx-be arra hivatkozva, hogy native funkció. És ezt az átirányításos dolgot ez a függvény végzi amelyik így néz ki: \"native WriteMem(addr, value) = SetDeathDropAmount;\" . Tehát elképzelhetõ, hogy a memória írásában van szerepe (de lehet hülyeséget mondok). De kérdezzétek meg kurtát õ biztos tudja rá a választ
E2 :Kurtával beszéltem és megnézte a forráskódban és a függvény erre való (idézet kurtától): \"hát ez vmi olyasmi ezek alapján mintha OnPlayerSpawn() vagy OnPlayerConnect() alá beraknád a givemoney-t\"
Bár a függvény nincs használatban, de marad tekintettel a befektetett munkára és , hogy meglegyen az összes függvény.